הייתי חייבת לשפוך קצת את מה שעל ליבי...

אהבה.. למה היא כזאת כואבת?

03/07/2013 919 צפיות 2 תגובות
הייתי חייבת לשפוך קצת את מה שעל ליבי...

למה אני תמיד מתאהבת בהכי דפוקים?
בערסים האלה שאף פעם לא ירצו אותי?
למה אהבה לא יכולה להיות כמו בסרטים?
למה אני לא יכולה למצוא מישהו שיאהב אותי ואני אותו ונחיה באושר ועושר כמו באגדות?
למה הכל חייב להיות כזה מסובך?
אף פעם לא יאהבו אותי,אני מרגישה את זה .
אולי אני רק בת 15 ,אבל נימאס לי כבר שנשבר לי הלב כל פעם מחדש.
נכון,אני עוד ילדה,אני אעבור עוד הרבה בחיים אבל זה מתסכל,מאוד..
עד שאני אוספת את השברים זה נשבר עוד פעם.
אתם בטח חושבים 'אבל היא קטנה,היא לא מבינה,מה היא עושה סרט כולה בת 15' ..
וזה נכון.
אני רק בת 15 אני אעבור עוד הרבה בחיים.
החיים ממשיכים.
וגם כשניראה לנו עכשיו שהכל נורא ואיום,בסוך זה עובר,ועוברים הלאה.
השאלה היא איך? מתי ? ועם מי?
ואת התשובה אני אצתרך לגלות לבד.


תגובות (2)

הרגע… הרגע פשוט נגעת לי בלב… באמת שנגעת לי בלב…
אני נער בן 16. ורווק עוד מאז שנולדתי. ואני תמיד מחפש חברה טובה. אבל… לא. לא, אני לא מוצא. וזה ממש ממש מאכזב ופוגע לפעמים T^T
אני מסתכל על החבר'ה האחרים בבית הספר, לכולם, פשוט לכולם יש חברה או חבר. ואני מה שניקרה FOREVER ALONE. אז… כן. אני ממש מאוכזב מרגעים כאלה, והיו תקופות שהייתי בדיכאון לא קטן, ואפילו גם היום. ולמצוא חברה נורמאלית בימינו, לא כמו השתטניקיות האלה שבבית הספר, זה אחד האתגרים הכי קשים בגיל ה"טיפש עשרה".
אז עליי לומר שאני באמת מזדהה איתך. ואני מבין את ההרגשה הזו.
ו… אני שמח שיש עוד אחת (לא אחד!) שמרגישה ככה… I:)

03/07/2013 16:07

אל תדאגי גם אני חשבתי ככה חשבתי שאין אף אחד שיתאים לי בעולם ואולי אני קטנה ממך אבל מצאתי מישהי שאני יכולה לאהוב ובאמת שאני אוהבת אותה מעוד ובטח מוזר לך לחשוב שאני והיא שתי בנות אבל אהבה זאת אהבה וגם לך זה יגיע ואולי תיפגעי שוב ואולי זה מסובך אבל חח טוב החיים עצמם מסובכים. אין כזה דבר אהבה כמו באגדות או בסיפורים למינהם אבל יש כזה דבר אהבה את לא צריכה לשאוף לאהבה מומצאת כזאת כי היא לא אמיתית .
וישבר לך הלב עוד אלף פעמים את לא יכולה לדעת מה יהיה העתיד את רק צריכה להתרכז בהווה ^~^ בנתים תפסיקי לחשוב על אהבה ותתרכזי בשאר אהבה תבוא מעצמה ^^

03/07/2013 19:30
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך