השחיינית המיסתורית
זה צקרה אמיתי אני לא משוגעת או משהו, אני פשוט לבד בבית וזה מפחיד. מה אתן חושבות שזה?

מקרה מפחיד ואמיתי

זה צקרה אמיתי אני לא משוגעת או משהו, אני פשוט לבד בבית וזה מפחיד. מה אתן חושבות שזה?

היי זה מקרה אמיתי שקרה לי היום לפני שעה בערך:
חזרתי הביתה ברגל מאימון, התחלתי ללכת והפנסים מאחורי התחילו להכבות, כשהייתי בערך באמצע הדרך הסתכלתי מאחורי וראיתי שכמעט כל הפנסים שם נכבו. המשכתי בדרכי וניסיתי להתקשר לחברותי אבל לא הצלחתי ועד שהצלחתי לא ענו לי, ניסיתי לכתוב להן בוואט סאפ ומרוב לחץ הצלחתי לשלוח הודעה, לבסוף הצלחתי לשלוח רק לאחת מהן שלא ראתה ולשניה זה לא נשלח. תוך כדי שמעתי צעדים מאחורי הסתובבתי ולא היה שם אף אחד חשבתי שאני מדמיינת אבל שמעתי את זה שוב ועוד פעם הסתובבתי ולא היה שם אף אחד. התחלתי ממש להלחץ ולא הצלחתי לעשות כלום חוץ מלהדליק פנס כי הפנס מול בית שלי לא האיר את הכניסה. במשך דקה חיפשתי את המפתח בבהלה ולא מצאתי. כשמצאתי את המפתח נכנסתי הביתה במהירות נעלתי את כל הדלתות ורוב החלנות והדלקתי את כל האורות. הלכתי לשים בכביסה את הבגדים מהאימון ושמעתי דרך החלון רעשים מוזרים נבהלתי זרקתי את הבגדים לערמה והתקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה את כל מה שקרה, בהתחלה היא חשבה שאני צוחקת איתה אבל שהיא הבינה שאני לא היא ניסתה להרגיע אותי ולעשות כל מה שהיא יכולה כדי להרגיע אותי, לאחר שסיימתי את השיחה איתה חיפשתי תפילת הגנה ואמרתי את מה שהיה כתוב (אני לא דתיה אני פשוט מאמינה שזה עוזר) שמתי שרשרת זהובה של מגן דוד והתישבתי לאכול, יותר לא קרה דבר מוזר ומפחיד.


תגובות (6)

נשמע מקרה ממש מוזר וקצת לא הגיוני…

19/10/2015 20:17

    אני נשבעת במה שאת רוצה שזה אמיתי, אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל זה אמיתי ותאמיני לי שאני לא ממציאה כי זה באמת קרה כמה שזה נשמע מופרח זה מפחיד וכבר אמרתי אמיתי?

    19/10/2015 20:20

חיימשלי העיקר שהכל בסדר עכשיו :)
היה כיף איתך באימון :)

19/10/2015 20:58

    כן היה קורע, לפחות זה…. אני יכולה לאכול סוכריות גומי ודבש יותר בכל חיי

    19/10/2015 21:02

אישית, ואני מקווה שלא תפגעי.. זה נשמע קצת.. פרנואידי , יכול להיות שזה סתם היה צרוף מקרים, חוץ מזה המנורות פועלות על תזוזה, כדי לא לבזבז חשמל הן נדלקות מתי שעוברים תחתן אחר כך הן מתכבות, זה לא חריג, על תבהלי.

23/10/2015 13:26

הכי טוב לפחד קמת יותר מידי ולא להתחרט אחרי זה צריך שלווה פנימית אבל לעשות מה שצריך כמו שעשית אם יש חשש לנעול הכל כל הכבוד

05/12/2015 21:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך