סוג של פריקה

08/08/2015 622 צפיות תגובה אחת

עברתי לבית ספר אחר,עזבתי את כל החברים שלי.
הפעם החלטתי לעשות משהו אחר,לאמץ גישה אחרת,דיבור אחר,התנהגות אחרת,לבוש אחר.
אני מודה שלא תכננתי את זה ככה אבל יצאו לי שמות מאוד רעים בבית ספר.
לאט לאט הכרתי כמה חברות ומהר מאוד כולם הכירו אותי.
רציתי לתת להם הרגשה שאני זורמת,שהם יכולים להפתח איתי שיהיה להם נוח איתי.
יום אחד אחת ה"חברות שלי" צעקה לי דברים מביכים בקול רם במטרה להביך אותי כמה ילדים עברו באותו רגע והסתכלו עלי מוזר אחרי זה הם שאלו אותי "למה את נותנת להם לדבר אליך ככה?" אמרתי שזה כלום ושהם צוחקים איתי.
זמן קצר אחרי זה כולם התחילו לדבר אלי ככה.
ואז התאהבתי בילד.
ידעתי שהוא שמע את כל השמועות עלי.
זונה,שרמוטה,חסרת חינוך,מטומטמת, אפסית ,פתטית,מעוררת רחמים, פרחה , פדחנית זה אפילו לא רבע ממה שאמרו ולא היה לי מה לעשות עם זה.
הייתי בטוחה שהוא שונה שהוא נחמד שהוא יודע לכבד בנות. אך טעיתי. גם הוא כזה. אני מודה שהוא עדיין בראש שלי ולא משנה כמה שאני אנסה אני לא אפסיק לאהוב אותו אפילו שלא מגיע לו ויש לו אגו בשמיים…
הסיפור מסתיים ביום האחרון של הבית ספר, כולם בכו והתחבקו שהם יוצאים לחופש ולא יראו אחד את השני חודשיים זה קצת כאב לי שאף אחד לא חיבק אותי, אפילו החברות שלי אמרו שלא יתגעגעו אלי.
טוב עוד פעם נעבור בית ספר…


תגובות (1)

אין סיבה לתת לאנשים לדבר אלייך בצורה פוגענית\לתת להם להשפיל אותך.
תתאהבי רק באנשים שאפשר לסמוך עליהם, ותלמדי לשרטט פסים עבים על אנשים שלא יודעים כיצד לכבד.
אני אגיד לך משפט ששמעתי לא פעם מאנשים סביבי, והוא כי ילדים הם מפלצות.
אף אחד לא באמת מבין את חומרת המצב ואת הפגיעה שהוא יוצר, כי הצורך להשתלב עולה על ההומניות(האנושיות) שאמורה להיות שם באופן טבעי.
אני יכולה להבטיח לך, אנשים טובים יש, והרבה, צריך לחפש אותם.
תהי את, ובצורה הכי טבעית שיש תראי להם איזה עמוד שדרה חזק יש לך.
אל תתני לאף אחד לדרוך עלייך, ואל תשימי על מי שחושב שיש לו הזכות.
בהצלחה אהובה, מקווה שהצלחתי לעזור בדרך שהיא

08/08/2015 19:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך