איפשהו לידי

Aviya.T 07/03/2015 679 צפיות 3 תגובות

עיניים עייפות.
אין כבר כוח.
מנסה לסלוח לעצמי, אבל לא מצליחה…
למרות שאני יודעת שאתה ממזמן כבר כן…
ואני נזכרת בשלשום.
האור התחיל להתעמעם,
וידעתי שהרגע המדהים הזה עומד להיגמר, ושניפגש בעוד שנה.
ניסיתי בכל כוחי, שלא יברח לי האוויר,
ובמקום זאת ברחו הדמעות,
הן בורחות גם עכשיו.
על פנים מוכתמות מאיפור התחפושת, איפור הפורים.
אורות המכונית נדלקו, נורות הרחוב גם הן, ואורות השמיים נכבו.
זהו.
נגמר לי האוויר.
זה מרגיש כמו רק אני ועצמי, למרות שאני יודעת שאתה מתחבא שם…
איפשהו בשמיים…איפשהו לידי.
ואתה לוחש לי שתעזור לי לא למעוד, לא ליפול.
והייתי רוצה להאמין, אם זה היה תלוי רק בך…
אבל לפעמים יש לי רצונות אחרים…
אחח מה שהפכתי להיות…
חזרתי הביתה, ניסיתי לזייף חיוך אל המראה מולי, הוא יצא קצת עקום וזה מצחיק.
עיניים עייפות.
אין כבר כוח.
אבא בבקשה תאיר את החדר שוב.


תגובות (3)

הי אביה.
קראתי את הסיפור שלך אהבה וסמים אחרים והייתי חייבת לכתוב לך שזה הסיפור בהמשכים הכי מדהים שקראתי. נשאבתי לתוך הסיפור הזה ופשוט לא יכולתי להפסיק לקרוא. התאהבתי בדמויות, בכתיבה שלך, והסיפור שלך אפילו הפך להיות חלק מחיי האישיים.
אני לא אחפור ורק אגיד לך
שאני מתחננת בפנייך ומבקשת בכל לשון של בקשה שתסיימי את הסיפור כראוי.
אני ממש לא מתכוונת למילותיי בזעף, אלא בכבוד והערכה. אני חושבת שאת כותבת ענקית ומדהימה. ואני רק מנסה לשכנע אותך להמשיך את הסיפור רק עוד קצת מכמה סיבות:
אין שום דבר רע בלברוח לכתיבה כשהמציאות קשה לך. להפך, לדעתי כתיבה יכולה לרפא ולעזור לנפש, מניסיון.
כל הקוראות ההדוקות שלך שאוהבות אותך ואת הכתיבה שלך, ככה תאכזבי אותם. וכן, קראתי את ה"סוף דבר" ובהיתי במסך עם דמעות בעיניים. הרגשתי שתקעו בליבי סכין חדה. ואני יודעת שאולי זה נישמע מוגזם אבל זו האמת. סמכתי עלייך…. ושוב זה לא בא ממקום של כעם חס וחלילה, זה רק מתוך שכנוע.
אנא ממך, למען כ-ל הקוראות הרבות שלך, הקדישי מזמנך מעט ותני לנו סוף כדי לסגור מעגל ולהשלים את החסר.
גם אם תסרבי לי, לא נורא… אין לי יותר מידי ציפיות… אבל אם בכל זאת תחליטי לסיים את הלא גמור אני אהיה יותר ממאושרת.
אוהבת

10/04/2015 17:13

    צודקת בכל מילה! בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!

    10/04/2015 22:01

קודם כל תודה רבה ♥
כמעט שהתחלתי לכתוב…ובזה לא לאכזב את הקוראות שלי, והייתי זקוקה ברגע של חולשה כזה לקרוא למה הפסקתי בכלל.
אני יכולה לכתוב המשך, אבל בכך אני אכזב את עצמי…מצטערת.

12/04/2015 13:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך