חרש
היה לי את השבוע הכי חרא בחיים ואני חשבתי על המשפט הזה ובסופו של דבר
הבנתי כמה אני חזק! רק צריך לדעת איך להוציא את החוזק החוצה;)
מקווה שעזרתי לכם;);)

איך הצלחתי להתגבר על הקשיים שלי

חרש 01/06/2013 952 צפיות 4 תגובות
היה לי את השבוע הכי חרא בחיים ואני חשבתי על המשפט הזה ובסופו של דבר
הבנתי כמה אני חזק! רק צריך לדעת איך להוציא את החוזק החוצה;)
מקווה שעזרתי לכם;);)

תמיד שאלו אותי ״איך הצלחת להתגבר על הקושי הזה!? זה מטורף! אני הייתי מתאבד!!״. תמיד לא ידעתי מה התשובה. פשוט עשיתי כמה שיותר טוב וככה אני הצלחתי במה שהצלחתי.
לפני כמה זמן הייתי אומר לעצמי איך אני מפסיק לעשן ולהתחיל להוציא מעצמי את המקסימום? זאת שאלה שכל נער או נערה שואלים את עצמם בתיכון ולפעמים בחטיבה.
אמרתי לעצמי שאני נסה להיגמל אבל זה לא עובד. אני ייקח שיעורים נוספים בלימודים אבל זה חרטא עפאה! תשאלו כל ילד נורמלי והוא יגיד לכם תעשו את מה שאתם מצליחים בו ותמשיכו הלאה… אני לא ילד נורמלי ונראלי גם בחיים אני לא אהיה ככה. לקחתי על עצמי דבר אחד בחיים וככה פתרתי את כל שאר הבעיות שלי. כמו תגובת שרשרת כזאת שפתאום הכל מצליח אבל הוא יישמר בתנאי שאני יודע לעלות מהנפילות שלי כמה שיותר מהר.
אתם בטח שואלים מה זה הדבר הזה ואיך אני עושה אותו? אז לקחתי על עצמי שמהיום כל דבר חרא שקורה לי בחיים אני לא אתבאס מזה. כי זה לא שווה את כל הבאסה שלי. תשאלו אנשים היום שמצליחים ומדיי פעם נכשלים הם יגידו לכם שאני לא מתבאס מזה שנפלתי.
על בשרי אני יכול לומר כמה זה נכון. בגדו בי, הכשילו אותי בלי סיבה, נתנו לי עונשים על כלום, לא ראיתי את המשפחה שלי חודשיים בגלל בן אדם אחד שהחליט שאני מסוכן לציבור כשזה לא היה נכון. והבנתי שאם עברתי את זה אין לי שום סיבה מוצדקת להתבאס יותר בחיים שלי.
מה שאני רוצה לומר כאן לכם זה שאם אתם מרגישים באסה קשה על דבר קשה מאוד בחיים שלכם תמיד תזכרו דבר אחד!! אתם בסוף קובעים אם אתם עולים או נופלים, ואתם אלה שתחליטו איך זה לא ייפגע לי בחיים.
עכשיו אתם בטח שואלים כולם אומרים לי את זה אז מה זה שווה? אז בואו תחשבו רגע עם עצמכם על המשפט הזה שהרגע אמרתי לכם. אבל לא לאיזה כמה שניות, אלא אני מדבר איתכם על כמה דקות ואפילו שעות אם צריך ואז תגידו לעצמכם מה אתם עושים.


תגובות (4)

ואו… זה ממש יפה מה שרשמתה … ואתה כל כך צודק ;)

01/06/2013 08:24

תודה;)

01/06/2013 09:53

מדהים (:

21/06/2013 10:18

תודה

21/06/2013 16:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך