אהבה אחת ❤️
אי צריכה ניחומים :( מי שיכולה, שתנסה לגרום לי להרגיש יותר טוב. באלי לבכות עכשיו :'(

אהבה היא אכזבה

אהבה אחת ❤️ 04/01/2014 634 צפיות 3 תגובות
אי צריכה ניחומים :( מי שיכולה, שתנסה לגרום לי להרגיש יותר טוב. באלי לבכות עכשיו :'(

אהבה… כמה שאני רוצה אהבה… אני מרגישה לבד, בלי אף אחד. אני רוצה מישהי שישלים לי את החסר, שיגרום לי לשמוח שאני עצובה, לחייך שאני בוכה, לגרום לי להרגיש מיוחדת. איך זה התחיל אצלי? זה התחיל בסרט.

סרט, מי לא אוהב סרטים? והכי כיף ללכת עם מישהו קרוב. חברה טובה, או בן משפחה. אז הלכתי עם חברה לסרט, וזה היה אחד הסרטים הכי יפים שראיתי בחיי אגב. אם הולכים לסרט רוצים גם לאכול משהו, בשביל להעביר את הזמן. אז לקחתי קצת מיני עוגיות, ומיץ תפוזים להעביר לי את הזמן. ושאני מסתכלת מסביב אני רואה אותו מסתכל עלי במבט משונה. יפה תואר, חלומי ממש, בדיוק כמו שאני רוצה. ממש גבר חלומתי. הרגשתי נפלא כך כך שראיתי אותו. הרגשתי שאני מכירה אותו מלא זמן, אבל אף פעם לא נפגשנו. הרגשתי את הלב שלי מתחיל לפעום, את מוחי חושב רק אליו. חוויתי אהבה ממבט ראשון. קניתי את האוכל, מחזיקה לחברתי את הארנק בזמן שהיא מושיטה לקופאית את הכסף. עניי מתבוננות בבחור הצעיר שפוסע עם חברו לאולם הקולנוע. לא הפסקתי לדבר אליו מהרגע הראשון שהסתכלנו אחד על השניה. הוא נכנס לאולם הקולנוע שבמפתיע גם אני הלכתי אליו. ישבתי בשורות הראשונות, קרוב לאמצע. ידעתי שהבחור יושב מאחורי איפה שהו. מלא תקצירים של סרטים התנגנו על המסך. לא שמתי לב לדבר. חשבתי על התקציר של חי, שלי ושל הבחור שהרגע ראיתי. איך אנחנו הולכים ביחד לאותו המקום ורואים סרט ביחד. הוא מחזיק את ידי, ואני מחייכת אליו. שיש קטע מפחיד הוא מחבק אותי חזק. הוא מנשק אותי אחרי הסרט, ומרים אותי תוך כדי חיבוק. ראיתי את כל מערכת היחסים שלנו רצה לי מול העניין. תיכננתי להתנגש בו בטעות, רק שהוא ישים לב אלי. נחליף טלפונים, או שנמצא אחד את השני בפייסבוק, נכיר אחד את השניה ונפתח מערכת יחסים. אני והוא הלכנו באותו הכיוון שהסרט נגמר. ירדנו במדרגות החשמליות, לכיוון דוכן הגלידה. חברתי ואני קנינו גלידה בזמן שהוא היה בדוכן ליד. עקבתי אחריו במבטי, לוודא שהוא לי יברח ואני אוכל לדבר איתו. ובדיוק אז ראיתי את הורי שבאו לאסוף אותי. נופפתי להם, והם באו אלי. באתי לראות איפה הבחור, שאני ילך אליו… והוא נעלם. חיפשתי במבטי בכל מקום, אבל הוא לא היה שם. הגלידה שלקחתי השאירה טעם מר בפי. החלומות, הנשיקות, החיבוקים, כל מה שדמיינתי הפך לאכזבה. לא ידעתי את שמו אפילו, אבל הרגשתי אליו אהבה עזה. לא נפגש שוב, לא נפגש לעולם. האהבה שלי הפכה לאכזבה…


תגובות (3)

אלמוגי … מה שכתבת קודם כול מאוד יפה
ועכשיו חשוב לי להגיד לך שמה שאת מרגישה זה טבעי לחלוטין
כול נערה מתבגרת רוצה את זה שישלים אותה
חולמת כבר על אהבה על נשיקות וחיבוקים לאור הכוכבים
כע גם אני ככה מרגישה
ותאמיני לי שזה יבוא לך הזמן יעשה את שלו
תתני לזמן להפתיע. אותך ואת תיגלי עולמות חדשים
רק תכניסי טיפה חיוך לפנים והכול יהיה טוב
אוהבת שרית :)

04/01/2014 17:48

לפעמים יוצא לי לראות נערים בגילי פחות או יותר שנראים חמודים והראש שלי מתחיל להפליג ממש כמו מה שקרה לך, אבל אני תמיד עוצרת את עצמי בדמיונות כי… כי אפילו לא דיברתי איתו ואני כבר מכינה רשימת אורחים לחתונה וסידורי טקס. כדאי לך גם לעשות ככה, כי אחרת זה מה שיקרה לך עוד פעם ועוד פעם. קודם תדברי איתו, תחליטי אם האישיות שלו טובה או לא, תחליפי מספרי טלפון ורק אז תתחילי לשגות בדמיונות (עדיף אפילו אחרי דייט ראשון אבל קשה לעצור בעצמך…). כל אחת רוצה מישהו לאהוב, וההרגשה הזאת מאוד דומיננטית בגיל ההתבגרות, הזמן יעבור ומה שבטח-תמצאי את האחד שלך :)

05/01/2014 05:34

תודה בנות על התמיכה :) אתם גורמות לי להרגיש הרבה יותר טוב :) תודה שרית ומוח אצה, אתם נפלאות 3>

05/01/2014 16:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך