אל תהרסו את זה ! (בבקשה לקרוא)

Estonian 21/12/2012 682 צפיות 12 תגובות

אני אתחיל במשל קצר:

היה פעם מלך עשיר שמלך על מדינה עצומה בשטחה. בוקר אחד, כשקם, שמע ציוצי ציפורים והחליט כי הן מפריעות לו לישון. הוציא המלך צו אשר פקד על חיסול מיידי של כל הציפורים הרנות.
לאחר פרק זמן בו חוסלה ציפור אחר ציפור, היה שקט בבקרי המלך.
לאחר שנים רבות, לאחר הולדת ביתו של המלך, גדלה הנסיכה והתחתנה עם נסיך שגר בארץ רחוקה.
המלך, אשר ביקש לשלוח לה ברכותיו, לא יכל לשלחה את ההודעה, כשם שהארצות היו בקרב.
חיש מהר ביקש המלך את עבדיו וציווה עליהם להביא לו יונת דואר דרכה ישלח מכתב.
ענו לו משרתיו :"האין זה אתה המלך אשר ציווה על חיסול כל הציפורים ובפרט יונות הדואר?"

ומה רציתי להעביר במשל הזה?

לאחרונה האתר עובר תקופה קשה: ריבים על וואן דיירקשן והרבה אתגרים.

כשראיתי את הריבים האלו העדפתי לשבת בצד ולא להתערב. זה לא נגמר טוב. אף פעם לא. אני כבר למדתי את זה לבד, אבל כשראיתי שמאשימים משתמשת אחת בדיווח על סיפורי-האתגרים, זה בהחלט לא היה הוגן.

נתחיל מכך שזה אתר לכתיבת סיפורים חופשיים, וכל מי שרוצה יכול לכתוב. אל תהרגו את הציפורים הכותבות, כי בסופו של דבר, האתר יתרוקן. למה בכלל להסיט כנגד משהו אחר?
למה שלא לתת לכל אחד לכתוב כפי שהוא רוצה?

כשהצטרפתי לאתר ב – 30/6/2011, לא היו כאן כמעט כותבים. כל הכותבים כתבו סיפורים מקוריים. גם עכשיו יש סיפורים מקוריים, אך זה כבר לא קביל כי כולם מתבססים על רעיון דומה.
האם פעם, כשהייתה מגיפת החצויים זה היה בסדר?
פעם גם הייתה מגיפת ג'סטין ביבר… ומגיפת סיפורי האהבה…
היו הרבה מגיפות. אז למה דווקא זאת של וואן דיירקשן היא הממאירה?

אם פשוט לא תעירו, הן ימשיכו וזהו.

נכון, זה קצת מתסכל שרק סיפורים על וואן דיירקשן זוכים לפופולאריות, אבל ככה זה. הן זכו בקופה. מי יודע מה יהיה הטרנד הבא.

בבקשה אל תהרסו את הבית הזה שנקרא "אתר סיפורים".


תגובות (12)

צודק
אני לא יודעת מי מדווח
אני פשוט אמרתי שזה מאוד בוגר -.-״

21/12/2012 06:07

מי שמדווח כנראה סתם רוצה תשומת לב או משהו.

21/12/2012 06:08

זה גם סתם הורס את הכיף של כולם :(

21/12/2012 06:09

האתגר של אסטיאון ..

הסיפור מנקודת מבט של גור כלבים שאבד ברחוב ביום חורפי,הוא אוכל הכול ואסור להשתמש במילים "גשם" "קור" "סופה"
ובסוף הוא מוצא בעלים וכול ה-בלה ובלה וסוף טוב..

21/12/2012 06:14

אני ניחשתי שהיא זאת שדיווחה כי היא אמרה שהיא נקטה בהרבה צעדים כדי לגרום לנו להפסיק לכתוב.. מצטערת אם טעיתי אבל כבר נמאס שהיא משתיקה אותי כי היא דיווחה על הרבה סיפורים שלי..

21/12/2012 06:14

אמרתי כבר מאוד בוגר?
~גלגול עיניים~

21/12/2012 06:18

חיחי משכיתיישן נסיכושש :) נסיכוש האופלל ;)

21/12/2012 06:19

דרך אגב, משכית, לא אמרת שקוראים לך מידנייט?

21/12/2012 06:23

חחחחחח יששש אני נסיכת האופל
ואכן אור אכן
קוראים לי מידנייט :)

21/12/2012 06:24

האמת שאת צודקת אני חושבת שכל אחד ירשום על מה שהוא רוצה זו דעתו החופשית אני כותבת על וואן דיירקשן כי זה מה שאני אוהבת זה מה שאני טובה בו זה לא אומר כלום לסיפורים האחרים וזה שיש פה הרבה קוראים של וואן דיירקשן זה כי הם באו לקרוא סיפורים עליהם לא כדי לעשות לכותבים האחרים בכוונה!..

21/12/2012 06:28

נכון. ו… אני בן :)

21/12/2012 06:28

חל.. סליחה ;)

21/12/2012 06:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך