RON11
אוקיי....אז עלה לי רעיון נחמד לסיפור שאני חושב שתאהבו אז זה הפרק הראשון מחכה לתגובות

(יש מישהי מסוימת שאני רוצה שתאהב את הפרק אז בשבילך מקווה שתאהבי סוף סוף... )

סליחה מקרב לב על האורך....

~עבריינים ~

RON11 17/05/2013 392 צפיות 10 תגובות
אוקיי....אז עלה לי רעיון נחמד לסיפור שאני חושב שתאהבו אז זה הפרק הראשון מחכה לתגובות

(יש מישהי מסוימת שאני רוצה שתאהב את הפרק אז בשבילך מקווה שתאהבי סוף סוף... )

סליחה מקרב לב על האורך....

"אז.. סיכמנו ? ממחר אתה עובד אצלנו בפנימה "
" מה סיכמנו ! אני עדיין חושש , הם בכל זאת פושעים ! "
" הם ילדים !"
" לפי מה שאני יודע אולי הם ילדים אבל הם רוצחים , גנבים , מסוכנים ….!!"
" בסדר , נעשה לך סקירה קצרה :
הלו ילדים שלא שפר עליהם גורלם .חלקם ישבו בכלא ,
אבל הממשלה החליטה לשחרר אותם על התנהלות ראויה ואנחנו הלו שמעבירים את הפרויקט ,
פתחנו פנימייה גדולה בדימונה שם יש חדרים , חדר אוכל , כתת לימוד , שם הילדים יקבלו את כל הדברים שיצרכו כדי לחיות חיים נורמליים.
וכמובן שלא נשכח את הלימודים שלהם הם ילמדו כמו כל הילדים שבגילם .
ואם תרצה, גדעון אתה תוכל להיות זה שיעבור אתם את כל זה נו אז מה אתה אומר ?"
"זה נשמע לי נחמד, אבל בכל זאת הלו ילדים שעשו דברים מאוד לא רגילים ואני לא מכיר אותם כלל ."
" חשבנו שתגיד את זה אז הבאנו לפה את כל התיקים שלהם 6 תיקים בדיוק אתה מוזמן לשבת ולהקשיב "
גדעון התיישב על הכיסא והיה מוכן להקשיב .
" אז ככה.. הילד הראשון הוא אביעד , משפחתו הייתה בקשיים כספיים רבים והוריו היו חולים מאוד והוא לא יכל לשבת ולא לעשות כלום בזמן שהם חולים ואין לא מה לתת להם לאכול , אפילו כסף לתרופות לא היה ,
אביעד החליט ללכת לגנוב כסף מאנשים ,
גדעון פרץ לדיברי מנהלי הפרויקט :" מה ? אתם רוצים להגיד לי שילד בן 13 הצליח לגנוב כסף בלי שיתפסו אותו !!"
" רואה.. הם ילדים מאוד חכמים ובמיוחד אביעד עכשיו תקשיב… הוא התחיל לגנוב תיקים , ארנקים וכך קנה להוריו תרופות , אוכל … יום אחד אביו חלה במחלה רצינית והיה צריך לעבור ניתוח יקר אביעד שכמו שאמרת היה רק ילד… הוא לא ידע כמה זה מסוכן הוא ניסה לכייס אישה פשוטה שנראתה לו טיפשה אך הוא לא ידע שהיא עובדת במשטרה וכמו שאתה מבין זה לא ניגמר בטוב …"
"מה ! אבל זה היה לתרופות !"
" כן… זה גם מה שאביעד טען… אך השופט בבית המשפט לא חשב ככה ולמרות שהוא קטין הוא שלח אותו לשנתיים לכלא של עבריינים צעירים, וכשקיבצנו את כל הילדים לפרויקט היינו חייבים שהוא יהיה איתנו ".
"הוא נשמע לי ילד טוב, אחד כזה שיעשה הכל בשביל מי שחשוב לו ."
"כן , בוא נעבור לתיק הבא .. והתיק הבא הוא של אפי , ילדה מוזרה במיוחד רוב השיחות שלה עם אנשים נגמרות בזה שהיא מתעצבנת ומתחילה לקלל, היא מאוד תוקפנית כל הילדות שלה היא גדלה בכפר בדרום ושם גם התחילו חיי העבריינות שלה היא וחברים שלה היו מסתובבים כל היום מחוץ לבתים כאילו שיעמם להם בחיים יום אחד הם החליטו לעשות משהו שהם קראו לו " מגניב" כביכול , הם פרצו לבנק וגנבו ממנו את כל הכסף . אפי הייתה אחראית "למשימה" החברים שלה היו הלו שביצעו תפעולה, הם תכננו לחכת לשומרים את הרובים ולאיים על כולם ובזמן הזה שאפי תלך לגנוב את הכסף , הם לא לקחו בחשבון כלום , אחד האנשים דיבר לאחר שהם איימו עליו , ואסף חבר טוב של אפי התעצבן וירה עליו לאחר מכן אנשים מחוץ לבנק שמעו את הירייה והתקשרו למשטרה ומיכן הכל ברור…"
"אני מבין , אבל לא היה חסר לה כסף ! למה היא עשתה את זה?"
"הטענה שלה ושל חברים שלה היה זה שהיה להם משעמם בכפר אז הם רצו לעשות משהו "מגניב""
"בסדר… היא לא נשמעת לי ילדה שאני לא יכול להתמודד איתה תעברו הלאה "
"או-קי ותיק הבא הוא של יונתן ילד מקסים באמת… יפה מראה , חכם מאוד רגיש מתוק ,ועדיין לא ממש ברור לנו מה הוא עשה אבל הוא קיבל גזר דין של 5 שנים בכלא למרות שהוא היה קטין .
את הפשע שלו הוא עשה בגיל 11 המשטרה לא מוסרת עליו פרטים משום מה אבל היא הזהירה אותנו ממנו .
"נשמע לי ילד מוזר.. אבל לא אחד שאני לא יוכל להתמודד איתו "
" משתגיד … ועכשיו נעבור לתיק הבא, או היינה תיק שחיכינו לו לילדה ששיך לה התיק הזה קוראים שירן , היא מתוקה אמתית היא לא כל כך חכמה אבל היא מותק של ילדה חברותית טובה לכולם…
ובגלל התכונות הטובות שלה והיופי שלה ואפילו המבט המוזר שלה בעיניים גורם לאנשים להתבלבל…
וכך גם היא נכנסה לכלא ,את הפשע שלה היא עשתה ממש ליפני כמה שבועות היא גנבה מחברה שלה (הבוגרת ממנה בכמה שנים ) את המכונית שלה ולמרות שלא היה לה רישיון נהיגה היא נהגה כמו אחת שכבר 5 שנים על הכביש היא כל כך התלהבה עד שהיא פתאום פגעה עם המכונית בילדה תמימה …
ושירן כל כך נבהלה שהיא הייתה חייבת לברוח משם שוטר אחד ראה את כל זה והוא עצר אותה ושאל מה זהה ! אגם עם היופי שלה פשוט עבדה על השוטר המסכן … וברחה משם בלי שירגישו כמובן שבסוף מצאו אותה ושלחו אותה אלינו .
"וואוו נשמעת לי אחת שצריך להיזהר ממנה …"
" טוב הבא זה התיק של ניל , הוא ילד אמריקאי יתום מאב ואם ,לאחר שהוריו מתו הוא עלה לארץ ובשדה התעופה איזה איש זקן אחד ניסה לגנוב לו את שרשרת הזהב שהייתה על צברו השרשרת הזו היא שרשרת שקנו לו הוריו וזה הדבר שניל הכי שומר עליו בעולם… ולאחר שהאגם הזקן ניסה לגנוב מניל את השרשרת ניל אגר עצבים הוציא סכין מהכיס ודקר את האדם למוות …
" או ואו נישמע לי עם פתיל קצר מאוד… אתם יכולים להמשיך"
"כן מאוד.. והבא זה התיק של רועי .. אוקי חח מאיפה להתחיל טוב.. רועי הוא ילד מוזיקאי מאוד ילד מוכשר מאוד הוא יודע לנגן על 5 כלים , הוא אוהב לשיר , לירקוד וכול…
לרועי היו חיים מושלמים הוריו מיליונרים הוא קיבל כל מה שרק רצה והוא היה הנסיך של הוריו …
וכן אם הוריו היו כל כך עשירים אתה מתאר לעצמך כמה אויבים היו להם … היה אדם מסוים שכל הזמן היה מאיים על הוריו של רועי ורועי לא יכל ליראות יום יום את הוריו מדוחדחים כך.. אז הוא פשוט הלך לביתו של האדם הזה ורצח אותו למוות… אתה מאמין ?
"מה ?! הוא מטורף ? "
"כנראה שמשפחתו הייתה חשובה לו מכל.."
"כן כן.. אני במתך נו מי האחרון ?.. או שאחרונה??"
"אחרונה אחרונה… זאת גלי ותאמת שהיא לא ממש פושעת היא סתם ילדה בלי מזל .. היא היתה במסיבה וסיממו אותה שם עם סם מסוכן שגורם לך לאיבוד שליטה … וכמו שאתה יכול לנחש זה ניגמר נורא לא נעים … היא הייתה מסוממת כולה היא עלתה על אופנוע של חבר שלה ודרסה למוות את חברת הטובה … היית מאמין…"
"כמה מזל רע יש לה מסכנהה"
"טוב סיימנו אז? מה אתה אומר ?"


תגובות (10)

אני מכירה פנימיה כזאת.
קוראים לזה "פנימיה לילדים בסיכון"
מקווה. לראות המשך….

17/05/2013 12:20

נשמע סיפור טוב מאוד
מחכה להמשך :)
– פלווו –

17/05/2013 12:23

נשמע ממש מעניין!! אני אהבתי!!
אבל אתה צריך להשתדל לשמור על סדר הכתיבה, עוד קצת עומק ולהקפיד על תיקון שגיאות כתיב.
חוץ מזה ממש אהבתי את הרעיון! מחכה להמשךך:)

17/05/2013 12:25

זה לא "פנימיה לילדים בסיכון " אתם תבינו בהמשך… ותודה רבה לכולם :-)

17/05/2013 12:43

ואוו, סיקרנת (-:
מחכה להמשך (-:

17/05/2013 13:28

תודה רבה :-)

17/05/2013 13:30

מהמם!!!!
תתתתתתתתממממנמממששששששששיייייייייייכככככככככייייייייייי דחוף!!!!

17/05/2013 14:05

תודה רבה ;)

17/05/2013 14:15

אני בפנימייה כזאת… תמשיך אחי נראה כמה קרוב אתה מכיר את המקום…

18/05/2013 03:29

זה לא מקום כזה זה די שונה בהמשך כולם יבינו תודה :-)

18/05/2013 03:52
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך