שמי הוא לא באמת מעיין והסיפור הוא שילוב של מקרים מהדמיון ומהמציאות, סיפור של יומן בהמשכים וזה הוא פרק א'.
מעיין היא ילדה רגילה שהחלה לכתוב ביומן, ועוברת איתו את המצבים הכי מאושרים ועצובים.

נערה בת 12 פרק ראשון

13/08/2010 834 צפיות אין תגובות
שמי הוא לא באמת מעיין והסיפור הוא שילוב של מקרים מהדמיון ומהמציאות, סיפור של יומן בהמשכים וזה הוא פרק א'.
מעיין היא ילדה רגילה שהחלה לכתוב ביומן, ועוברת איתו את המצבים הכי מאושרים ועצובים.

"ביום בהיר אחד נערה בת 12 וחצי בשם מעיין החלה יום חדש.."אוקי, אני מעיין אני כתובת עכשיו ביומן וזה מאוד מוזר לי.. אמא שלי קנתה לי אותו במתנה לחופש הגדול ואמרה לי שאני צריכה לכתוב ביומן הזה כי זה יעזור לי בגיל ההתבגרות (כאילו שיש חיים כ"כ מעניינים כדי שאני אספר עליהם ביומן) טוב אז אני יספר על עצמי בקצרה אני-מעיין בעלת עור כהה ושיער חום גלי כהה ונפוח, עם עינים זהובות, אני לא רזה לא שמנה מבחינת המשקל, ואני גבוהה, אני בסה"כ כמו כולם נערה רגילה שחיה בת"א =] אני חיה במשפחה של חמישה נפשות אני, שני הורים, ועוד אחות. לאמי קוראים רותי היא מתעצבנת בקלות, יש לה עור כהה ושיער חום גלי נפוח (מזל שהמציאו את הפן) ועיניים ירוקות, היא אחת מאלה שיש להם קול ממש מעצבן! ולאבא שלי קוראים אורי והוא יותר רגוע ושלב מאמי.. בעל עור בהיר יותר ממני, ויש לו שיער קצר חלק בצבע חום ועינים בצבע חום כהה. לאחותי קוראים שירי והיא מעצבנת בטירוף! יש לה שיער (לא להתפלא) חום! אבל חלק ודק יותר משלי, עינים חומות ועור כהה.

יום ראשון, לפני הסרט.
יובל זהוי אחת מהחברות הכי טובות שלי, יש לה עור בהיר עם נמשים והיא בלונדינים עם שיער מתותל עבה, יש לה עיניים כחולות והיא קצת שמנה אבל גבוה. בקיצור הלכנו יחד לסרט שנקרא "צעצוע של סיפור 3" הסרט הזה הוא הסרט השלישי לסדרת סרטים מאוד מצליחה של החברה הידועה דיסני, שמעתי שהסרט אמור להיות מאוד טוב! אז אני צריכה להתארגן כי האוטובוס עוד מעט וקבעתי עם יובל מתתחת לבית שלי.

יום ראשון בערב לאחר הסרט.
הסרט היה טוב מאוד כמצופה =] ואני ויובל נכנסנו לtnt לראות כמה בגדים לפני שנחזור, כיצאנו מהחנות היתה חבורה של בנים שנעצו ביובל מבטים, בן חתיך אחד גבוה שנראה בערך בגיל שלנו עם שיער שחור ועיניים כחולות ניגש אלינו כשישבנו לאכול בקניון בארומה, ופילרטט עם יובל:
החתיך:הי אני דניאל (ליובל) ואני מחפש מתנה לאחותי ליום הולדת שלה תוכלי לעזור לי לבחור?
יובל:אתה יכול לקנות לה חולצה או משהו, בת כמה היא?
דניאל:בת 11, אני יכול לגנוב לדקה את חברתך שתעזור לי לבחור מתנה? (הוא פנה אלי)
אני:כן, ברור!
יובל:אני יחזור תוך כמה שניות =]
וכמובן שזה לא היה כמה שניות… החלטתי לא להפריע בגלל שאם היא היתה עושה את זה לי הייתי הורגת אותה!
כשיובל חזרה היא סיפרה לי שהם החליפו טלפונים והם קבעו להפגש ביום שלישי, היא סיפרה לי שהוא גר קרוב והוא הולך להיות איתנו באותו בית ספר בשנה הבאה! (להזכירכם אני בת 12 וחצי ככה שאני עולה לכיתה ז', בית ספר חדש)

יום שלישי עזרה ליובל.
אני ודנה אחת מחברותי הטובות , עזרנו ליובל להתארגן לדייט.
דנה בעלת שיער חלק בלונדיני, עור בהיר ועיניים כחולות, דנה הייתה יפה מאוד ואני יובל והיא הכרנו מכיתה א'.
יובל, כמו תמיד הייתה אנרגטית מאוד (היא תמיד עם רוח חיים גם כשכולם עצובים) ומאוד התרגשה-ובצד זה היה הדייט הראשון שלה! אני מחכה גם לדייט הראשון שלי =[ יובל לבשה ג'נס קצר וגופיה שעליה היה כתוב "i lovel.a", ליובל יש מלא חולצות כאלה בגלל שהמשפחה שלה הייתה באל אי והיא מאוד אוהבת לבקר שם ולפגוש את הדודים שנשארו בלוס אנג'לס. היא שמה גלוס, וכמו שגיא זוארץ בהישרודות אומר-"היא יצאה לדרך"

פרטים אחרי הדייט בפרק הבא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך