מישהי1994
מצטערת אם הכתיבה לא מובנת, כתבתי את זה ברגע אחד ולא בדקתי לראות מה יצא. חג שמח!

אופטימיות היא שם המשחק

מישהי1994 28/09/2015 581 צפיות 2 תגובות
מצטערת אם הכתיבה לא מובנת, כתבתי את זה ברגע אחד ולא בדקתי לראות מה יצא. חג שמח!

לפני שכתבתי את הסיפור הראשון, שדיבר על דברים שעברתי בחיים שלי,
המחשבות שעברו בראשי היו להתאבד.
לא אהבתי את החיים שלי.

תחשבו כמה זה קל. יש הרבה דרכים בהם אפשר ליטול את חייך בשבריר שנייה ויש לי בראש המון דרכים.

תמיד כשהיה רגע אחד של שמחה, בסוף היום הגיעו המחשבות העצובות שהיו ממלאות את ראשי.

הכשלונות והארועים שעברתי רדפו אחריי.

היו מספר פעמים שבאמת שקלתי להתאבד.

היה לי בראש נוסח למכתב שאשאיר אחריי כשאלך, שיסביר למה עשיתי את זה.
ידעתי שהמקום שארצה לעשות את זה יהיה בים.
זה המקום שאני עד היום אני הכי אוהבת.

שם קיבלתי הזדמנות שניה לחיים אחרים.

הייתי במצוקה בתיכון. איבדתי את עצמי לגמרי בגלל מה שעברתי. הייתי בודדה, נהייתי תלמידה גרועה. כמה שלא ניסיתי להשקיע והשתדלתי נכשלתי בלימודים בזמנו.

כשהגעתי לחוף והתחלתי לרוץ ליד הגלים, משהו בי השתנה. מעין תהליך של שיקום לנפש.

אני מרגישה שנבראתי, אבל נשארה בי צלקת מהתקופה ההיא. צלקת נפשית.

האנשים שמכירים אותי כבר ראו אותה.

המשפחה לא ראתה.
ההורים היו עסוקים בלהגיד מה לא טוב עבורי ולא היה לי את האומץ ולהגיד להם שהמקום הזה עוזר לי. שאני צריכה את החוויה הזאת בחיים שלי , אז שלא ינסו לקחת אותה באיומים שלהם.

גיליתי את ההתנדבות. כמה שזה היה מרגיע אותי לראות אנשים אחרים שמחים. מילד קטן עד אדם מבוגר.

למרות שחל שיפור בהרגשה שלי, עדיין חשבתי על זה. זה לא עבר.

זה בא בגלים.
לפעמים זה גל קטן שאני הייתי מצליחה להתאושש ממנו ולפעמים זה היה גל בגודל של צונאמי שהייתי פשוט נסחפת איתו ולאחר מכן טובעת.

ככה זה הרגיש לי.

עכשיו הים רגוע.
אני רגועה.

לפעמים אתה לא שם לב כשאתה שוקע בעצבות של חייך ואתה שוקע בזה.
אתה מסתכל על החיים שלך ככישלון גמור עד שאתה לא שם לב לצרות של אחרים.

אז היתה לך אהבה נכזבת, שנאו אותך בתיכון, אין לך חברים, עושים לך את המוות בבית ועוד אלף ואחד דברים עברת ואתה תעבור דברים הרבה יותר גרועים מזה.
יש אחרים שהיו מתים שאלו יהיו הבעיות שלהם ולא הבעיות שהם מתמודדים איתם יום יום.

אני יודעת את זה. ראיתי את זה מקרוב.
ובכל זאת, לפעמים הידיעה הזאת לא עוזרת כי אתה מוצף בזה.

אז הולכים לישון עצובים וקמים ליום חדש ומנסים להישאר אופטימיים כי מתחיל יום חדש ומקווים שהיום, היום לא אחשוב עוד על דברים עצובים ואסתכל על מה שעברתי ואגיד \"לא נורא. יש דברים גרועים יותר\".
והיום, היום אסתכל על כל האתגרים, המטרות שהשגתי ואגיד לעצמי שהצלחתי ואמשיך ללכת לשאר המטרות שמחכות לי בדרך.


תגובות (2)

פשוט מקסים, כן, נכון ואמיתי!
אני חושבת שכדי לך לקרוא את הסיפור שלי "כשהאסלה וטישו החברים הכי טובים שלך" הוא מדבר על הבריונות שאני עברתי ואיך שהחיים משתנים

02/10/2015 12:39

    קראתי את הסיפור והוא כל כך מדויק במה שעברת. תודה שהמלצת עליו:)

    02/10/2015 17:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך