והאיש הזה עדיין מציל אותי כשלי אין כוח להציל את עצמי... החלטתי לחפור היום קצת, יכול להיות אני יעלה עוד משהו.

אביטל

21/08/2015 1290 צפיות 3 תגובות
והאיש הזה עדיין מציל אותי כשלי אין כוח להציל את עצמי... החלטתי לחפור היום קצת, יכול להיות אני יעלה עוד משהו.

אמממ… היי!!
אני לא יודעת מתי אני אפגוש אותך שוב ואם כשאפגוש אותך אוכל לומר לך את מה שאני רוצה לומר לך.
סליחה.
סליחה, על כל הפעמים שפגעתי בך בכוונה.
סליחה על כל הפעמים שפגעתי בעצמי וגרמתי לך לדאוג.
סליחה, על כל הפעמים שהפכתי את המחשבות שלך לסלט אחד גדול ומגעיל.
סליחה, על זה שאני כל כך מודעת לעצמי שאף פעם לא חשבתי לשקר לך בקשר לעצמי.
סליחה, שלא הייתי שם בשבילך.
סליחה, על זה שאני אדם אנוכי שלא התחשב בך אף פעם.
סליחה, שבאתי ביום בהיר אחד והכנסתי אותך לחיי.
סליחה, על הכל.
סליחה, על כל הפעמים שבכית בגללי ואני יודעת שזה קרה הרבה.
והסליחה הכי גדולה שאני צריכה לבקש ממך…
סליחה, על זה שדברתי איתך על כנות אחרי ששיקרת לי.
אני יודעת שאני צריכה לכעוס ששקרת לי אבל כשספרו לי את האמת, בכיתי לא בגלל שנפגעתי כי סמכתי עלייך ואת… מעלת באימון שלי. אלא בגלל שאת שקרת לי ואני דברתי איתך על כמה שאני מעריכה אנשים שאומרים אמת, באותו הרגע ראיתי איך הכאבתי לך חכולתי לראות אותך בוכה כועסת על עצמך.

כן, כמו בכל מכתב התנצלות תגיע התודה.
אז תודה על שהלכת והלשנת עליי, שהלכת ועוד שניה הרסת לי את החיים. כי אם לא היית מלשינה לא היו דורשים ממני להפסיק לכתוב, לא הייתי צריכה להתנצל בפני אנשים על שאיני יכולה עוד לכתוב, לא הייתי פוגשת בו.
באיש שהציל אותי פעם אחר פעם…
אז תודה.


תגובות (3)

מושלם!
קרה לי משהו דומה….ממש אהבתי(:

21/08/2015 02:12

יפה

21/08/2015 02:47

תמיד בסוף משהו רע יוצא משהו טוב(:

21/08/2015 09:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך