נרקומנית של כאב

~לילו~ 01/01/2017 793 צפיות 6 תגובות

הלוואי והייתי נרקומנית של כאב.
הייתי מכורה אליו כמו אם טרייה מכורה לילדה,
כמו חייל משוחרר, מכור לחופש,
כמו אלוהים, מכור לדרמה.
ובכל פעם שהיו מכאיבים לי, הייתי רוצה לקבל עוד, ועוד, מהזעם הזה. עוד קצת מהרעש.
הם לא היו מבינים, למה אני נהנית מלכאוב? למה אני משתוקקת לעוד קצת דם, שברים פנימיים, שריטות.
אז, הם היו מפסיקים, כי זהו לא הדם שלי שמרווה אותם, זו הצעקה של הסבל, זועקת את שמי.
אך כאשר הם מפסיקים, בעודי עוד נרקומנית, הייתי סובלת מתסמיני גמילה,
בוכה ביום וצוחקת בלילה,
מחליקה מעלה מבניינים,
סופרת צלקות כאילו היו תכשיטים שקיבלתי מבנים.
ואולי אחרי הכל הייתי נרפאת, וחוזרת להיות אחת, שיותר כבר לא נוגעת בכאב.
אלחש צעקה ארוכה אל השמיים, שיפנו לי מעט מקום
ואמשיך לצוף על מים בצבע אשליות וגם תשוקות.


תגובות (6)

ובסופו של דבר לכאב אין תרופה…שיר יפה שמטיח הכל בפנים

01/01/2017 14:33

הכתיבה שלך יפה מאוד ולפי מחשבתך הרעיון של מזוכיזם נשמע אפילו מהנה לאנשים שפוגעים בהם הרבה (גן עדן תמידי, לא?)
צר לי לסתור את דברי הקטע בכך שבמציאות זה לא כיף בכלל להיות מכורה לכאב. אף אחד לא באמת מפסיק לפגוע בך, זה רק נראה לך ככה כי את אוהבת את זה. בשלב כלשהו הכאב הזה מפסיק לספק אותך ונדמה שהוא נעלם, למרות שהוא תמיד שם. יש אנשים רעים בעולם, פשוט רעים. את לא אשמה, הם אלה שצריכים להתבייש בהיותם כאלה.

01/01/2017 14:35

    אני לא אוהבת כאב, רק רוצה לאהוב אותו. כלומר לא לסבול ממנו.

    01/01/2017 14:47

דווקא כאב זה משהו ממכר בעיניי. מהדברים שקל מאוד להתמכר אליהם. כתיבה מדהימה.

01/01/2017 15:47

וואו לאהוב את הכאב. נהדר. ככה תמיד אמא שלי אומרת לי כשכואב לי במחזור ????

01/01/2017 22:52

ואוו!!!. מושלם!!!!. כתיבה מאוד יפה. ורעיון מושלם.
אהבתי.
מדרגת לחמש

02/01/2017 10:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך