sapir13
הממ... לא יודעת למה העלתי את הקטע הזה, פשוט... לא יודעת, הרגיש לי ככה

מרוחקת

sapir13 07/02/2013 841 צפיות 13 תגובות
הממ... לא יודעת למה העלתי את הקטע הזה, פשוט... לא יודעת, הרגיש לי ככה

שאלו אותי פעם: איך זה לשבת, כל יום, כל שנה בשורה האחרונה?
זה….. מרוחק.
הכל רחוק. צריך לפעמים להתאמץ כדי שישמעו אותך או כדי לראות את הלוח.
כשאת בשיעור הקבצה, כולם מתקדמים קדימה ורק את נשארת מאחורה, בודדה מהשאר.
כולם עובדים בקבוצות ביחד, ורק את לבד.
כולן משחקות עם חברות שלהן, ורק את לבד.
אבל משום מה, זה לא מפריע לי שאני לבד.
אני מתרכזת יותר טוב לבד, עובדת יותר מהר לבד, אלה לא סתם תירוצים בשבילי. באמת יותר כיף לי לבד בלי אף אחד, אבל עם זאת, אני גם חברה של כולם (כן, גם עם אלה שלא אוהבות אותי..)
אבל עדיין זה לא עונה להן על השאלה, כי השאלה האמיתית היא: מה גרם לך להיות ככה?


תגובות (13)

אותו דבר כמוני

07/02/2013 04:49

יותר טוב לבד, לא צריך להתחנף לאחרים. עם הן לא מקבלות אותי כמו שאני, אני לא מתכוונת לשנות את דרכי שהן יתרגלו לאט מצידי

07/02/2013 04:58

את צודקת.אני גם מעדיף להיות לבד מאשר להיות עם אחרים בהתחנפות…

07/02/2013 05:00

וואו אני ממש מזדהה..
גם אני מעדיפה להיות ולעשות דברים לבד.. מסכימה איתך לגמרי. (גם בתגובה שלך).

07/02/2013 05:14

כן, אני מסכימה לגמרי (כמו שכבר רשמתי)
מלא בנות שהיה להן בעיה איתי פשוט באו ואמרו לי אותה ות'אמת, אני שמחה על כך ששמעתי את זה ישירות ולא דרך רכילויות

07/02/2013 05:28

כן, זה מעצבן באמת לשמוע ממישהו אחר (רכילות) שאמרו עלייך זה-וזה..
ואצלי לא אומרים לי ת'אמת בפנים,
רק מתעלמים ממני (לכו 'זדיינו [סורי על המילה]) או עושים לי מבט של פרחה (המבט השופט, זה שסוקר את כל הגוף שלך ואז חוזר לעיניים ומביט בגועל.. שונאת את זה), או פשוט מתרחקים. (זה הכי טוב, בשביל כולם)).
אה, או שאומרים לי בפרצוף (הגיע הזמן באמת) את הדברים שהם חושבים עליי כשאני יוצאת עליהם כי עצבנו אותי לגמרי..
להיות מרוחק זה מבחירה (בדרך כלל, אני חושבת), וזה לא אומר שאתה מנודה או מוחרם. כי אתה גורם לזה להיות ככה.. ואני סבבה עם איך שזה אצלי.. :)
סורי שחפרתי..

07/02/2013 05:34

אני בחרתי להיות מרוחקת מכולם כי אני לא אוהבת להיכנס למריבות עם/ בין בנות. אני מעדיפה לנסות להגן עליהן בהתחלה (עם אפשר).
אני גם לא מתעצבנת ישר כשאומרים לי דברים שמכאיבים לי. (למדתי לשלוט בכעס)
אבל עדיין יש בנות שלא אומרות את האמת בפנים ולדעתי- חבל זה יכול להיות מאוד מועיל לפעמים.(וגם להתרחק )

07/02/2013 05:44

ולא חפרת בכלל

07/02/2013 05:44

הממ, אני חייבת להסכים איתך, שוב.
גם אני לא אוהבת להיכנס לתוך מריבות של בנות, במיוחד כשזה קשור אליי..
בדרך כלל הצד השני (אם אני בצד הראשון) סתם מחרטט לי ת'שכל במילים לא קשורות ובקללות (איזה רמה, לגמרי..) עלובות.. זה סתם, באמת שסתם.
גם אני מנסה להגן בהתחלה על שני הצדדים ככה, ולנסות להיות משכינת שלום, אבל רוב הפעמים יוצאים עליי בסופו של דבר (גם כן הם..!), אז עזבתי את התפקיד הזה.. לא רוצים, לא צריך!
אני לומדת (בשלבים כרגע) לשלוט בכעס שלי, ותאמיני לי שזה ממש קשה לי..
אז כשמישהו אומר לי משהו שמכאיב לי או מעצבן אותי, אני או אומרת להם לשתוק ומסיימת את העניין, או לא עונה ומתעלמת. להחזיר תשובה רעה כזאת זה מה שאני הכי רוצה, אבל אני שונאת שונאת שונאת (!!!!) ריבים.!!
הממ..
אני גם לא אוהבת כשבנות מוצאות דרכים להראות לי שהן שונאות או לא אוהבות אותי או משהו לגביי..
נגיד ; "לדעתי כחול ואדום לא הולך ביחד! במיוחד לא בבגדים!!", כשאני ליד, לבושה בצבעים האלו..
כאילו.. חח, מה נסגר, איתכן?!
לא יודעת, זה מעצבן אותי הקטע הזה.. הקטעים האלה..
אנחנו עם מוזר. חח וגם הבנים. אין, עולם מוזר. ;)
נחמד שיש עוד מישהו שחושבת ככה. על דברים כאלה.

07/02/2013 12:29

חחח גם אני שמחה שמצאתי עוד מישהי כמוני ^^
ובנים הם עם מוזר לגמרי.. XD

07/02/2013 12:36

חח רק עכשיו ראיתי שהגבת לי..! סורי..
ומסכימה איתך, חח, בנים הם עם מוזר.
אבל גם הבנות, תאמיני לי (אני לא נגד המין שלי, אני פשוט מודה באמת). אבל יש כאלה מוזרות בצורה שונה. שונות, אני מכוונת. ואת זה אני אוהבת. :)

23/02/2013 23:49

חח מסכימה לגמרי ^^
למרות שבעיני כל אחד, הוא הנורמלי והשאר הם המוזרים…XD

23/02/2013 23:53

הממ.. גם אני חשבתי ככה פעם,
ואז הבנתי שנורמאלי,זה רגיל. פשוט.
מוזר זה שונה. זה מיוחד. שמישהו הולך בדרך שלו ועושה מה שהוא רוצה (לא מופרע..חח) בלי לשים *** על אחרים.
אני לא אוהבת את המילה מיוחד, כי המון בנות ובנים משתמשים בזה בתיאור עצמי שלהם, ו.. לא יודעת, אני לא מיוחדת. אני לא רוצה להיות מיוחדת, כי זה מה שכולם בעצם, לא? כולם מיוחדים.
אני מוזרה. אני פריקית (מילה שכמעט ולא משתמשים בה לצערי, כי היא ממש חמודה!). אני שונה.
ולא בגלל שאני רק אומרת את המילה בשיל הקטע או הסטייל או כי יש אנשים סביבי.
אלא בגלל שזה נכון. לדעתי, וגם לדעת אחרים, לפי מה שאני מבינה מהם.
לא נורמאלי זה טוב. זה להיות שונה.
לא כמו כולם.
אבל כבר אמרתי (כתבתי) את זה מקודם.. חח
אז אני בנאדם מוזר. משוגע. פריק. ושונה.
לא מיוחד, אבל אפשר לקרוא לזה ככה אם רוצים.. אבל אני לא רוצה.
וכולם הם אותו דבר, אם מתייחסים להתנהגות ולמראה (כמעט), ויש כמה יוצאי דופן בכל מקום ובכל מצב. והיוצאי דופן הם השונים מהשאר, המוזרים.
טוב, חפרתי על זה, אז סורי..
:)

24/02/2013 00:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך