אכזבה …….

מור סטיילס 04/08/2013 1685 צפיות 20 תגובות

וואו .
אני יושבת כבר שעה שלמה מול המחשב באכזבה ,
אני לא מאמינה למה שהרגע קראתי .
נכנסתי לאתר כמו שאני עושה בכל יום כמעט ,
ובטעות לגמרי נלחץ לי על משהו מסויים , אחרי כמה שניות מצאתי את עצמי בעמוד הפייסבוק של האתר .
עיינתי בריפרוף באותו עמוד הפייסבוק ופירסום אחד תפס את עיניי :
ציטוט :
״תשמעו , העיניין של המעריצות של ג׳סטין ביבר וואן דיירקשן וכל זה – אי אפשר להשאיר את זה ככה .
האתר הוא אתר מצויין והוא מאבד (והאמת איבד ) מהטעם שלו עם כל ה״סיפורים״ האלו .
סיפורים של 10-20 שורות לפרק שכוללים רק דו שיח וסלנג וסמיילים כאילו מדובר באיזה צ׳אט בפייסבוק ״

והתגובות שהיו לפרסום הזה בכלל לא מעודדות .
בתור אחת שכותבת סיפור מעריצים שאותו מישהו כינה ״סיפור ״ במירכאות .
חשבתי שהאתר הזה הוא מקום מפלט לכאלו שאוהבים לכתוב למגירה ורוצים שאחר יקרא ואולי יהנה מזה ,
ומה זאת אומרת ״איבד מהטעם שלו ?״ זה פוגע , אז הסיפור מדבר על מפורסם , אז מה קרה ? זה סיפור לכל דבר וזה פוגע שאומרים שהסיפורים האלו כביכול הורסים את האיכות של האתר
יש משהו במה שהוא אומר בקשר לסמיילים ולדו שיח ולדברים האלו אבל זאת לא סיבה לצאת נגד זה ,
אני בתור אחת שכותבת לעצמה ונהנת מזה שהחלטתי להיפתח ולפרסם את הסיפורים שלי ,
בין אם זה סיפור על דמויות אנונימיות או דמויות מפורסמות זה עדיין דמויות , יש כאלו שיותר קל להן לבטא את עצמן בכתיבה ולהנות מזה בשימוש דמויות מפורסמות , אני לא מבינה מה הבעיה בזה .
אני , לי יותר קל לכתוב ובנות מהכתיבה ולבטא את עצמי בכתיבה שאני משתמשת במי שאני כביכול מעריצה וכותבת עליו .
בין אם זה מפורסמים או סיפורים רגילים זה עדיין סיפור ולא משנה מי הדמויות .

אחת התגובות שהיו לאותו פירסום היו שהכל זה ״דמייני ״ ו- ״וואן שוט ״ זה כבר משהו אחר אני לא חושבת שזה בסדר כי זה לא סיפור אבל יש כאלו שבשבילם זה סיפור .

שנרשמתי לאתר הזה שמחתי , סוף סוף חופש ביטויו בלי לחשבן לאף אחד , לפרוק ולכתוב סתם להנאה , אני חושבת שסיפורי מפורסמים זה סיפור לכל דבר רק עם דמויות מפורסמות .
ולדעתי זה לא נכון ואף פוגע למחוק או להתייחס כספים לסיפורים האלו .

אני מקווה שמנהלי האתר יעשו את הדבר נכון ויתחשבו בכל הצדדים ויתחשבו בתוצאות .


תגובות (20)

אני לא אוהבת להתערב בדברים האלה… אבל אני לא חושבת שכל *סיפור מפורסמים* הוא ספאם, זה פשוט שיש כאלה שהם באמת לא סיפורים…
סיפור= דבר שמישהו השקיע בו באמת והקפיד (לפחות ניסה) על סימני פיסוק וכו', תיקון שגיאות (אם יש) אורך ושפה…
ואם מבחינתכם זה סיפור כמו כולם, אז למה לרשום עליהם (בשמות שלהם)? אתם יכולים לקרוא לזאין בשם אחר, פשוט כשכולם רושמים סיפור והדמויות בו עם אותם שמות זה כבר מאבד את זה..
אני מקווה שלא פגעתי בך אכשהו כי אני ממש לא התכוונתי

04/08/2013 10:32
~~

את ממש צודקת ! אני אישית לא כותבת סיפורי מפורסמים… אבל כל אחד יש פה דמיון והוא יכול להביע את עצמה. גם אם זה וואן שוט או עם סמיילים :)
זה לא באמת משנה… וההפך זה מעלה את האיכות של האתר. כי רואים עד כמה משתמשים יש פה לפיי החוקים של עצמם, לפי איך שהם מרגישים ורוצים שהסיפורים שהכי זה "הם" יפורסמו פה.
מדרגת 5 ! ♥

04/08/2013 10:32
~~

אגב, אני דפדפתי הרגע וראיתי את מה שהתכוונת אליו…

04/08/2013 10:35

אני מסכימה איתך…
ספיר.. יש בנות שיותר קל להן להשתמש בדמויות "מוכנות". למשל בסיפור שלי ושל ליאן (על 1D), בהתחלה בכלל זה היה אמור להיות סיפור עם מפורסמים שאנחנו ממציאות, אבל את יודעת איזה קשה זה להמציא דמויות ? בסיפור הזה המצאנו לפחות 10 דמויות אם לא יותר ! וזה ממש, ממש, קשה ! ואז שמנו לב שהלהקה מתאימה בידיוק למה שאנחנו צריכות לסיפור – אז "השתמשנו" בה… בגלל זה חלק כותבים סיפורי מפורסמים -סתם לידע כללי-
ויש משהו בזה שיש סיפורים לא איכותים, כי יש. אבל לא *רק* של מפורסמים, אלא גם סיפורים רגילים…
יש כאלה שיחשבו שהסיפור לא מושקע, אבל אותה בת שכתבה את זה, השקיעה בזה כמה שהיא יכולה ! אז בבקשה, אל תשפטו !
כי יש סיפורי מפורסמים שמשקיעים בהם ! (לי לוקח לכתוב פרק -קצר- לסיפורי מפורסמים, לפחות 4 שעות ! כן, יש בנות שמשקיעות ויש פחות)
אבל לכתוב לילדות שהסיפור שלהם לא משוקע ? בבקשה, לא לשפוט.

04/08/2013 10:54

אני בתור מתנגד לסיפורי מעריצות חושב שאת דווקא כותבת סיפורים די טובים, למרות שאני לא מתחבר לסגנון, אבל אני רואה איך מי שכן מתחבר יכול להנות מהכתיבה שלך.
אבל יש פה המון סיפורי מעריצות שהם פשוט חסרי טעם ובלי שום ערך. פשוט ארבע שורות של תוכן מיני, סלנג ושגיאות כתיב.

04/08/2013 11:18

לורין- אני אישית לא שופטת, אין לי שום בעיה אם זה ואני מבינה יופי כמה זמן לוקח להמציא דמויות (אני עצמי עוד מחפשת כמה עכשיו.. כבר שבועיים).
וברור, אני מאמינה שכולם משקיעים ושיש סיפורי זבל שהם לא של מפורסמים, אני לא מדברת על זה, אלא רק מעלה נקודה שיש כאלה שהם באמת לא מושקעים כסיפור לדעתי (ולכן אני גם לא מציינת דברים שיחשפו אותם… אגב, לורין, הסיפורים שלך ממש יפים).

ושוב, אני מקווה שלא פגעתי במישהי בתגובותיי, אני רק אומרת את דעתי ואני חושבת שזה יכול להיות כיף להתנסות גם בסיפורים שאתה ממציא לבד, פרי דמיונך וכאלה…

04/08/2013 11:24

אני מתנגדת לסיפורי מפורסמים, כל עלילה שם מורכבת מילדה שפוגשת ברחוב חבר מהלהקה, מתאהבת ומביאה את חברות שלה. הכל שם זה "או ליאם החתיך!! נייל תעשה לי ילד!! זאיין!!" וכד'ו, בדרך כלל הסיפורים מלאים בקללות ותוכן מיני, והציטוט הזה הוא של מישהי וותיקה באתר (אני מכירה אותה). זה באמת נראה כמו שיחה בפייסבוק, בלי להעליב, אבל זה ממש ממש דבילי.
ממני, אורין.

04/08/2013 11:30

לי אישית אין בעיה עם סיפורי מפורסמים,אולי קראתי סיפור מפורסמים 1 והוא ממש היה יפה.
כך שלא כול הסיפורים על המפורסמים נוראיים,יש את הבנות שמשקיעות,ויש בנות שלא.
אבל כמעט רוב סיפורי המפורסמים הם על אותם מפורסמים,העלילה פחות או יותר דומה,וצפויה,וגם היא על אהבה…אני מאמינה שאם הן היו משנות את הז'אנר היה יוצא להן סיפור מושלם!
אבל אני לא מתנגדת.לזה.

04/08/2013 11:32

אני הייתי אחת מאלו שהגיבו על הפוסט בפייסבוק שדיברת עליו. אני לא מתנגדת לסיפורי המעריצות, בכלל לא. כל אחת ואחד יכול וצריך לכתוב כמו שנוח לו, כי רק ככה הסיפור נראה טבעי. תמיד יהיו סיפורים לא מושקעים, בכל ז'אנר.. זה קורה. ולכן בתגובה שלי, וכן גם בפוסט עצמו, הייתה הצעה שמנהלי האתר יפתחו לשונית של עמוד הבית לסיפורי מפורסמים. לא כי הם לא טובים, אלא בגלל שהאתר מתחלק באופן מובהק לשניים- שונאי מפורסמים, ומעריצות, ובגלל שזה יוצר כל כך הרבה ריבים, שהטענה המרכזית בהם היא שלא כל סיפור מקבל את הבמה הראויה לו, אז עלתה ההצעה לפתוח דף בית נוסף, כך שגם הסיפורים הרגילים כביכול יקבלו את הבמה שלהם בסיפורים אחרונים, גם סיפורי המפורסמים יקבלו את הבמה שלהם, וגם כל אחד יוכל להכנס ללשונית שהוא מתחבר אליה- מעריצות שרוצות לקרוא סיפורי מעריצות ילחצו על הלשונית המתאימה, ואנשים שרוצים לקרוא סיפורים אחרים יכנסו ללשונית האחרת, וככה אולי נצליח להפחית את הריבים.
המטרה של הפוסט לא הייתה להעליב, והוא לא פנה לכל הסיפורים, אלא לאלה המוזכרים בו- אלה שנראים כמו צ'אט בפייסבוק, שכן קצת מורידים מהרמה. המטרה הייתה למצוא פתרון כזה שייתן לכל הסיפורים את הבמה הראויה להם- כי מגיע לכולם שיראו את הסיפורים שלהם

04/08/2013 11:39

אני אסביר לכן את הדבר מנקודת מבט של אחד -שלא- קורא סיפורי מפורסמים, אבל אני מזהיר: אם אתן לא רוצות תשובה כנה ואמיתית – אל תקראו את התגובה הזאת. אם אתן מעדיפות סתם להתלונן, אל תקראו את התגובה הזאת.
מעכשיו – זה על אחריותכן. בבקשה -אל- תגיבו לי תגובה שאינה לעניין על מה שהגבתי, בסדר?

עכשיו, בתור אחד וותיק שנרשם לאתר לפני מעל שנה וחצי, אני זוכר את האתר עוד כשאני הגעתי: מלא סיפורי אהבה. אני לא ממש מתחבר לזה, אז לא קראתי, אבל תמיד יכולתי למצוא סיפורים אחרים שאהבתי. היינו קהילה אחרת. היינו נשארים עד שעות מאוד מאוחרות וחופרים זה לזה ומגיבים שטויות זה לזה על דיונונים חלליים, חתולים בבלנדר ועוד כל מיני בדיחות פרטיות.
מאז שאני זוכר את עצמי באתר, היה את לוח המחברים המובילים, בו נמצאים כל המחברים עם הכי הרבה סיפורים. לא דרך כנה ואמיתית למדוד את איכות הסיפורים, אני מסכים. "המלצת העורכים" היא דרך הרבה יותר יפה ויצירתית, אך גם עכשיו, הרבה מאוד מחברים שאפו להיכנס אל "רשימת המכובדים" הזו שנקראת מחברים מומלצים.
מה עשו? פרסמו סיפורים כפולים תחת כותרת שונות, כתבו סיפורים קצרים, לא השקיעו בסיפור ואפילו מצאו דרכים מקוריות לתרץ תירוץ קצר, כמו למשל: הודעה, חמשיר (5 שורות לגיטימיות למדי) או אפילו הייקו! (עם רק 17 הברות, עדיף כבר לא לכתוב!).
אז התחילה מגפת הסיפורים הקצרים, דבר שתפס מאוד מכיוון שמה הבעיה לפרסם סיפור באורך של כמה שורות, ללא פואנטה, ללא רעיון אמיתי ואז פשוט לפרסם עוד ועוד עד שאתה מתפרסם בעצמך על ידי הופעה בין 20 המכובדים ביותר של האתר, או ככה לפחות אז זה היה.
לאחרונה (או לא ממש לאחרונה), הגיעו אל האתר, כנראה, כמה מעריצות "וואן דיירקשן", אשר הגיעו לכאן, איך לא, לכתוב סיפורים. ממש כמו שאני ועוד כמה אחרים מעריצי סדרת הספרים "פרסי ג'קסון", גם אנחנו כתבנו כאן.
הן החליטו, מה שהיה בזמנו רעיון מקורי ומהפכני, לכתוב סיפור אהבה בנושא וואן דיירקשן.
בתור אחד, כפי שאתן בוודאי זוכרות מתחילת התגובה שלי, אחד שלא חובב סיפורי אהבה, לא טרחתי ממש לקרוא את הסיפורים, ולא בגלל שהם לאו דווקא טובים. הנושא לא דיבר אלי, בעיקר אם מדובר באהבה בין אנשים שאני לא מכיר ויש צורך להכיר אותם לפני שאני מתחיל לקרוא.
ואז, לפי המבצע המפורסם "חבר מביא חבר", הן, בצורה טבעית למדיי, הזמינו חברות לקרוא את הסיפורים שלהן, וגם הן נדלקו על הרעיון והתחילו לפרסם גם הן סיפורי מפורסמים.
כמו אש בשדה קוצים, ככה התפרש הרעיון וכל אחד שלף מהמגרה (או מהראש) את סיפור האהבה האישי שלו, הפנטזיה הגנוזה שלו, בנושא אחד מחברי הלהקה הבריטית שהתפרסמה לאחרונה.
מה קרה? האתר, שפעם היה מגוון במגוון רחב של סיפורים, הצטמצם.
הכמות של סיפורי המפורסמים הרתיעה מחברים רבים, שבעקבות הכמות, כבר לא הופיעו בלוח הראשי של סיפורים אחרונים, ומצאו את עצמם בירידה משמעותית בכמות התגובות.
דבר נוסף שפגע בהם, היה העובדה שסיפורי המפורסמים, שתפסו תאוצה, קיבלו הרבה תגובות, דבר שהיה מובן מאליו לאור העובדה שהקהל רב והקוראות גם הן רבות.
זה הוביל לפרישתם של כמה מחברים, מה שגרר גל של עזיבה, כך שלמעשה, ה"הרכב הדמוגרפי" של המחברים באתר השתנה פלאים, והוביל למה שאפשר לכנות "עלייתן של הדיירקשניות".
לאחר מכן, המציאו דבר חדש – וואן שוט. זהו למעשה קטע קצר יותר על הכוכבים.
עכשיו, זוכרות את החלק הראשון בתגובה שלי? החלק שבו דיברתי על כמה שאנשים רצו להגיע אל מחברים מובילים?
וואן שוט הוא קטע קצר… המחברות רוצות להגיע אל מחברים מובילים…
נעשה אחד ועוד אחד, ומה קיבלנו?
וואן שוטים קצרים במיוחד, מהסוג שנגמר בתוך כמה שורות.
הסוג הזה של הכתיבה, שהוא כתיבה לא מושקעת ולא עניינית בכלל, הוציא שם רע לכל הדיירקשניות, משום שהכותרת "וואן שוט" כבר התנוססה כל כך הרבה פעמים, שהיה קשה שלא לקשר בין זה לבין הסיפורים הקצרים.
האתר הפך להיות אתר דיירקשני לכל דבר, שחי ונושם את הלהקה, והוא אכן משמש מקום שבו דיירקשניות יכולות לשתף את המחשבות שלהן, הבעיה היא שמהצד, בתור אחד שלא עוקב אחרי הסיפורים ולא קורא הרבה ולא מכיר את הלהקה, קשה מאוד לשים לב להבדלים בין הסיפורים. בעיקר שכמעט כל סיפור הוא "דמייני על הארי" או "וואן שוט על זאיין".
התופעה תפסה ממדי עתק, וסיפורים קצרים על הלהקה התחילו להתפרסם במהירות עצומה.
מהר מאוד, הרבה כותבות העדיפו לכתוב קטעים הדומים יותר לתסריט מאשר לסיפור, כאשר הן לא הקפידו על מבנה סיפורי, והעדיפו לכתוב סיפורים מהסוג של:
אני: שלום, מה נשמע?
הארי: היי, מה קורה?
אפשר, כמו תמיד, לומר שזוהי אומנות מודרנית, או סוג אחר של כתיבה, אך לפי ההגדרה הספרותית, זהו תסריט לכל דבר, וזה לא דבר שמתקבל בברכה בעיני רבים מהמחברים באתר.
למעשה, האתר הוא אתר לכל יצירה כתובה שהיא, גם אם היא תסריט וגם אם היא קטע שיחה עם סמיילים, אבל מה לעשות שכיום דברים יוצאים מפרופורציות, ומה שקורה זה שישנם הרבה סיפורים שמעיבים על כל השאר?
הרי סיפור עם סמיילים, צורה לא סיפורית, קצרים ומחוסרי תוכן הם סיפורים שנראים לא מקצועיים, ועצם העובדה שהם בכל זאת מקבלים תגובות רבות יותר מסיפורים שסיפורית כתובים בצורה מושלמת, או לפחות בצורה בעלת תוכן, מסודרים ומדודים בקצב העלילה שלהם, מקבלים.
אני, באופן אישי, לא טוען שסיפורי הדיירקשנים הם פחותים ברמתם. אני טוען שישנם כמה סיפורים שמוציאים שם רע לשאר הסיפורים.
אני, באופן אישי, לא קורא את סוג הסיפורים הזה, אז אני לא מתמצא בזה, אבל אני מודה שהייתי שמח אם כמות הסיפורים מהסוג הזה הייתה יורדת, משום שזה מונע ממני לקרוא סיפורים אחרים שיש בסיפורים אחרונים.
הטענה המרכזית היא שרוב הסיפורים הם בעלי עלילה זהה.
ניתן, כמובן, לומר אותו הדבר על פאנפיקים על פרסי ג'קסון, למשל, כאלו כתבתי הרבה.
התשובה שלי תהיה שלכל פאנפיק יש עלילה משלו, עם דמויות חדשות במידת הצורך, ורעיון מרכזי אחר. רוב סיפורי המפורסמים שקראתי היו על אותו הרעיון בדיוק כמו האחרים: ילדה ישראלית שנוסעת ללונדון להופעה ופוגשת אותם ומתאהבת בהן, או ילדה בריטית שמתאהבת בהן.
שוב, אני -לא- טוען שכולם כאלו. אני רק אומר שרוב אלו שקראתי הם כאלו.
יש משהו מעיק בלקרוא שוב ושוב על ילדה (שלרוב, אגב היא בלונדינית או כחולת עיניים או שניהם) שמתאהבת בכוכב שלה, וכמעט תמיד יש לה שם אמריקאי/בריטי כשהיא מישראל, או שם ישראלי מבריטניה (דבר שבאופן אישי משגע אותי, כי זה נשמע כל כך לא הגיוני).
זה מה שמקשה על התקשורת בין הדיירקשניות לשאר המחברים באתר, בעיקר משום שרוב מחברות סיפורי המפורסמים לא כותבות ז'אנר אחר של סיפורים.
לפיכך, האתר כאילו נחלק לשניים: מחנה סיפורי המפורסמים ומחנה שאר הז'אנרים.
המלחמה היא תמידית משום שיש חילוקי דעות.
אני, באופן אישי, ממשיך לפרסם את שלי.
מפריע לי קצת שיש סיפורים שהם הודעות, שהם חסרי תוכן, כתובים בצורה לא סיפורית וכדומה, אז כשזה מצב דרסטי אני מעיר.
עכשיו, לאחר שקראתן -הכל- כמו שצריך, והקשבתן לאזהרה שלי בהתחלה שמדובר בתשובה כנה ורצינית, אני אשמח מאוד אם תגיבו לי בצורה מכובדת, נעימה ורצינית כמו שאני פניתי אליכן, משום שבכל התגובה הזאת לא ניסיתי להביע זלזול בכלל, וגם לא ללעוג לאף אחת או לפגוע באף אחת. המטרה שלי הייתה להבהיר לכל מי שלא הבינה אחת ולתמיד מהו הצד של המחברים שאינם כותבים סיפורי מפורסמים.
אני אשמח לתגובות מכן, ולשמוע מהי עמדתכן.

04/08/2013 11:40

    אוקי, דבר ראשון: וואו. זאת התגובה הכי ארוכה שאי לכם קראתי וקראתי את כולה. שבר שני: אני מסכימה עם כל מילה ומילה שלך (אפילו שאני לא פה שנה וחצי). כל הסיפורים פה- ואני באמת שלא רוצה להעליב אף אחד- הם סיפורים שמקום בזבל. כאילו, זה סיפור, זאת מחשבה מפוזרת, מה זה לעזאזל? זה אולי נמצא בסוגיה ׳סיפור׳, אבל זה כל כך משעמם ומטןמם שבאלי… לא יודעת מה! אני מבינה שלא כל אחד הוא אליל של כתיבה, אבל באמת תנסו לפחות. זה רק טקסט בין שני דמויות, נדירות חיבוקים (יש כאלה שגם כוללים זיונים אבל אני לא רוצה להיכנס לזה) , וזהו. כאילו, תכניסו רגשות, תכניסו מחשבות, עניין, טקסט, תכניסו משהו! אני קנאתי בכל אלה שמפרסמות סיפורים כל כך רודים ומקבלים עשרות תגובות, ואני כותבת ומשקיעה כל ת הרבה ואני מקבלת בקושי תגובות או כלום פשוט. אני מבינה שאתם אוהבות להקות- אני בעצמי דיירקשנית- ואני עכשיו התחלתי לכתוב סיפור כזה כי ראיתי כמה בנות מתלהבות מסיפורים כאלה. אבל שלי הם לא כמו הסיפור הצ׳יפ מים. של האחרים, אני כותבת בשפה גבוהה, מכניסה עניין לסיפור, וכוללת את הבנים אבל לא כמו האחרות. אז אני מסכימה על מה שאתה אומר (גם לגבי הפרסי ג׳קסון, חולה על הספרים האלה!), אבל אתה גם צריך להבין את האהבה של האחרות אליהם ואז תבין למה הם רושמות את הסיפורים האלה. כי הם אוהבות את הלהקה, אבל שינסו טיפה יותר קשה לכתוב ובצורת סיפור ולא וואן שוט משעמם.

    02/05/2014 02:52

תתעלמי מהכל את צודקת אף אחד לא הכריח אותם לקרוא את כל הסיורים על וואן דיירקשן או על ג'סטין אז שלא יתלננו כן אנחנו מעריצות כן אני גאה בזה עם הם יבנו טיפה ואפיל ממש ממש קצת מה הם בישבילי הם יסתמו אז הנה את אחת מהכותבות האהובות עליי באתר כותבת סיפור ל וואן דיירקשן עם סלנג והכל אז מההההההההה יש כאלה שאוהבות את זה לא טוב לכם לא הכרחנו הסיפורים האלה על וואן דיירקשן נותנים לי איכשהו לחשוב שזה אמיתי וזה מושלם מבחינתי וכן אם זה אומר שכל האתר יהיה מופצץ בסיפורים עליהם כיף לי עם זה טוב לי עם זה בואי נגיד את זה ככה- אני הייתי יום בלי האתר והייתי חסרת מצב רוח כן אני מכורה אליו ולהרבה סיורים כאן על וואן דיירקשן ובגלל זה אני שמחה שאנשים יבינו שהם הכלללללל בישבילנו הכל בליעדיים?? הייתי חסרת ביטחון שקטה ביישנית.. עכשיו?? אני מלאת ביטחון הם מחזקים אותי ועם זה אומר שאפילו לקרוא כאן סיפור עליהם משמח אותי אז מיצידי שכל סיפור באתר יהיה עליהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/08/2013 12:06

המחברות של סיפורי המפורסמים טוענות שאנחנו, אלו שלא קוראים את הסיפורים האלו, לא מבינים אותם ומדברים אליכן לא יפה, ומפלים אתכן.
אני מניח שלא קראת את התגובה שלי אם זה מה שהגבת. אני אבקש ממך לנסות להבין גם את הצד שלנו, כמו שאת רוצה שנבין את הצד שלכן.

04/08/2013 12:10

Estonian, אני לא מאמינה שקראתי את כל התגובה הארוכה הזאת… O_O חחח
תאמת ? אתה צודק… גם אני הייתי קוראת באתר סיפורים, המון ! אבל כמו שאמרתי וכמו שהרבה אמרו, יש סיפורים ויש סיפורים. יש סיפורים מושקעים ויש פחות. אני אישית קוראת בסהכ 3-4 סיפורים על וואנדי. כי יש סיפורים מושקעים ויש פחות. אבל זה לא אומר שלא תמצא סיפורים יפים.
שמתי לב לזה, שיש המון, אבל המון סיפורים על וואנדי, אבל אתה לא יכול לבוא לבנאדם ולהגיד לו "אל תפרסם סיפורים כי הם לא מושקעים" או שהם על אותו רעיון של סיפור אחר. זה פוגע. ועל זה דיירקשניות (כמוני למשל) נפגעות. כי יש בנים/בנות שבאים וכותבים דברים פוגעים ! לכתוב לכותב שהסיפור שלו חסר תוכן, חסר משמעות, כל הסיפורים מבוססים על סיפורים אחרים. היי, זה לא בסדר. זה גם פוגע. לאף אחד אין את הזכות לבוא ולהגיד לכותב שהוא לא משקיע בסיפור שלו ! כי כולם משקיעים, אבל לא באותה המידה…
ובנוגע לוואנשוט, יש משהו במה שאתה אומר. שכל הוואנשוטים נגמרים בנשיקה – סוף. וגם אותי זה מעצבן. כי תכלס ? החיים לא מושלמים… אבל יש וואנשוטים "מכורים", ויש וואנשוטים שהכתיבה שלהם מרגשת ומעניינת… כל אחד והטעם שאליו הוא מתחבר…
והסטיגמה הזאת שסיפורי מפורסמים גונבים תגובות ?! שקר. פשוט שקר. אי אפשר להכריח מישהו לקרוא סיפור בעל כורחו. כל אחד והסיפורים שאליו הוא מתחבר…
טוב… אני בעצמי לא הבנתי מה כתבתי O_O חחחח
בקיצור, אני לא חושבת שצריך לפתוח עכשיו ב"מלחמה", כי זה סתם יהרוס את האתר… מי שלא אוהב סיפורים על וואנדי שלא יקרא, יש *מלא* סיפורים מושקעים שהם לא עליהם.. פשוט צריך לדעת לחפש ולמצוא… (:

04/08/2013 12:17

פפ' אור, כמה כתבת… טוב, אני חושבת שאור הבהיר את התשובה שלנו ממש טוב. אני אישית מסכימה איתו. אני גם פחות מתחברת לסיפורים האלה (ואני דווקא כן קראתי כמה, אבל העלילה היתה זהה לי :/) אני לא מכירה אותם פרט לשמות (ואפילו בפנים אני מתבלבלת אז בכלל..).
אני מסכימה שלדעתי היה נחמד אם כמות הסיפורים עליהם היתה פוחתת, ככה שהיה אפשר לראות בסיפורים אחרונים גם סיפורים רגילים…
ותבינו, יש גם סיפורים שלא מוכנים לקבל הערות, וזה גם חלק מהבעיה, כי אחת המטרות של האתר היא להגיב ולתקן כשצריך אבל יש כאלה שרואים את זה בעין רעה ולא מקשיבים, ולכן הסיפור נשאר "סיפור לא מושקע" וחבל..

04/08/2013 12:22

אני מסכימה עם אור חוץ מבדבר אחד. אני לא רוצה שיפחתו הסיפורים על וואןדיי… אני לא מתחברת אליהם, ואני לא קוראת אותם, אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת. הבעיה היחידה שלי היא שאני באמת צריכה לחפש סיפורים שאני אוהבת, כי הבמה היחידה שניתנת באתר היא לסיפורי מפורסמים.
ולנעה- קצת התחשבות. "מצידי שכל הסיפורים באתר יהיו על וואן די" באמת? אף אחד לא בא בטענות לסיפורים שאת אוהבת. אף אחד לא אמר שהם גרועים. חלקם פחות מושקעים, אבל הם לא גרועים, תנסי להתחשב קצת באחרים, כי מי שיוצר את הריבים האלה בין שתי הקבוצות הם אנשים כמוך, שחושבים שהם היחידים שצודקים.
כל מה שביקשנו בפייסבוק זה לשונית נפרדת לסיפורי המפורסמים, או לחילופין שלכל משתמש תהיה האפשרות לבחור אילו סיפורים הוא רוצה לראות ב"סיפורים אחרונים" ופשוט לבחור לעצמו ז'אנרים, וככה הבמה ניתנת לכולם, ואף אחד לא נפגע.

אז מספיק לבוא אלינו "הכותבים הרגילים" בטענות. כולה לא אוהבים את וואן די, למה לא.. תהרגו אותנו וזהו. אתן מביעות את האכזבה שלכן מאיתנו, אבל משום מה לנו אסור להביע את אכזבתנו מחוסר ההתחשבות של חלק מכן? זה נראה לכן הגיוני?

04/08/2013 12:28

לורין – אני רואה שאת רצינית, וזה דבר שאני מעריך מאוד.
אם תשימי לב – מעולם לא אמרתי שכל הדיירקשניות לא בסדר. אמרתי שיש כמה שמוציאות שם רע לרוב השאר.
אני מסכים איתך שלפי ההגדרה, כל סיפור הוא מושקע, אך יש כאלו שמשקיעים בהם פחות. זה נכון, וזה חבל. זה אתר לסיפורים, והרעיון הוא לשפר את הסיפורים שלך. אף אחד לא מתחיל מושלם. אף אחד, והבעיה היא שכשמעירים לאלו שלא משקיעות, הן עונות בתוקפנות או נעלבות, וזאת בעיה.
האנגלית שלי כשהגעתי לאתר הייתה זוועה, וכשלין (כותבת מדהימה שלצערי כבר אין לה זמן לאתר יותר, וזה חבל) תיקנה את ההערות שלי, לקחתי אותן לתשומת ליבי, ועכשיו אני בכיתת אנגלית מתקדמת עם ציון של 100 בתעודה.
למה? כי לקחתי את ההערות מהמקום של: עכשיו אני אשפר.
אני לא טוען שאת ספציפית לא עושה את זה.
אני טוען שיש כמה שלא עושות את זה, וזה מוציא שם רע לכולן.
שוב, זאת טעות להכליל את כולכן תחת קבוצה אחת, כי כל אחת שונה מהשנייה, כי כל אדם מיוחד בדרכו שלו.
פה קבור אבל הכלב, זה הכל עניין של פרשנות.
אל תעלבי מתגובות של אנשים שלא שווים את זה. תסתכלי איך הם עונים, ותנסי להבין לבד מול מי את מתמודדת.
לא סתם אומרים שקשה יותר להתמודד מול טיפשות מאשר מול רשע…

04/08/2013 12:29

אתה צודק ואני ממש מבינה אותך.. יש בנות שהן יותר רגישות ולכן הן נפגעות מהערות כאלו ויש כאלו שלא נפגעות.. כל אחת והמקום האישי שלה.
אבל לא נעים לקבל תגובה, שכתוב בה שהסיפור הוא חסר טעם, תוכן, משמעות, עלילה. שכל הסיפורים אותו דבר וכו'. זה פוגע. תעמיד אותך פעם אחת במקומינו, היה נעים לקבל תגובות כאלו ? לא.
אז יש ויש. יש כאלו שנפגעות ויש כאלו שלא. אבל גם שמגיבים ביקורת בונה, צריך לדעת איך להגיב. ומי שלא יודע איך להגיב ? שפשוט לא יגיב.

04/08/2013 12:42

וואו , קודם כל אני עדיין מתקשה להאמין לכמות התגובות לא ציפיתי לזה בכלל .
estonian , או כמו שאמרת שאפשר לקרוא לך , אור – אני מבינה את הצד שלך לגמרי ואני לא מנסה לומר שיש הפליות ודברים כאלו , חלילה ,מה שאני מתכוונת לומר להעביר בעזרת הסיפור הזה זה שלא כל סיפורי המפורסמים הם כאלו חסרי תוכן או מצוצים מהאצבע או רק בעלי תוכן מיני או סיפור של ארבע שורות , יש בנות כמוני למשל שאני כותבת מגיל קטן ואני אוהבת את זה ויותר קל לי וכיף לי להשתמש בשם של המפורסם שאני אוהבת , ואני משקיעה בסיפורים שלי , הדמות אצלי היא דמות לכל דבר גם אם זה מפורסם בשבילי זה עדיין סיפור .
אני שמחה שהגבת את התגובה הזאת זה הבהיר לי כמה דברים ושינה את צורת החשיבה שלי ,
אני מבינה את הצד שלכם , להיכנס לאתר ולמצוא באחרונים רק דברים כמו "דמייני על " או "וואן שוט על " זה לא בסדר זה נכון אבל בגלל הדברים הקטנים האלו אני חושבת שלא צריך לשלול לגמרי את כל הז'אנר של סיפורי מפורסמים .
לוסי , כמו שאמרת בסוף התגובה שלך , לכולם מגיע שיראו את הסיפורים שלהם , אז המשפט הזה יכול להתאים לשתי הצדדים אם הבנת אותי ,
Minamitsu – לא כל הסיפורים כאלו ! לא כל הסיפורים הם כאלו "יצאתי מבית הקפה ונתקלתי במישהו כל הקפה נשפך עליי ונפלתי לריצפה , שהרמתי את ראשי פגשתי בהארי וידעתי שזאת אהבה ממבט ראשון " זה ממש לא ככה , יש בנות שמשקיעות בסיפורי מפורסמים כמו בסיפור רגיל אך להן זה יותר כיף ומשעשע להשתמש במפורסמים שהן מעריצות .
לורין – אני מסכימה עם כל מילה ומילה שלך ועמדתי היא כמו שלך . אני לא קוראת המון סיפורים על וואן דיירקשן באתר אולי 3 והרוב אני קוראת סיפורים רגילים , אבל אני שאני כותבת אני נהנת להשתמש באותם אנשים שאני מעריצה כדמויות ואני לא מבינה מה רע בזה .
בקשר לוואן שוטים ולסוף הצפוי ולכל הדמייני למיניהם , אני לא אוהבת את זה בכלל למען האמת זה מאוס וחסר טעם לדעתי אבל אני לא אומרת דבר כי זה לכל אחד הצורה שבה הוא מבטא את עצמו אם זה בסיפור קצר כמו וואן שוט או הדמייני או כל דבר אחר , אני מסכימה עם האמירות שיש סיפורים לא איכותייים באתר ויצא לי לקרוא כמה כאלו אבל אם זאת הצורת כתיבה של אותו \ אותה אחד אז מי אני שאגיד לו מה לעשות ואיך לכתוב ? תמיד אפשר להעיר הערה בונה ואני לוקחת הערות כאלו לצומת ליבי ומתקנת ומשפרת איפה שאשר אבל יש כאלו שלא מעירים הערה בונה אלא פשוט פגעים ויש הבדל בין הערה בונה לבין פגיעה .

טוב מכל התגובההזאת אני רוצה לומר לסיכום שעכשיו העמדה של המחברים של הז'אנרים האחרים הובהרה לי יותר ועכשיו שאני יודעת את העמדות של שתי הצדדים זה יהיה יותר קל להתנהל פה .אני רק מבקשת לא לשלול מיד את כל הסיפורים תחת הז'אנר סיפורי מפורסמים .

04/08/2013 16:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוקי מה? למה אני צוחקת?
אני לא מבינה למה אני צריכה להתנצל אם הם ההשראה שלי?
ואני באמת משתדלת ומשקיעה בסיפורים שלי :)

11/08/2013 19:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך