>Angle<
:(

אין כמוה, כמו הגר

>Angle< 09/04/2014 772 צפיות 4 תגובות
:(

תמיד קינאתי בהגר. תמיד כולם אהבו אותה, כל הבנים חבבו אותה ורצו להיות בקרבתה. היא הייתה מושלמת, גוון עורה הנכון, רגליה היפות, פניה הזוהרות, גופה החטוב והמעוצב בצורה מופלאה, כמו פסל. שמה, שמתאים לה בדיוק, הגר, שם של בנות מופלאות כאלו. היא הייתה הכי מקובלת. לפעמים חשבתי, איך אין לה יסורי מצפון לפעמים, איך היא לא מרגישה אשמה שהיא כזאת, שמי שרק עומד לידה, מרגיש פתאום פחות טוב עם עצמו, ועם איך שהוא נראה, הוא מרגיש שהוא צריך להיות כמו הגר. אך הגר בן שמואל, מלכת הכיתה, לא הייתה מרשעת כמו בסרטים, היא הייתה נחמדה, מארגנת מסיבות, מתחשבת, תמיד דאגה לצרף לכל פעילות גם את הילדים השקטים, שפחות מדברים איתם. הבעיה, שאני עם הגר כבר מהיסודי ועכשיו בחטיבה, ושנה הבאה, בתיכון, גם נהיה באותה כיתה. זה קשה לי, הרי כל הזמן אומרים לי, מילדות, כשהייתי צופה בשחקניות יפות תואר, ועד עכשיו, שאני בוכה לפעמים על מראי, נואשת מכל סוגי הטיפולים בחצ'קונים, ברגליים, שאין בכל העולם אף אדם מושלם!
(אך בליבי תמיד ידעתי, שיש, זוהי הגר.


תגובות (4)

את כותבת מדהים! ואם זה אמיתי, אז רק שתדעי שכל אחד יפה בדרך שלו ושאת לא צריכה לרצות מישהי אחרת רק בגלל שהיא נראית לך "מושלמת"… גם אצלה יש דברים פחות טובים, אפילו אם את לא מודעת לאותם דברים :)

09/04/2014 22:08

תקשיבי…, לי הייתה את אותה המחשבה לגביי אחת החברות שלי (שכיום היא החברה הכי טובה שלי) ביסודי וגם קצת בחטיבה.
אם יש משהו שלמדתי השנה הוא להעריך את עצמי. החברה הכי טובה שלי, ביסודי ובשני שליש מהחטיבה, נראתה לי גם כן כדמות מושלמת. היא הייתה חכמה (היא לומדת באוניברסיטה ! ), היא הייתה יפה, בנים אהבו אותה. בניגוד אליי ש… בואי נאמר שבעיניי אחרים הייתי ההפך הגמור ממנה.
הבנתי שאני כן חכמה. אז מה אם היא לומדת באוניברסיטה? זה לא אומר שאני לא חכמה.
למדתי להעריך את המראה שלי. אז מה אם אני לא מלכת היופי? לפחות שאני אהיה מרוצה מעצמי.
למדתי שבנים וחברים זה דבר שבא בזמנו. אז מה אם אין לי בנים חברים? הם יבואו מתי שהם יבואו.
אין צורך לקנא באחרים, זה מביא רק הרס.
תנסי יותר להעריך את עצמך ואת מה שאת עושה. ככה פתאום ה"ערך" הרב שחברה שלך נחשבה בעינייך, לא ייראה כל כך רב כמו שהיה.
כיום החברה הכי טובה שלי נראית לי אחרת מנקודת המבט שלי, היא חברה טובה, חכמה והכל…, אבל כיום אני רואה אותה קצת אחרת. אני לא בדיוק יודעת להסביר את זה.

בקיצור, מה שאני רוצה לומר זה שאת קובעת את ערכך ואם תקבעי שאת יפה, חכמה, ראויה, מוכשרת וכדומה, את תראי שפתאום את נהפכת לאדם שונה. חברותי יותר מבעבר, שמח יותר מבעבר וכו'. ככה זה היה אצלי, אולי אצל אחרים זה משפיע אחרת… אני ממש לא יודעת… 0-0
אבל זה לא משנה. תקבעי שאת שווה וכך את תהיי (:
את כן שווה משהו.
ברגע בו תהיי בעלת הערכה עצמית גבוהה יותר את תרגישי טוב יותר עם עצמך, את תהיי עם יותר ביטחון וככה יהיה לך יותר טוב.
אבל באמת אין בן אדם מושלם ובטח גם להגר יש מגרעות. גם אם לא כל כך שמים לב אליהם.

(נ.ב- איזו מגילה כתבתי O:)

09/04/2014 22:19

גם לי יש משהו דומה למה כתבת ….
מבינה אותך לגמרי !

09/04/2014 22:31

תודה על ההזדהות:)
אני לא לגמרי ככה… אבל כן יש לי רגעים של מצוקה.
פעם ראשונה שמגיבים לי, ועוד איך!
תודה ממש:)
נ.ב- אני מזה מתרגשת.

09/04/2014 23:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך