כותבת מהלב♥
זה כן סיפור מחיים אמיתיים..

אחותי עוזבת..לא רחוק ולא לתמיד אבל עוזבת..

כותבת מהלב♥ 06/05/2015 721 צפיות 2 תגובות
זה כן סיפור מחיים אמיתיים..

בס"ד
אני כועסת ,אני בוכה ,ואני בעיקר לא רוצה שתעזבי,אני יודעת שאת רוצה ושיהיה לך טוב ,או שאני מקווה שיהיה לך טוב.
אני יודעת שאני די אגואיסטית אבל תביני אותי יהיה לי קשה לא לראות אותך כל בוקר בבית ספר,יהיה לי קשה בלי החוסר טקט שלך ליד אנשים,יהיה לי קשה רק לדבר איתך בפאלפון ולספר לך דברים ולא לדבר איתך פנים מול מפנים ולספר לך.
אני יודעת שאת תבואי לבקר אפילו פעם בשבוע ,אבל אז אני חושבת לעצמי כמנה שעות אני כבר יראה אותך ,מה הן יספיקו השעות האלו?!
אני באמת רוצה ומאחלת לך מכל הלב שיהיה לך טוב,אבל תביני את בשבילי באמת כמו אחות ,ואני לא רוצה שאחותי תעזוב.
יש כאלה שיגידו שאני קצת מגזימה ,ושיתחילו לבלבל לי את השכל בפסיכולוגיה..
אבל הם כנראה לא מבינים את רמת החברות שלנו ,עד כמה הקשר שלנו מיוחד,הרי אנחנו שלישייה ונמשיך להיות השלישייה הגינגית הבלונדית והברונטית..
אני מאחלת לך הצלחה בדרך ותדעי שאני תמיד פה לא משנה איזה מרחק תהיי ,ואם כמה שזה קשה ,אני באמת רוצה בלב שלם שיהיה לך טוב..
אוהבת המון ותמיד אחותך הגדולה…♥


תגובות (2)

בס"ד וואו איזה קשהה.. כיף לחברה ההיא שלך שאת כל כך קשורה אליה. אני מגיבה קצת מאוחר.. אבל מאד התחברתי. מקווה שהכל יותר רגוע עכשיו! לילה טוב:)

29/07/2015 01:02

כן זה באמת נורא קשה לי שהיא עוזבת אבל בסופו של דבר הצלחתי להבין שבאמת יהא עושה את זה בשביל שיהיה לה טוב.
תודה שהגבת♥לילה טוב

29/07/2015 01:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך