איך להיות חזק?

Im Big 07/01/2017 570 צפיות אין תגובות

איך להיות חזק?
בואו נתחיל מהסוף. לצערי אני לא יודע. למה מילה קטנה משפיעה ככ הרבה? כנראה שהביטחון העצמי ברצפה. מעצבן לחשוב על עצמך משהו אחד ואז מישהו בא וגורם לך להבין שטעית.
כמה זמן אפשר לחשוב על אותו דבר? בשביל מה לחשוב על זה? זה סתם גורם להרגשה רעה. ההרגשה הזאת זה כמו שמישהו ייקח לי את הלב וישחק איתו פינג פונג. פעם טוב, פעם רע.. חלאס.
מצב ביניים, אמצע, לא לפה ולא לפה. בשבילה זה הכי נוח אבל בשבילך זה הכי גרוע שיכול להיות. תשיג אותה כבר זה לא כזה מסובך. או שאולי זה כן..? ואתה חי באיזה יקום מקביל שבו הכל פשוט אבל זה לא. הלוואי שיכולתי לא לאהוב אותה. אם אני לא עושה משהו שמעסיק את הראש שלי אז אני חושב עליה, כל מיני מחשבות, אבל הבעיה הכי גדולה היא: מה הלאה? איך ממשיכים מכאן? אז האמת הכואבת היא שאין הרבה אפשרויות ובסופו של דבר צריך לבחור אחת.
האפשרות הראשונה והכי פחות סבירה היא שפתאום זה יקרה. וואו. מדהים לחשוב על זה. אבל עוד פעם, כנראה אין סיכוי.
האפשרות השנייה היא פשוט להשאיר את המצב כמו שהוא ככה עד שבסוף אתה תתפוצץ.. לא כדאי, אני מתקרב לפיצוץ בצעדי ענק.
האפשרות האחרונה היא להפסיק את הקשר לגמרי. לפי דעתי זה יכול לעשות לי או אחרי תקופה, אבל אני לא רוצה לאבד אותה, היא כזאת חמודה, תמיד כיף איתה, היא מצחיקה, ותמיד אחרי שיחה או בילוי איתה החיוך נשאר לי על הפנים לפחות לכמה שעות.
לא יודע אם לומר לה את זה בכלל, מה זה שווה אם היא לא מסוגלת לשנות את החשיבה שלה. לפי דעתי זה תירוץ עלוב, במקום להגיד, אני פשוט לא רוצה אותך, אתה לא מושך אותי ופשוט אין סיכוי, היא אומרת ״אתה כמו אח בשבילי״. אוח ????…
כמה אפשר לשמוע את המשפט הזה? הוא גם לא נכון. המון קשרים רומנטיים מתחילים בצורת ידידות. אצל כל הסובבים אליי זה פשוט קורה ורק אצלי לא. מעצבן. ומעורר קנאה. אבל גם סקרנות ללמה אצלי זה לא הצליח ????. אני לא יודע אם לפתוח את זה שוב מולה. צריך, אבל איך? אולי פשוט להתקרב ולנשק אותה? אבל היא לא מתקרבת, פיזית, אז זה קצת בעייתי. פשוט לומר הכל, אולי אגניב איזו דמעה.. אבל אני לא רוצה שהיא תרחם עליי, אני רות שהיא תרצה אותי. באמת מגיע לי שמישהי תרצה אותי. לא מישהי מכוערת. (כן זה שטחי, אבל מה לעשות חייבת להיות משיכה חיצונית). אני אחלה בנאדם לפי דעתי, גם נראה סבבה, משקיע קצת בפיתוח הגוף שיהיו לי שרירים כי מראה זה כן חשוב, אפילו אם קצת. גם בשביל עצמי, אני אוהב להיראות טוב.
היא פשוט מפספסת. לי חבל לפספס אותה כי אני לא יודע כמה זמן ייקח לי למצוא מישהי כמוה…
אתן לכם ספוילר קטנטן, כנראה שאבחר באפשרות האחרונה… אין מה לעשות. כן אני יודע שכבר שיגעתי אותה עם כל הניתוקים האלה אבל היא התקשרה פעם אחרונה. למה היא התקשרה? המעצבנת הזאת…
יהיה קל להתנתק בזכות הצבא אבל היא עדיין תהיה ממש חסרה. למה לא להמשיך את המצב הקיים? אני אענה לעצמי. כי אני סובל יותר מאשר נהנה.. היא כל הזמן בראש המטומטם שלי! אני חושב על כל מיני תרחישים שיכולים לקרות איתה. האל היא תכיר מישהו במסיבה? בצבא? מה יקרה שיהיה לה חבר? אתה תוכל להתמודד עם זה? כנראה שלא. כבר עכשיו אתה קורס. לוקח לך שעות להירדם, אתה מתפתל כמו תולעת במיטה, ופעם אחת אפילו בכית! בשביל מה לבכות? איזה רגיש אני. זה מציק רצח. אבל זאת תכונה טובה, להיות רגיש זה טוב ברוב המקרים. לא אתן דוגמאות עכשיו כי אין לי כוח, אבל זה טוב.
לא יודע אם לומר לה שאני חושב עליה כל הזמן וזה עושה לי רע כי אז היא תרגיש רע. לא רוצה לעשות לה רגשות אשם, רק רוצה שייפול לה האסימון לגבינו…

סוף מעשה במחשבת תחילה ????????????.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך