אהבה עם עצמי 1

bar848 02/06/2017 675 צפיות אין תגובות

לא ראיתי כלום חוץ מהבזקי אוד צבעוניים וחיוכים אקראיים וכנים של כמה זרים מסביבי. כולי מכוסה בזיעה, גם שלי וגם של זרים. הקפיצות והנפות הידיים של כולנו יחד גרמו לנו להתנהג כמו עם שהוא גוף אחד. כולנו חולקים את אותה זיעת פלאים שמשום מה לא מזיזה לי. השיער החום הארוך והגלי שלי דבוק לי לפנים בגלל זיעת הפלאים, אז אני חודלת דקה מלקפוץ ולהניף את ידי לצלילי המוזיקה ואני מעבירה את שתי כפות ידי עם הפנים, מנגבת את השיער יחד עם ראשי שהולך אחורה. אני נשארת כמה זמן באותה התנוחה. הטוסיק בולט החוצה, הגב מקומר, ידי מחזיקות את ראשי בעיניים עצומות מביטות לשמיים. אני מרגישה את המשקל של השיער הארוך שלי מתנדנד מצד לצד. מתחיל שיר חדש. הגוף שלי לא נשאר אדיש. הראש מתחיל לזוז מצד לצד ולהניף את השיער כאילו השתלט עלי דיבוק. גם האגן זז. בחיי הוא זז. אם הייתי גבר לא הייתי מצליחה להישאר אדישה כלפי. אני נראית הכי טוב כשאני רוקדת לצלילי המוזיקה שלי. Tinariwen (+IO:I) – Sastanàqqàm תנסו את זה. אולי תבינו על מה אני מדברת.
הם הפסיקו לנגן בבת אחת. ללא התרעה מוקדמת. ניתקו את עצמם וירדו. השאירו טעם של עוד. לעזעזל בא לי עוד.

אני מרגישה יד משחילה את עצמה למותן שלי ומחבקת אותי אליה. הסטלה נקטעת ברגע. עיני נפקחות כאילו אני מנסה לאתר אויב. כשאני מפנה את מבטי שמאלה אני מבחינה בו, זר. מחבק אותי אליו ומסתקל עלי בחיוך.
נזכרתי איפה אני, אז הורדתי את מגננות היום יום הכלליות שלי שנוטות להפחיד אנסים ובחורים חצופים וחייכתי אליו בחזרה. "את יפה" הוא אמר לי. ולא הוצאתי מילה. רק עצמתי את עיני בחיוך והורדתי את ראשי. היד שלו ירדה מהמותן שלי והפעם עיני נפקחו בפחד, לא רציתי שהוא ישחרר ממני. אבל אז הוא תפס את ידי ומשך אותי החוצה מן הקהל העליז והמזיע שמחכה להופעה הבאה.
פתאום יכולתי לשים לב לכולו. הוא היה גבוהה ממני בראש. זקן קצר שיער גלי ומלא שנופל על פניו. הוא לבש גופייה לבנה גזורה שהבליטה את השיזוף ואת שרירי הידיים שלו. הוא היה יחף כראוי לפסטיבלים מסוג זה ורגליו היוו גבריות ומאובקות. הוא חייך אלי בהתלהבות כאילו מצא משהו שחיפש שנים וסוףסוף הוא מחזיק אותו בידיו ולא רוצה לשחרר לעולם.
אחרי דקה שאנחנו בוחנים אחד את השני הוא שואל אותי איך קוראים לי.
לא הגיוני. מה זה השטויות האלא. הפסקתי לחייך ונכנסתי חזרה לקהל הקופץ. נטמעתי בפנים כדי שהוא לא ימצא אותי. הוא ניסה לחפש אותי אבל לא הצליח. עמדתי שנייה במקום ניערתי את הגוף נזכרתי למה באתי והמשכתי לרקוד. Gypsy Hill – Balaka


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך