נעדרת-חלק א'

liran 26/11/2013 700 צפיות 4 תגובות

ישבתי על ספסל רחוב ישן ברחוב "לינקולן" בטורונטו הקרה,העצים התקשטו בשלג צחור,מכוניות נראות אבודות בכבישים רטובים,וילדה קטנה חלפה על פני עם כובע "סנטה" לראשה,כל כך קר,כל כך רחוק,הרמתי את ראשי אל השמיים והתבוננתי בכוכבים זוהרים,לרגע הכל נראה לי כל כך מדהים,תהיתי לעצמי מתי בפעם האחרונה הרמתי את ראשי להתפעל מהטבע ומהיקום העצום והכל כך מסתורי הזה שלנו.
בזמן שאני מדפדף קצת בסמארטפון להתעדכן מה קורה בארץ הקטנה והצנועה שלי,אותה ארץ שנטשתי לטובת הגשמת חלומות וחיים טובים יותר אני רואה תמונה שלה וצמרמורת חדה עוברת בכל גופי המכווץ והרועד מקור,צעקות הילדים מהבית הסמוך בעת קבלת המתנות הסיטו לרגע את מחשבתי ומייד חזרתי לסמארטפון,היא נעלמה,נועה נעלמה!!!
נועה הייתה החברה שלי שם,הבת זוג ליתר דיוק,הכרתי אותה כשהלכתי לתדלק את הרכב בתחנה הקבועה לפני הנסיעה הקבועה ותמיד אבל תמיד קיוויתי שתהיה שם המתדלקת הקבועה,עם הכובע הלא מחמיא,עם הסרבל שנראה עליה גדול בעשר מידות ועם החיוך המטעה שגרם לי לחשוב האם היא שירותית מדי או שהיא מחייכת לי בגלל שזה פשוט אני,חלפו הימים,המון ליטרים של דלק זרמו בנהר וכבר עברנו לגור יחד,היא כבר לא עבדה בדלק,היא ניהלה את העסק שלנו,חנות חיות קטנה ומטריפה,אבל זה לא העניין,אחרי שנתיים של זוגיות החלטתי לעזוב הכל וללכת בעקבות הצעת עבודה מעניינת ומכניסה בטורנטו,נועה לא יכלה לבוא,היא מאוד רצתה,אבל…אבא שלה,אדם נחמד אשר חולה במחלה הארורה,כל מה שהיה לו בישראל זה היא,היא עזרה לו הסיעה אותו וחיזקה אותו,החלטנו שזה לא יוכל להימשך כך,החלטנו שזה ניגמר,שמרנו על קשר לעיתים רחוקות,אהבתי אותה באמת,גם אחרי לילות מטורפים עם קנדיות חרמניות שרק מחפשות כהה עור עם מבטא משונה,גם אז,הלב שלי היה אצלה.

היא נעלמה,לרגע היססתי לפני הדמעה הראשונה שזלגה שמה זאת לא היא בכלל,אבל התמונה הזאת שפיררסמו בYNET לא משקרת,זאת נועה,נועה שלי.
"המטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר צעירה כבת 25 שאבדו עיקבותיה החל מיום ראשון בבוקר-רב פקד לוי מוסר כי קיים חשש לחייה וכי הצעירה לוקה בנפשה"

לוקה בנפשה?על מה הם מדברים?אומנם לא פעם ולא פעמיים חשבתי שהיא מטורפת,במיוחד כשהיא החליטה שהיא ניכנסת באמצע דצמבר לים כיורד גשם זלעפות בחוץ,אבל נועה?נועה לא לוקה בנפשה,עוד לא הצלחתי לעכל את הידיעה והטלפון צילצל "רן?מדברים ממחוז תל אביב,אתה צריך להגיע להיחקר בארץ,ולא תוסגר לקנדה" כאן מתחיל הסיפור שלי


תגובות (4)

אהבתי מאוד. מחכה להמשך

26/11/2013 14:50

אהבתי מאוד. מחכה להמשך

26/11/2013 14:50

וואי המשך עכשיווו

26/11/2013 22:45

אהבתי מאוד,אני במתח :)
-מיכל-

27/11/2013 02:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך