shanigott
היה לי חבר כשנה , ונפרדנו ואחרי שהיינו יחד הוא הפך להיות החבר של החברה הכי טובה שלי, ומאז בכל קשר שהייתי או שהתפקשש לי משהו . מקווה שאהבתם . תגיבו . המשך ערב נעים :)

אהבה כמו בסדרות.

shanigott 02/11/2015 703 צפיות 2 תגובות
היה לי חבר כשנה , ונפרדנו ואחרי שהיינו יחד הוא הפך להיות החבר של החברה הכי טובה שלי, ומאז בכל קשר שהייתי או שהתפקשש לי משהו . מקווה שאהבתם . תגיבו . המשך ערב נעים :)

אני צופה המון בתוכניות ובסדרות רומנטיות, הוא מתחיל עם בחורה
היא מאוהבת בו , או היא התנגשה בו ואז הם מתאהבים, ואז ברגע של משבר הם נפרדים ,אבל אז הם מוצאים את אחד את השניה במקום הכי לא צפוי והסוף טוב . מבינים כמה הם אוהבים אחד את השניה וחוזרים . אבל במציאות? קלטתי שזה ממש לא ככה , אני אולי צעירה מידי וכל החיים לפני, ונכון יש הרבה דגים בים, אבל אני מרגישה שקשה לי לאוהב מישהו אחר , להכנס למערכת יחסים, כי אני מקווה ומאמינה באהבה כמו בסדרות נגיד כמו בויוה? אני יודעת שזה קיטשי אני יודעת שזה לא אמתי שזה מבוים וכולם שם שחקנים ,אבל תמיד אני חולמת לעצמי ואומרת אולי לי גם יהיה כזה, אני מחפשת , אני רוצה את אהבה הזאת שתספק אותי, את אחד הזה, אבל הבעיה בזה שכל פעם אני מכירה מישהו , אני מוצאת בו פגמים וזה לא מוצא חן בעיייני, אני מרגישה שאני חייבת את ה"מושלם" הזה. וקשה לי להסתפק בפחות ממושלם, זה באמת מעצבן , זה שובר אותי מבפנים זה גורם לי שלעולם לא אמצא אותו , וגם אם כן איך אני ידע? איך יודעים שהוא האחד שלך, שתחיי איתו.

אני כבר כמה שנים יוצאת נפגשת, מתחילה מתחילים איתי, אבל הלב שלי? לא רוצה לא מסוגל להכנס לקשר, או למערכת יחסים, ואני אומרת ללב שלי, "אולי הוא?" או "הוא נראה נחמד מה הבעיה"? אבל הלב שלי מתעקש ואומר לי "אל תנסי," למה הלב שלי כל כך קשה , למה הוא לא נותן לי להתאהב .

זה בגלל שנמאס לו כבר להשבר בכל פעם ? או שפשוט הוא מנסה להדריך אותי ולמצוא את אחד האמיתי, כמה שאהבה מבלבלת, אלפי מחשבות יש לי , איפה לעזאזל הימים שחשבתי שאהבה זה כמו בסדרות, שזה כיף , ושזה הדבר הכי מושלם? איפה התמימות הזאת שהייתה בי.

המוח שלי והלב שלי אומרים לי יחד- אהבה – זה לא משחק , אהבה זה לא קל . אל תחפשי "מושלם" אבל… אל תתפשרי. אז אולי אני ימשיך להקשיב להם, ובסוף הדרך …אני ימצא אותו את אחד.


תגובות (2)

אל תחפשי מישהו מושלם כי לא תמצאי זה לא קיים אבל גם אל תתפשרי. תחפשי מישהו שתוכלי להתמודד אם החסרונות שלו והוא אם שלך. שחסרונות שלו היו היתרונות שלך (לא מחייב). מישהו שיקבל אותך כמו שאת ואת תקבלי אותו כמו שהוא.
יש לי שאלה ואת לא חייבת לענות אם לא בא לך. את וחברה הכי טובה שלך עדיין חברות טובות ? הכוונה אם המשכתם להיות חברות טובות גם אחרי שהיא הפכה להיות חברה של אקס שלך.

02/11/2015 20:56

    לא דיברנו במשך כמה שנים, היינו כמו אויבות, אבל לא מזמן סיימתי תיכון ויצא והתחברנו חזרה, היינו באותה מגמה, ולאט לאט שכחתי מכל מה שקרה והצלחתי לקבל את זה והיום אנחנו חזרנו להיות חבורת, ואני ואקס שלי ידידים.
    אבל ברור שזה כאב, זה היה כמו סכין בגב ולקח לי הרבה זמן לשכוח לה אני שנאתי אותה כל כך , אבל עם הזמן זה עבר לי, וגם התבגרתי והצלחתי לשחרר.

    02/11/2015 21:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך