dani9196
פעם הרגשתם ככה? אחרי מסיבה או משהו?

מקנא בעצמי

dani9196 06/08/2013 957 צפיות 9 תגובות
פעם הרגשתם ככה? אחרי מסיבה או משהו?

אני מקנא, מקנא בעצמי.
מקנא בילד המושלם, הכישרוני והחייכן שאוהב לבלות עם החברים.
מקנא בילד שחי חיים טובים ונהנה, בילד שחי את הרגע.
אני יושב לי בחדרי, לבד, ומקנא, הבילויים כבר נגמרו, החברים עזבו מזמן.
אני מקנא באותו הילד שהייתי אז, ממש לפני מספר שעות.
ההרגשה הזאת, הקנאה, מנכרת בי מבפנים, אוכלת אותי. אני רוצה להיות במקומו עכשיו, לחיות, לבלות, ליהנות, להפסיק לחשוב, לברוח מהמציאות.
אבל אני לבד עכשיו, אז אני חושב, אני מוכרח לחשוב, אין לי לאן לברוח מזה, זו המציאות.
אני חושב על החיים שלי, עד כמה הם ריקים, מבוזבזים, אני חושב על החברים שלי, מי מהם יעמוד לצדי גם בזמנים קשים?
אני רוצה לבכות, אני רוצה להפסיק לחשוב על חוסר המשמעות שלי, אבל אני פשוט לא מסוגל.
כבר הפסקתי לקנא באותו הילד, בי. אני כבר מעבר לקנאה, אני מבין שלנסות לברוח מהמציאות פשוט לא יעזור לי, כי בסופו של דבר, אחרי שאברח, המציאות תרדוף אחרי ולא תניח לי עד שאחזור אל החדר הזה, להיות לבד, להיות אני שוב. אני, הילד בעל החיים הריקים מתוכן, בלי שום חבר אמתי בעולם ובלי שום משמעות לחיים.
כבר הבנתי מזמן שלא יעזור לי לקנא, לא יעזור לי לנסות לברוח, הדבר היחיד שיעזור לי עכשיו הוא להשתנות, אבל איכשהו, אני עדיין מקנא בילד הזה, בילד שחי את הרגע ולא חושב על כלום, בי.


תגובות (9)

ואוו.. חזק.

06/08/2013 14:49

בערך…
כאילו שאתה יכול מצד אחד להיות מלא חיים, מצד שני, להיות דיכאוני ואז אתה מתמודד עם השאלה של מי אתה רוצה להיות, ואז, כאשר אתה מגלה, אתה לא יכול להפסיק לחשוב על מה זה יצור ממך…
ואני לא יודעת אם זה קורה לך, אבל יש קטע שאתה חושב שאתה העמדת פנים כל הזמן? ולא הראית את עצמך? הראית יצור מוצלח יותר מעצמך האמיתי?,ואז אני מתחילה לקנא בעצמי,ברגע שאני חושבת שהכל היה חלום מוצלח ומתוק…
מצטערת שחפרתי…, כשמדברים איתי על משהו שאני מבינה בו (אולי) , אני לא יכולה להפסיק לדבר…

06/08/2013 15:10

לא, אני דווקא אוהב שחופרים לי. אני חופר לא קטן בעצמי P: חחח… תודה על התגובות.

06/08/2013 15:20

אהבתי :)

06/08/2013 15:58

תודה :)
למה אני חייב להגיד תודה על כול תגובה עם מחמאה?! אתם חושבים שמשהו בי לא בסדר?

06/08/2013 16:17

פעם ב..
וכתבת יפה :)

07/08/2013 05:44

תודה.

07/08/2013 12:06

עוצמתי. צמרמורת נקודה.

08/08/2013 09:04

תודה שלג, את יודעת שאני מת עלייך…

08/08/2013 09:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך