גיטל
זה קטע שכתבתי מזמן, תקופה אחרי המוות. מאוד התחברתי אליו ותמיד יש לי תחושה שהוא קרא אותו... ושלכולנו יהיה בהצלחה מחר כשנחזור לעוד חודשיים לימודים;) אשמח אם תקראו ותגיבו אוהבת ~גיטל~

איך, רק תגיד לי איך?!

גיטל 12/04/2015 649 צפיות 2 תגובות
זה קטע שכתבתי מזמן, תקופה אחרי המוות. מאוד התחברתי אליו ותמיד יש לי תחושה שהוא קרא אותו... ושלכולנו יהיה בהצלחה מחר כשנחזור לעוד חודשיים לימודים;) אשמח אם תקראו ותגיבו אוהבת ~גיטל~

אני יודעת שאמרת לי להמשיך בחיי אבל רק תגיד לי איך אני אוכל להמשיך כשלקחת לי חצי מהלב שלי איתך? ניסיתי, באמת שניסיתי להתגבר אבל זה בלתי אפשרי אני אוהבת אותך חזק מידי אני לא יכולה לשכוח אותך, אני לא יכולה להמשיך הלאה זה קשה מידי! אני מידי פעם נזכרת בכל מה שעשינו כשהיינו ביחד ואז ישר עולה לי חיוך וזולגת לי דמעה. אני לא חזרתי למי שהייתי פעם, השתנתי. החיוך שלי הוא כבר לא אותו חיוך והצחוק שלי יותר מידי מזויף. אני כל הזמן רק חושבת עלייך הלב שלי שייך רק לך אתה לא מבין את זה? אני יודעת שאתה תמיד שומר עליי מלמעלה אבל לא יודעת למה אני תמיד מרגישה שאני מתפרקת לכולם מבין הידיים, זה חזק ממני אני כבר לא מסוגלת בבקשה ממך תיתן לי כוח להמשיך הלאה, להתגבר, רק תיתן לי את הכוח הזה בבקשהה אני כל הזמן רק בוכה ובוכה תעזור לי לצאת מזה רק לך יש את הכוח לעזור לי לצאת מזה אני מתחננת!! אני עדיין חולמת עלייך בלילה ותמיד יש בי עוד איזשהו תקווה שאני יתעורר ותהיה לידי אבל כל בוקר התקווה מתנפצת. אני מדברת איתך בחלום אתה יודע?! אני מספרת לך מה עובר עליי מה איתי ואתה גם מדבר איתי אתה תמיד מספר לי איך שם ושנורא רגוע ושלו שם ואני רק חושבת לי בראש איך אלוהים לוקח לו רק את הטובים ושאתה פשוט מלאך שהוא רצה שתהייה קרוב אליו אתה בן אדם כל כך מדהים! אתה תמיד היית שם בשבילי, בשביל כולם! תמידדד!!! כל הזמן היה חשוב לך לרצות את כולם והצלחת לעשות את זה, תמיד היית מביא איתך גאווה הביתה, אמא שלך כל כך העריצה אותך, היא אמרה שהיא זכתה שקיבלה ילד כזה ואני?! אני כל יום רק התאהבתי בך יותר ויותר כל כך הערכתי אותך! כולם מתגעגעים אלייך היית צריך לראות את כמויות האנשים שבאו ללוויה שלך, כולם כל כך בכו, כולם העריצו אותך, זה היה ברור לכולם עד כמה אתה בן אדם מיוחד, מדהים, מעורר הערצה והערכה וכמו שאתה מכיר אותי אתה יודע שאני לא מדברת ככה על אנשים… רק תראה מה אתה עושה לי, איזה כוח והשפעה יש לך עליי…
אז אם אתה קורא את זה עכשיו תדע כמה אני מעריכה ומעריצה אותך, תדע שאתה גיבור באמת גיבור בכל מובן המילה אתה נהרגת כדי להציל אנשים אחרים פשוט גיבור! תדע שאני צריכה שתשמור עליי, שתעזור לי, שתמשיך להגיע לי בלילה בחלום כי זה מחזק אותי שלפחות יש לי עוד איזשהי דרך לראות אותך, פשוט תדע עד כמה אני אוהבת אותך…


תגובות (2)

כן… אנחנו בהחלט זקוקים להצלחה.

12/04/2015 15:57

    חח מסכימה איתך

    12/04/2015 15:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך