נולדתי לרקוד פרק 3

22/01/2014 506 צפיות אין תגובות
:)

חשבתי.. חזרתי לבית הספר עם תשובה…ניגשתי לחדר המורים וחיפשתי את טליה. אמרתי לה: "החלטתי. אני מסכים" טליה התרגשה ואמרה: "אני שמחה מאוד ! היום בתום השיעור האחרון שאני מלמדת בו גש אליי ונלך לסטודיו." עניתי: "אוקיי" והלכתי לכיתה.
~סוף השעה~
ניגשתי לטליה והלכנו לשם. היא פתחה את הדלת אם מפתח מעוצב בגוון סגלגל ואמרה לי: "הכנס. ברוכים הבאים נתן" ראיתי שם עוד כמה ילדים. אבל שם בפינה, עוד שני בנים!! ניגשתי אליהם בריצה ושאלתי אותם: "איך קוראים לכם?" הם ענו : לי קוראים טל, לפי המראה שלו הוא היה שחום במעט, שיערו שחור, עיניים חומות, משקפיים וזיפים קטנים צצים על סנטרו. השני ענה לי גם : קוראים לי עומר, לפי המראה שלו ראיתי שהוא חיוור לגמרי, עיניים כחולות בהירות מאוד ושיער בלונדיני בהיר כמעט לבן. אני אמרתי:" אני נתן" והלכתי להתיידד עם השאר .הסתכלתי עלייה, מיקה.. ניגשתי עליה ושאלתי אותה הכול. היא ענתה:"אני מיקה בת 14 אוהבת לרקוד ולרכוב על סוסים". לפי המראה שלה היא הייתה יפה:"בלונדינית עם גוונים בהירים של חום בהיר, בעלת עיניים כחולות, גומות, עגיל בטבור וקעקוע של משפט שרשום: STAY STRONG. פשוט התאהבתי בה. שאלתי אותה: "את רוצה אולי ניפגש אחרי הלימודים ונלך לפיצה?" היא ענתה:" בוודאי! אתה נראה לי ממש חמוד "וקרצה לי קריצה בעין ימין. טליה אמרה: די לפטפוטים! בואו נתחיל לרקוד…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך