הרשמה:
אני צריכה דמויות:
שם:
גיל:
תיאור:
אשמח אם תרשמו^^
נ.ב לא חובה:)

נולדתי לרקוד פרק 2

19/01/2014 569 צפיות 2 תגובות
הרשמה:
אני צריכה דמויות:
שם:
גיל:
תיאור:
אשמח אם תרשמו^^
נ.ב לא חובה:)

השיעור נגמר…ניגשתי למורה, טליה קוראים לה, היא מלמדת אותנו גיאוגרפיה. לא הבנתי למה היא רצתה שאגש אליה.. טליה אמרה לי: "נתן אליאן נכון?" עניתי לה: כן..ובעלתי את הרוק שנותר בפי. "אני מכירה אותך" היא אמרה. אתה רוקד בסטודיו "בנשיר" ראיתי אותך באחת מן ההופעות שלך. וכיוון שאני גם מורה למחול, אשמח אם תירשם לקבוצת מחול הבית ספרית שלנו. המשיכה לומר. "אני "? עניתי . "כמובן אתה רקדן נפלא! ואשמח אם תייצג את בית ספרנו טליה אמרה ."א…ני לא…יודע מה לומר.." אמרתי בגמגום. "תחשוב על זה" ותפנה אליי מתי שתרגיש מוכן. אמרתי "תודה" ויצאתי מן הכיתה. חשבתי לעצמי: אני אוהב לרקוד וזאת תהיה הזדמנות נפלאה בשבילי , אבל אם יגלו על כך כל התלמידים שוב אהיה בדיחה..באמת שלא ידעתי מה לומר.. ואני צריך עוד לומר לטליה המורה מה התחלטתי. חזרתי ביתה.. אמא אמרה לי לשבת לאכול. הארוחה האהובה אליי! עניתי בלהב. אמא ענתה: "כן! אני יודעת איך אתה אוהב עוף צלוי בגריל." אכלתי לי את העוף ועליתי לחדר. לחשוב.


תגובות (2)

מושלם תמשיכי

19/01/2014 13:10

שם: מיקה
גיל: מה שצריך
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים בהירים של חום בהיר, בעלת עיניים כחולות, גומות, עגיל בטבור וקעקוע של משפט שרשום: STAY STRONG
תחביבים: לרקוד מה שמשחרר אותה מכל הרע שהיא עוברת זה ריקוד, רכיבה על סוסים היא נהנת מזה הכי הכי וסוסים זו אהבה שלה
אופי: היא ביישנית מאוד, לא עושה רע, היא לא נוקמת ורק סובלת, תמיד מאופקת מאוד אבל בבית היא נשברה, היא חכמה
עבר ומצב משפחתי: היא הילדה הלא מקובלת שכולם צוחקים עליה כבר בגיל 8 היא התחילה לחתוך, ההורים שלה מבזבזים כל שקל שאין להם על אלכוהול סיגריות וסמים והיא זאת שמפרנסת את משפחתה בעזרת תחרויות רכיבה על סוסים (לסוס שלה קוראים בלו ג'ינס והוא לבן כמו הסוס של מיילי סיירוס)

19/01/2014 13:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך