Ron love
אם הקדוש ברוך הוא בחר בנו, זה אומר שאנחנו שווים משהו, לא? אוהבת את כולכם, רק בשורות טובות:)

אבל למה פיגועים?

Ron love 13/10/2015 902 צפיות 7 תגובות
אם הקדוש ברוך הוא בחר בנו, זה אומר שאנחנו שווים משהו, לא? אוהבת את כולכם, רק בשורות טובות:)

למה בן אדם צריך לפחד ללכת ברחוב? כי יכולים לדקור אותו.
למה בן אדם צריך לפחד לעלות על אוטובוס? כי יכול להיות פיגוע והוא יכול למות.
למה בן אדם צריך לפחד לעלות על מונית? כי יכול להיות שהנהג מחבל.
למה בן אדם צריך לפחד לשבת על יד אנשים זרים ברכבת? כי כולם חשודים.
למה אמא אמורה להסביר לבן שלה שהוא לא יכול ללכת לבית הספר כי הוא יכול למות במקרה?

המצב הזוי, אנחנו מפחדים ללכת במדינה שלנו בגלל חבורת אנשים שהחליטו שהם היו כאן קודם, בגלל
אנשים שנוהגים נגד עיקר הדת שלהם, נגד כל מה שהם מאמינים בו.
בקוראן של הערבים כתוב שאסור לרצוח,
בעשרת הדיברות של היהודים גם כתוב שאסור לרצוח,
חז״ל אמרו: ״הבא להורגך, השכם להורגו.״
מדינת ישראל בסך הכל מגנה על עצמה, היא לא פוגעת בחפים מפשע והם מנצלים את זה ושמים את המשגרים במקומות ציבוריים.
לפיגוע בבית הספר בעזה, צה״ל נתן להם שלושה ימים להתפנות! אז איך מבחינת העולם המלאך יוצא שטן והשטן יוצא מלאך?
ולמה מדינה בגודל של עיר, לא יכולה להתקיים?
לנושא הזה יש המון שאלות שאין להן תשובות.

אם שרדנו כבר שתי אינטיפדות, שלושה מלחמות בארץ ישראל, ומלחמת עולם- זה, לא יישברו אותנו.
אנחנו היהודים, אנחנו העם הנבחר, אנחנו יותר יפים מהם, יותר חכמים מהם, יותר חזקים מהם, יותר מאוחדים מהם ויש לנו את הצבא הכי חזק שבעולם!!

אני מבקשת מכולכם להיות זהירים, עירניים ואל תפחדו, הם בסך הכל אורחים, והם ילכו בדיוק כמו שאורחים לא נשארים לתמיד.


תגובות (7)

צודקת!
ד"א, המשפט, "הקם להורגך השכם להורגו לא מגיע מהתנ"ך.
למרות שבתנ"ך יש מקרים שפועלים ע"פ כלל זה, אך בעיקרון הכלל מגיע מחז"ל.

13/10/2015 16:43

    תיקנתי, תודה ששמת לב:)

    14/10/2015 16:02

קטע יפה ומנוסח טוב, יפה מאוד.
ולצערי ישנה אמת בדברייך… )):

13/10/2015 17:54

    גם לצערי, המצב גרוע:(
    תודה❤️

    14/10/2015 16:01

את האמת… לא אהבתי בזה משהו. רוצה לדעת מה?

שצריך לכתוב על דברים כאלה :(

אז כן, הקטע מדהים (וכך דרגתי) כל סימני הפיסוק במקום, רווחים מתאימים, דימויים מעולים ופואנטה מוצלחת… אבל הלוואי שלא היה צריך לכתוב על דברים כאלה :(

5+

13/10/2015 20:17

    אני שנאתי לכתוב את זה, אבל הרגשתי שהייתי חייבת.
    מכירה את זה? כל הזמן במלחמות ובמצבים כאלה כולם נעשים לאחד וכל אחד רוצה לעזור.
    ואחד הדברים החשובים זה הסברה.
    תודה לך:)

    14/10/2015 16:00

כמה עצוב שכתבת את זה לפני חודשיים אך ה׳אירועים׳ עדיין ממשיכים לקרות , שלא נדע עוד צער ובאמת נשמע רק בשורות טובות . חנוכה שמח ;)

11/12/2015 03:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך