סיפורי האנגרית
לא עליי, אבל זה אמיתי, לצערי.

סיפורו/ה של.. בטוח כל אחד מכיר ילד כזה.

סיפורי האנגרית 10/03/2013 711 צפיות 5 תגובות
לא עליי, אבל זה אמיתי, לצערי.

הורדתי את החולצה והסתכלתי במראה. שמנה לגמרי. הבטן שלי ענקית כל-כך, והיא עולה ויורדת כשאני נושמת. הלוואי שלא הייתי חיה, הלוואי שהייתי כבר מתה.. זה היה עוזר להרבה אנשים.
יש לי חברים. קצת. 2 בנות שקוראים להן מאיה וענת, והן תאומות. יש להן עוד אח, אבל אני לא מסתובבת איתו.
ויש עוד אחת, שקוראים לה אמה. היא מאוד נחמדה, ואני לפחות חושבת שהיא החברה הכי טובה שלי. היא מסתובבת עם כל המטומטמות האלה מהכיתה שלה, ומדי פעם איתי.
אבל חוץ מזה, כלום.
יש לי אח תאום, שגדול ממני ב10 דקות ויש לו בעיה שכלית. הוא משגע אותי, וההורים שלנו תמיד מתייחסים אליו מיוחד ושוכחים אותי. אימא שלי אוהבת אותי, אבל היא פשוט דואגת לו. אי אפשר להאשים אותה.
אני מציירת יפה. תמיד חלק מהבנות מחמיאות לי על זה. אבל מן מחמאה חטופה כזו, שמראה שהן אוהבות את הציורים שלי, ולא אותי.
בכיתה שלי יש בנים מטומטמים. הם אוהבים לחקות אותי כשאני מדברת אל המורה, ובכללי לצחוק על זה שאני שמנה, ושאני מתלבשת מצחיק. אימא שלי קנתה לי טייטס עם דוגמאות איילים, כמו שיש לבנות בשכבה שלי. אני באה איתם כל יום, ואני אוהבת אותם. הם גורמים לי להרגיש שייכת. ובכלל, איך מכניסים לאופנה פריט לבוש מסוים? זה בטח ממש קשה.
אני יושבת ליד ילדה שאף אחד לא מדבר איתה מאותה סיבה שאף אחד לא מדבר איתי. אנחנו לא יפות, ולא יודעות להשתלב בחברה. יש לה פלאפון חדיש שהיא כבר שברה המון פעמים והיא תמיד נותנת לבנים בכיתה שלי לשחק בו, וקונה להם בקפטריה טוסטים וממתקים וסנדוויצ׳ים. האמת, שאני מרחמת עליה.
בגלל שאני אוהבת לצייר, אני כמובן חייבת להסתובב עם טושים ועפרונות בקלמר שלי. אבל אני תמיד שוכחת את הקלמר בבית. הרבה פעמים יוצא שאני מבקשת מבנות אחרות טושים. וזה הולך בערך ככה:
״יש לך טוש כחול?״
״נו באמת. נתתי לך טוש צהוב, אדום, ורוד ושחור ולא החזרת לי אף אחד מהם! כשתביאי אותם, נדבר.״
״מה יש לך? כולה טוש כחול..״
אבל באמת, אני מאבדת טושים. אני פשוט לא מצליחה לשמור עליהם אצלי, וזו גם הסיבה שאני לא מביאה את הטושים שלי.
אני משתתפת בשיעורים, ולמיטב ידיעתי המורים שלי לא רשמו לי הערה רעה אף פעם. אני אוהבת להשתתף בשיעורים, להראות את הידע שלי לאחרים. יש ילד בכיתה שלי שהוא גם חכם וקורא טוב, והמחנכת שלי מתחנפת אליו כי הוא כזה מקובל. זאת אומרת, יש לו המון חברים מה״מעמד העליון״. החלום שלי זה להיכנס לחבורה כזו, או לפחות שמעגל החברים שלי יהיה מעל 7 אנשים. אני מקנאה בו. כולם, למעשה. הרבה ילדים מתחנפים אליו. ילדים כמוני, שחולמים להיות מקובלים.
בתחילת השנה כולם התרחקו ממני בגלל המראה שלי, אבל היו אחת או שתיים שניסו להתחבר איתי. אבל הן כבר לא רוצות. מעניין למה. למה אנשים כל כך רעים לפעמים? מה רע בי? רק תגידו לי ואני אשנה את עצמי, בבקשה!


תגובות (5)

לא צריך להשתנות בשביל אף אחד.
הם עוזבים ילד או ילדה כאלה, כי הם לא "קשורים" לחברה שלהם.
הם רגילים לילדים אחרים, עם אישיות שונה, עם דברים דומים לשלהם אם אין להם את זה.. זה לא מעניין אותם והם לא מתחברים לאותו ילד.
לא צריך לשתנות בגלל כמה ילדים "מקובלים" אפשר להתחבר למישהו שהוא דומה למצב שלך..
זה לא רע להיות ילדה כזאת שיש לה רק 2 חברות.
זה בסדר להיות שונה מכולם, זה אומר שאת מיוחדת. ^^

10/03/2013 07:39

אוי זה דפוק , כמה פעמים הריחיקו אותי ביסודי , שבע שנים של בריונות בגלל
שהייתי שמנה , עכשיו הרזתי ואני מראה לכולם אצבע שלישית ואומרת להם
ללכת להזדיין כי אין מצב בעולם ! שאני השנתה בשביל חלאות !

10/03/2013 08:02

את צודקת כשאת אומרת שזה אמיתי.
לצערנו, יש מלא כאלה. אני לא חושבת שזה נכון לפשוט מישהו בגלל שהוא שמן, או מכוער או להתרחק ממנו בגלל שהוא לא מקובל. זה פשוט חצפתי!!!
אנשים לא צריכים להשתנות עם הם לא רוצים.
אני חברה של מלא בנות שלא "מקובלות" כמוני, רק שבניגוד אליהם, אני מתמידה בגישה של "חברות לכולם" כך שהפשר לומר שיש לי יחסים טובים אם כולם..
הקיצר, -כמו שאמרו- מי שלא נאה לו, בעיה שלא! אנשים לא צריכים להשתנות כדי להיכנס ל"חברה הגבוה" (אבל זה כבר משהו אחר….)

10/03/2013 08:19

כן, יש לי ילדה כזו בכיתה.. מסכנה :/
למרות שכולנו נגררים לזה. כולנו מעליבים אותם, לא מתייחסים אליהם.
ואתם לגמריי צודקים, לא צריך להשתנות בשבילם. אבל אני אומרת לכם את זה כי אני רואה אותה. כל יום, איך היא מתאמצת להשתלב. באה עם הטייטס האלו, והיום היא אפילו הביאה מיני-טאבלט לכיתה..
אני מרגישה מגעילה.

10/03/2013 12:53

אז למה את לא מנסה? למה את פשוט לא צועקת עליהם, "דיי!", והולכת אליה, מנסה להתחבר אליה? החכם הוא זה שעושה את המעשה הנכון. אם כל כך רע לך בגלל זה, למה את לא יוצאת נגדם? עושה צעד אמיץ, ולמרות הכול מתחברת אליה? אני בטוחה שיש לך הרבה חברים, ואת יכולה להסביר להם למה הם גורמים. יכולה להיות לך השפעה רבה עליהם, אם תרצי בכך. אני יודעת שבמקומך מזמן הייתי עושה משהו נגד זה. תעשי גם את.

11/03/2013 09:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך