במבוק סגול
זה חשוב לי :(

אחות קטנה (פנדה שלי) את חשובה לי מאוד ולא ידעתי איך להגיד לך את זה

במבוק סגול 24/04/2016 581 צפיות 3 תגובות
זה חשוב לי :(

זה היה לא מזמן,
אתם בטח מכירים את זה שאתם לפעמים מאוד עסוקים, או שאתם מאוד פגועים ממשהו או ממישהו?
זה קרה לי ואני לא יכולתי כמעט להוציא מילה מהפה ואני הייתי בדיכאון שכל יום גבר אלי.
ולא ידעתי מה עשות לא יכולתי לחשוב על שום דבר ואיבדתי הרבה אנשים שאני מכירה.
אך אבדתי מישהי , מישהי מאוד חשובה לי ורק כי הייתי בדיכאון שלא יכולתי לשלוט בזה .
היו לי ביום יותר מידי מריבות ופגיעות, קטנות, גדולות שכל פגיעה היא חמורה.
ובלילות מה לא היה קורה היה לי סיוטים שלא היו ברמה כזאת אף פעם.
והיא, היא לא הבינה את זה שלא יכולתי לדבר אם אף אחד כי כל דבר פגעה בי הייתי במצב רגיש.
והיא הלכה הלכה רחוק הפעם.
מתי היא תחזור? אם היא הייתה חוזרת בכלל.
ואם כן זה היה עוזר לי בקרוב כי אני אבדתי יותר מידי מעצמי.
מנסה לאסוף את מה שנישאר מימני את מה שלא מת אצלי פה, פה בלב.
תמיד יהיה לך פה חלק אצלי בלב אך הוא מת ונפגע כל פעם כל יום.
ולא יהיה אפשר למלא אותו שוב.
וגם אם לא תקראי את זה יהיה לי חשוב שאולי תדעי את זה.
נ.ב. לא אחת שכותבת זה בישבילך


תגובות (3)

את חשובה לי

24/04/2016 18:14

באמת? כי לי זה נשמע כמו בדיחה גרועה.
פשוט תפסיקי לתרץ לי. גם עליי עברו זמנים לא קלים וממך לא שכחתי.
זה גם כבר לא משנה כי התגברתי עלייך. את לא דיברת איתי כבר חודשיים! ובצורה נורמלית כבר לא דיברנו פאקינג חצי שנה… על.מה.את.מדברת?
כל כך הרבה דברים קרו שאני אפילו לא יכולה לדמיין לעצמי איך אני משלימה איתך פערים, וזה גם מאוד מאוד פגע בי.
העיקר שלדבר עם חברות לכיתה יש לך כוח, כל בוקר להיפגש עם ילדה אחרת ולברבר איתה על הא ועל דא יש לך כוח, להיפגש במפגשים כיתתיים יש לך כוח, אבל לשלוח לי אסמס פעם בשבוע שאומר שאת בחיים ולא נעלמת כי קרה לך משהו, אין לך כוח. בהצלחה עם זה,
לא"ש ^^

29/04/2016 23:05

המעשים מדברים בעד עצמם. לא מילים. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה יזמת מפגש של שתינו, אם כבר לענות לי לשיחה אחת.
אני מכבדת אותך, ונתתי לך זמן. 3 חודשים ניסיתי לתמוך בך ולדאוג לך, אבל אני רוצה קצת לראות שאני חשובה לך. שאני לא סתם עלוקה.
לכל אחד קשה עכשיו, אבל זאת רק שאלה של רצון כשמגיעים לנושא הזה.

29/04/2016 23:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך