דון בבלס
רק השנה הבנתי מי היא אחותי בישבילי איזה אדם היא. הבנתי את זה רק שניה לפני שהיא עוזבת לצבא אבל טוב לגלות עכשיו מאשר לעולם לא. וכן אני מודעת לשגיעות כתיב ופיסוק אל תהרגו אותי רק אם יש הארות תגידו אני ישתדל לתקן.

אחות

דון בבלס 19/08/2016 736 צפיות אין תגובות
רק השנה הבנתי מי היא אחותי בישבילי איזה אדם היא. הבנתי את זה רק שניה לפני שהיא עוזבת לצבא אבל טוב לגלות עכשיו מאשר לעולם לא. וכן אני מודעת לשגיעות כתיב ופיסוק אל תהרגו אותי רק אם יש הארות תגידו אני ישתדל לתקן.

אם רק היה לי את האומץ לומר לך תודה אחות.
אם רק יכולתי להגיד לך כמה אני אוהבת אותך את זה כל המילים שבעולם לא מספיקות.
את מכירה אותי מאז ומתמיד את רואה אותי גדלה ואני רואה אותך מודל לדוגמא.
עברנו כל כך הרבה ביחד אבל השנה, השנה יותר מכל שנה למדת מי אני מחוץ לבית.
למדת שאני שתקנית למדת את הסיבות לדמעות שלא פוסקות ראית כמה קשה לי בקבוצה כמה אני צרכה תמיכה.
עזרת לי נתת לי יד עשית מעל ומעבר יותר ממה שביקשו ממך יותר ממה שציפיתי יותר ממה שידעתי שאפשר.
אחות גדולה במלוא המובן המילה אחת ששותקת ומחכה לרגע הנכון להיכנס לתמונה, אחת שצוחקת עליך כל הזמן אבל לא מתכוונת לפגוע.
אחותי הגדולה נושכת כי היא אוהבת אותי כי היא רוצה להוציא ממני דמעות של צחוק, היא רוצה שאני בחיים לא ישכח אותה לא משנה כמה רחוקה היא.
אני מאריכה כל שניה שאת איתי שאת נותנת לי שאת באמת רוצה לאזור גם שאני לא ממש מבינה גם שאני לא רוצה להאמין שאני טועה גם שאני לא באמת מקשיבה לך.
אחות את שלי לא משנה איזה בחור את איתו את קודם שלי את המודל שלי ילדה חכמה שתמיד עומדת על דעתה לא משנה מה נלחמת בישבילי ולמען מי שחשוב לה.
את חשובה לי.
את אחות וחברה הכי חשובה לי.
אל תעזבי אותי אף פעם.



תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך