אופטימיות זה שם המשחק.

13/11/2014 1390 צפיות 10 תגובות

בימים האחרונים, עם כל האופטימיות שתמיד מציפה אותי, אני לא מרגישה אותו אדם.
אני מרגישה שהאופטימיות יוצאת לאט לאט ובמקומה נכנסת פסימיות.
להפוך מהבן אדם "הכי אופטימי" בעולם לבן אדם "הכי פסימי" בעולם זה חתיכת שינוי.
אני מנסה להזכיר לעצמי מי הייתי, מנסה להזכיר לעצמי כמה שווים החיים וכמה מזל יש לי בחיים האלה.
אני מנסה להזכיר לעצמי משפטים שהיו אהובים עליי, כמו: "יום ללא חיוך הוא יום מבוזבז" של צ'ארלי צ'פלין או "אם אפשר לחלום את זה ניתן לבצע את זה" של וולט דיסני.
אני מנסה לעשות הכל, אבל משום מה זה לא משנה לגמריי את הדעה שלי, אך זה עוזר, זה עוזר לנסות להסתכל על חצי הכוס המלאה.
אני מאמינה שבסופו של דבר אני אחזור להיות מה שהייתי ושזה רק משבר, לפחות אני רוצה להאמין.
נזכרת בדברים הטובים שיש לי, מזכירה לעצמי כמה ברת מזל אני שיש לי משפחה אוהבת וחברים תומכים.
מזכירה לעצמי שיש לי דרך להוציא את כל הדברים החוצה, גם אם אני לא כותבת מוכשרת במיוחד בלשון המעטה.
אולי, יום אחד, אני אחזור להיות האדם שהיתי פעם, ההיפר אופטימי, החייכן, הבן אדם שצוחק מכל דבר, אך בכל זאת רציני עם אישיות חזקה.


תגובות (10)

יש לך חתיכת מזל שאת אופטימית תמיד.
רוב האנשים פה נלחמים על טיפת אופטימיות.
#יאיפסימיות
תשתדלי להישאר אופטימית, זו תכונה מעולה.

13/11/2014 22:33

    אני יודעת, אבל כמו שכבר אמרתי בזמן האחרון אני לא ממש אופטימית, אני אשתדל אבל.

    13/11/2014 22:38

אהבתי מאוד שהסיפור התבסס בעצם על אופטימיות ופסימיות והשינוי ביניהם. על המחלוקת, מה את רוצה להיות, איך השתנית, איך את רוצה להשתנות וכל זה.
האם זהו סיפור אמיתי?
"יום ללא חיוך, זהו יום מבוזבז" משפט חכם לגמרי. אני לא הטיפוס הכי אופטימי שיש, לעולם גם לא הייתי ואני גם לא רוצה להיות. תמיד יהיה בי צד אפל שכזה אבל בתוך תוכי יש צד שטותניק שמה שהוא רוצה זה רק לעבוד על אנשים בטלפון, לאכול גלידה ולצחוק כל היום. אני חושבת שיש בכל אחד את הצד הזה, גם באנשים הכי פסימיים.
סיפור יפה מאוד, כל הכבוד.

13/11/2014 22:42

    זה אחד מהסיפורים האמיתיים היחידים שלי, תודה רבה.

    13/11/2014 22:44

אני פסימית .__.
תמיד הייתי כזאת, הלוואי ותמיד הייתי אופטימית

13/11/2014 22:47

    כל אחד יכול להיות אופטימי,אם הוא רוצה , לפחות אני מקווה שכל אחד יכול.

    13/11/2014 23:01

פסימיות שליטה ~עדיף להתעלם ממני~

13/11/2014 22:50

    יאיייי פסימיות
    כמעט כולם פה פסימיים
    וולקאם ^^

    13/11/2014 22:57

הוצאת לי תמילים מהפה

13/11/2014 23:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך