שירז סוייפר דיירקשנית
רוקי וסיסי:http://www.youtube.com/watch?v=-CVocYXsdgY

אז זהו שלא!

רוקי וסיסי:http://www.youtube.com/watch?v=-CVocYXsdgY

מעכשיו אני שונאת כישרונות צעירים, או יותר נכון שונאת את 'חברות שלי'
יש לנו בבית ספר כל שנה כישרונות צעירים, אני וחברות שלי החלטנו להמציא ריקוד, חברה שלי (שכבר לא) רוקדת סבבה והתחילה להמציא ריקוד ל – Come & Get It הריקוד היה צולע (במילים יפות) אז אני בחרתי ב- Party In The U.S.A ושוב היא המציאה ריקוד מכוער, מאוד!
סיפרתי לחברה שלי (גם, כבר לא) שאני רוצה לפרוש, שהוא לא יפה… היום לא באתי לבית ספר והיא הלכה וסיפרה הכל לזאת שהמציאה, עכשיו היא רבה איתי בוואטאפ והרסה לי את כל היום!
היא מגעילה והיא עוד רבה איתי וקוראת לי BFF!
היא לא הייתה ולא תהייה ה BFF שלי!! מבחינתי BFF זה לא סתם חברה, זה בסגנון של רוקי וסיסי (משייק, תוכנית בדיסני מי שרואה יופי לו) הם BFF, הם אחת ליד השניה תמיד, הם הפכים שמשלימים אחד את השני!!!!
לפני כמה ימים הסתובבתי בחניות עם חברות שלי, ראיתי שרשרת כמו בסרטים, של לב חצוי לשתיים וכתוב חברים לנצח, כל כך רציתי לקנות אותה אבל למי אני ייתן?
מזל שיש לי את החברות של החוג שלי, שהם מושלמות והם באמת חברות אמתיות!, שרבתי עם חברה שלי התחלתי לדבר עם ילדה מהחוג שלי שהיא מהממת ומושלמת והיא ממש עזרה לי אני מתה עליה ♥♥
אני צריכה עידוד… או שלא? אני לא יודעת מה יש לי!


תגובות (7)

אני מבינה מה את אומרת
יש לפעמיים BFF אחד צדדי.
אבל מה לעשות, אלו החיים
תשכחי אותה ועזבי אותך ממנה!
עם היא לא יכולה לבוא להכרתך ושתחשבו ביחד איך אפשר לשפר את הריקוד, אולי היא לא במאת חברה אמיתית..
♥ אל תתני לה להרוס לך את היום!
תסנני אותה וזהו

24/05/2013 05:07

תודה נוני אבל אני כבר פרשתי..

24/05/2013 05:14

לא נורא….
יהיו עוד הזדמנויות בחיים ♥ חחחח אני נשמעת כמו אמא שלי >.<
O_O זה רע!!

24/05/2013 05:15

חחחח נשמעת כמו אמא או לא אבל צודקת :c

24/05/2013 05:18

חח מיזו? כאילו איך קוראים לה? אני אצא עליה באינסטגרם! חחח ותעקבי חזרה, ופליזוש אל תפיצי את השם האמיתי שלי סבבה? חסר לי שאיזה אידוט יעשה אחד ועוד אחד ויקלוט מי אני.. :/ (חחח למרות שאם ילד מהכיתה שלי יעשה אחד ועוד אחד יצא לא 4.. חחחחחחחחח)

24/05/2013 07:00

חחחח אמנדה קשה לי לנשום!!!!!
כי את עקבת אחריי פעם וחברה שלך דנה (מותר להגיד?) רבה עם חברה שלי אז הפסקתי לעקוב אחריי שתיכם!
אני לא מאמינה שזאת את! ויש לך שם יפה מה עובר עלייך?
אני יעקוב אחרייך אחר כך כי הריבוע של הפלוו אפור… (מקווה שהבנת)
אני יתייג אותך בתמונה שלי ושלה ואז תיראי אותה…

24/05/2013 07:26

*לו חח וואי אני מטומטת… חח ולא נכוןןןן ישלי שם מכועררררר וכן מותר לך להגיד.. (את השם של דנה!) חח כן.. חברה שלך אוהבת את לואי אז… חח וכן זו אני :)
חח וסבבה D:

24/05/2013 08:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך