אין שם

בת-אל77 21/03/2015 524 צפיות 5 תגובות

אני אוהבת אותך, ואתה עוד לא יודע את זה. בחיים לא עברה לי מחשבה בראשי על איך להגיד למישהו את מה אני מרגישה כלפיו. בהתחלה שמעתי עליך טיפה, הבנתי שאולי אנחנו מתאימים אבל הדחקתי את זה לא התייחסתי לזה, אבל כשהכרתי אותך והתחלתי להתיידד איתך הבנתי שאנחנו הכי מתאימים, והכי חשוב שאני רוצה רק אותך. בעיניי את הבחור המושלם, על בחורות שהיו איתך וסיפרת לי עליהן הן פשוט בחורות רעות וקשות, כל פעם אמרתי לעצמי הלוואי עליי מישהו שיאהב אותי ככה והתייחס אליי כנסיכה. אני יודעת שזה יישמע מוזר עם אני יגיד לך את מה שאני מרגישה, יכול להיות שאתה לא חושב על זה, ומתייחס אליי כרק ידידה. אני אוהבת אותך ואני רוצה רק אותך, אתה לא יודע עד כמה אני אוהבת אותך רק בגלל מי שאתה, העובדה שיש בחור כמוך מוכיחה שיש אנשים טובים בעולם, שלא רוצים לפגוע באף-אחד. אתה בחור שנלחם על מי שאתה אוהב עד לרגע הזה שבו אתה נפגע, הדבר השני שאני יבקש זה שאם לא תיהיה איתי בסופו של דבר, שתיהיה איתך מישהי אחרת מישהי כמוך שיודעת לאהוב באמת כי זה הדבר הכי שמגיע לך.
אתה בחור עם לב זהב ענק, והלוואי שיהיו עוד הרבה כמוך. אי-אפשר למצוא אחד כמוך.


תגובות (5)

זה מניסיון אישי?
בכל מקרה, יש לך כתיבה יפה, ואני מקווה בשבילך שאם הוא לא יהיה איתך בסוף, אז מישהו מדהים אחר יהיה איתך.
(-:

21/03/2015 21:11

יש מספר שגיאות כתיב אבל מאוד נחמד

21/03/2015 23:01

ממש חמוד, את כותבת יפה.

22/03/2015 00:14

מרגש!

08/05/2015 16:51

מרגש!
תציעי לו חברות!

08/05/2015 16:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך