בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשחזר לצלם או לעשות שימוש כל שהוא באלפי סיפורי שכבר פרסמתי ואת אלה שאני מפרסמת עכשיו ומקווה בע"ה להמשיך לפרסם גם בעתי אמן ואמן !!!!!

אבא שלי עליו השלום איש חרוץ איש אמין איש מקסים – הוא היה אבא שלי !♥♥♥♥♥♥♥

בקי 06/05/2012 467 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לשחזר לצלם או לעשות שימוש כל שהוא באלפי סיפורי שכבר פרסמתי ואת אלה שאני מפרסמת עכשיו ומקווה בע"ה להמשיך לפרסם גם בעתי אמן ואמן !!!!!

בשנת 1988 נוסדה חברת ביטוח בטוחה.

אני רוצה לספר לכם משהו מאד אישי בענין "בנייתה של החברה ". אבי זיכרו לברכה היה שומר וישב בתוך תא קטן לפי משמרות.

כל כך בקשתי ממנו שיפסיק לעבוד "אבא אתה כבר איש לא צעיר אנא תהנה מהמשפחה שכל כך אוהבת אותך אתה חופשי כצפור דרור.

ואז הוא ענה לי משהו שלעולם ממש לעולם לא אשכח, וכך אמר היהודי הכל כך נבון : "בקי אין דבר בריא יותר לאדם שכוחו בו לעבוד" וזאת מכמה סיבות הזמן עובר ותמיד מצטרף מישהו הן מהבנאים והן מעוברי אורח ונפתח בינינו דיאלוג יש אנשים שבאים במיוחד לבקר אותי ואת בקי שלי המתוקה לא זונחת אותי ולא לרגע את מגיעה מדי יום ביומו בכל משמרת שלא תהיה (כולל שבתות וחגים ומציפה אותי במטעמים מפרי ידיך, שתייה קרה, קנקל מי עדן, תרמוס מלא בקפה שאני כה אוהב ורגע לא לשכח משהו כן וגם שפופרת של ריבת חלב שאני מוסיף כל פעם לקפה שאני שותה"

את צריכה רק להתפלל שאני אהיה בריא ואמשיך לעבוד . העבודה היא הדבר הנפלא שקרה לבן אנוש לא להזדקק לזולת ולזכות בפת לחמו מהמשכורת שהוא בעצמו קיבל.

מה יכולתי לענות לאחר "הצהרה כה מאלפת כה נוגעת ללב" רכנתי אליו נישקתי אותו בשתי לחייו וחשתי שדימעה כמו יהלום ניצבת בזוית עינו וכמובן גם בעיני שלי.

הדרך למקום השמירה בזמנו לביתי אינו רחוק אך גם לא מרחק קצר וכל זאת לא הפריע לי רתמתי את בעלי וילדי שהיו עדין די קטנים ל"גשת לסבא" בתי הצעירה אמרה זה מזכיר לי את כיפה אדומה – נכון מאמי עניתי לה אך אין צודך לעבור דרך היער ולהתקל בזאב הרע ושתינו חיכנו והיא נעמדה על בהונות רגליה חיבקה אותי וייחלה לעצמה אמא הלוואי וגם אני אהיה "צדיקה כמוך". מאמי אינני צדיקה כלל אלא אני בת שאוהבת את אביה !!! נו בדיוק לזה אני מתכוונת ושתיינו צחקנו ונהננו אחת מהשנייה.

באותה יום קניתי לאבי היקר (זיכרו לברכה) צידנית וזה היה הכי נוח להביא לו את כל שהיה צריך.

אוסיף עוד פרט חברי הקוראים לימים הוא החליט שוב על דעת עצמו להרשם לבית אבות. חרף כל ההתנגדות שלי הוא נרשם וגם שם הוא "מכר עיתונים" ושאלתי אותו כמה כסף אתה משתכר אבאל'ה למה שתהיה מוגבל ושלא תוכל לעשות מה שעולה ברוחך אלא לאחר סיום מכירת העיתונים וגם על שאלה זו היה לו מיד מענה : את צריכה להבין כשאני מוכר עיתונים כל חברי מתקבצים סביבי והזמן עובר נפלא בצחוק ובטפיחה על השכם" מה הייתם אתם משיבים לו להסבר כה הגיוני.

אבאל'ה – היית לי סמל וגם אני עבדתי כל ימי חיי ומעולם לא פוטרתי אלא עזבתי לאחר שנים רבות מסיבה זו או אחרת ואני נקראת בשם "חרוצה" זה לא אני זה אתה מתוק שלי החדרת לאחותי לי ולנכדיך את אהבת העשייה ואמרתי שכל עבודה מכבדת את בעליה כן בזכותך למדתי לאהוב את עבודותי אהבתי תמיד לצעוד בדרך האמינה בדרך הישרה בדרך שכלם כיבדו אותי וסמכו עלי וזההכל ממש הכל אודות לך ♥♥♥♥

תנוח על משכבך בשלום "אוצר שלי" וכמובן בין המלאכים יושב אתה כי היית ונשארת מלאך התפלל בשבילנו שנהיה בריאים ואת כל מה שאנו כמהים אליו – יתגשם אמן ואמן !!!

באהבה ענקית ובקידה לך בתך בקי ♥♥♥♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך