בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש באלפי הסיפורים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב בע"ה יתברך גם בעתיד אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהלן לכולכם ♥♥♥

בקי 06/05/2012 581 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש באלפי הסיפורים שכתבתי עד כה ואלה שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב בע"ה יתברך גם בעתיד אמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שבוע טוב חברי היקרים

שבת המלכה פינתה מקומה לשבוע חדש, נקבל אותו עם המון אהבה ותקווה כי מחר נתעורר עם שחר ליום נפלא,אופטימיות והמון תקווה , מבקשת שבמהדורות החדשות נשמע גם אירועים אופטימיים , נקווה שכל החולים, הסובלים, חסרי הדיור וכאלה הבודדים תיכנס גם לתוך ליבם פנימה קרן אור כי טרם אבדה התקווה, יתכן שגם להם יימצא פיתרון אנושי ולא יצטרכו לגור ברחובות ולישון תחת כיפת השמיים.

מאחלת כי כל התלמידים ילכו בבטחה לבית הספר, יחצו רק במעבריי חצייה מותרים, ולא ינסו חלילה לעשות קיצור דרך, לאחר יום הלימודים יקפידו הקפדה יתרה כי הם מעט עייפים בוודאי אך בדרכים הם חייבים לפקוח 7 עיניים , להשאיר את העייפות מאחור ולחצות את הכבישים כפי שכל אמא אומרת לא פעם ולא מאה פעמיים "תיזהרו בדרכים ילדי היקרים" אנא תיזהרו בדרכים ושובו הביתה בריאים ושלמים.

מאחלת שכל אם בישראל תהיה לה האפשרות הכספית להכין ארוחה חמה לילדיה ותגיש להם בשמחה צלחת מרק וגם מנה עיקרית, נקווה שבכל בית בישראל ישמעו הצחוקים והסיפורים שהילדים התלמידים החמודים מביאים מבתי הספר השונים.

מאחלת שהחיילים השומרים עלינו השכם והערב ידאגו לצלצל הביתה בכל הזדמנות של שנייה קצרצרה כדי להודיע להורים הצמאים לכל פיסת מיידע מילדיהם כי הגיעו ליעדם בהצלחה והם מרגישים טוב. במהלכו של השבוע הלוואי ששוב יזכרו הביתה לצלצל ורק לומר אמא אבא אני מרגיש מצויין.

כאמור השבוע החדש כאן אצלנו, ישהה בתוכנו 6 ימים תמימים עד לבואו של יום השישי הבא בע"ה הבא עלינו לטובה .

תודה ענקית לשבוע החדש נרווה נחת ואשר גם.

תודה באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך