אהבה שעברה למקום אחר :(

אהבה אחת ❤️ 12/01/2014 670 צפיות 4 תגובות

מה היה איתי? האהבות שלי הם עניין מסובך. למה אהבה לא יכולה להישאר? למה היא חייבת להיגמר, לעזוב, להשאיר אותי שבורה? הרבה שלי עזבה אותי, ולא אמרה דבר. לא שלום, לא חיבוק, לא פתק, שום דבר. הינו ביחד באותה הכיתה לאומנות, שעברתי לשם רק בגללו. כבר היתי שם פעם ולא רציי ללכת שוב לאותה הכיתה, אבל לא היתה לי ברירה אם אני רוצה לראות אותו שוב. כל בוקר הסתכלתי עליו. הבאנו אחד השניה, והרגשתי בעננים! הוא ממש היה האהבה של החיים שלי. ואז חול אחד הכיסא שלו היה ריק. חשבתי שהוא חולה, ויחזור עוד כמה ימים. וכך עבר לא שבוע, ועוד אחד. אף אחד לא חולה כל כך הרבה זמן. שאלתי את המורה איפה הוא, ונשברתי ששמעתי את החדשות הנוראיות. הוא עזב.
כל זה קרה לפני שנה, ועדיין לא התגברתי על זה. תמיד ניסיתי להסתכל על בנים אחרים, לחשוב שהם מחבבים אותי ולנסות לשכוח מימנו. זה לא עוזר. הוא תמיד נשאר בלב שלי, ואף פעם לא יצא. ניסיתי לשמוע שירים, לכתוב סיפורים, זה לא עזר. הכאב נשאר בלב כמו פצע שמסרב להירפא. אני ינסה הכל שהוא יחזור אלי. פשוט הכל! אני רוצה להגיד לו שרני אוהבת אותו מהרגע הראשון שראיתי אותי, הוא האהבה של החיים שלי. ואני רוצה רק לדבר איתו, לראות אותו שוב… מה אני יעשה בשביל שהוא יחזור? אני אוהבת אותך, מאוד…


תגובות (4)

עצוב ויפה!

13/01/2014 05:22

תתקשי, תיצרי קשר דרך רשת חברתית…. תמצאי לעצמך דרך לפחות רק להגיד לו את זה לשחרר את זה שלא יציק לך);

13/01/2014 05:29

וואי זה קרה לך??

13/01/2014 06:45

כן זה אמיתי :( ניסיתי ליצור איתו קשר, אבל הוא לא עונה לי :(

13/01/2014 08:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך