Lili01
אז אחרי הרבה זמן שלא כתבתי קטע החלטתי לכתוב קטע שונה משאר הקטעים שעד עכשיו כתבתי...

משמעות החיים..

Lili01 15/06/2014 618 צפיות 2 תגובות
אז אחרי הרבה זמן שלא כתבתי קטע החלטתי לכתוב קטע שונה משאר הקטעים שעד עכשיו כתבתי...

סיפרו לנו סיפורים על נסיכות ועל האביר על הסוס הלבן ..
הם לא סיפרו לנו שהאבירים היו אנשים אכזריים ונסיכות תמיד נמכרו על ידי אביהן.. כי העשירים תמיד מסתירים את האמת המכוערת ומציגים את השקר היפה .
אז לחיים יש משמעות שונה :
כשליש מהזמן שלכם על כדור הארץ אתם תבלו בשינה. השינה הכי טובה היא כאשר אתם ישנים ליד מישהו שאוהב אותכם,עוד שליש מהזמן אתם תבלו בעבודה.העבודה הכי טובה היא כאשר אתם יודעים שיש מישהו שחושב עלייך בבית.
שאר מהזמן אתם תבלו בגידול הילדים יחד עם הגבר שלכן ,אם הוא יאהב אותך הוא יגדל את הילדים הכי טוב שאפשר.
את הזמן הפנוי אתם תבלו במיטה או סתם בדיבורים.
חברים,טיולים בעולם,אוכל טוב..אלו דברים שגם ככה יהיו לכם..תגידו שלום למאה ה21..
תגידו לי מה עוד צריך? לרדוף אחרי חלומות?
אנחנו לא צריכים בית גדול או מיליון דולר,רוב המיטות אותו הדבר.
רוב הדברים שיהיו בבית הגדול שלנו יהיו גם בבית הקטן שלנו.
לא צריך גם אוטו יקר,כי במילא יש הגבלת מהירות.
אנחנו כן צריכים לשאוף לעבוד ולהתאמץ,אם נעשה זאת נכון ,המיליון יבוא..
הגבר לא צריך אישה שנראית כמו אחרי פוטושופ כי אף אחד לא מבטיח לך שהיא תעשה את הדברים שבת הזוג שלך כבר מוכנה לעשות אם תיפתח אליה יותר.
אנחנו כן צריכים לדעת לאהוב את מה שיש לנו עכשיו,ליהנות מהדרך,כי אהבה היא משמעות החיים..
אז במקום להגיד את זה ,פשוט תחבק אותה..חיבוק ארוך.. כשהיא תנסה להשתחרר ,תגיד לה שאתה רוצה לחבק אותה עוד קצת …


תגובות (2)

אהבתי מאוד …

18/06/2014 23:44

מוושלם♡ דירגתי את זה!!

24/06/2014 08:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך