אל תעשו את זה…

Lorinush 16/05/2013 663 צפיות 8 תגובות

לא פעם עוברת לכולם המחשבה, לקחת סכין ולגמור את החיים.
כל אחד חושב על זה… בגלל שהחיים ׳רעים׳, עם זה בגלל ההורים, או בגלל החברה, או שהחבר בגד… אבל זה לא שווה את זה !
גם בי עברה -לא פעם אחת, ולא פעמיים ולא שלושה- המחשבה הזאת. לא פעם החזקתי סכין קרוב לפרק כף ידי וניסיתי לחתוך, לא פעם החזקתי סכין ורציתי להתאבד. לא פעם הסתכלתי על החבל וחשבתי אם לגמור עם זה… אבל תחשבו !
תחשבו על המשפחה, החברים, המורים, האחים ! זה מה שעצר אותי. תמיד שחשבתי על זה – נעצרתי.
אם אני התאבד – המשפחה תתפרק.
אם אני התאבד – כולם יאשימו את עצמם.
אם אני התאבד – איזה חינוך האחים יקבלו?!
זה שווה את זה? משפחה מפורקת? רק בגלל שטות שקרה באותו רגע ?!
תחשבו על זה? זה שווה את כל החיים שלכם? בגלל מישהו אחד או שניים ?!
שווה לגמור את מה שיכול להיות עתיד מוצלח, חיים מושלמים? בעל? ילדים? קריירה? לפעמים צריך לחשוב קדימה, על העתיד. לחשוב על המעשה שאנו עושים, על ההשלכות שלו. לא רק עם זה יעשה לי טוב עכשיו, אלא האם בעתיד זה יעזור לי או שלא…

אם אתם צריכים עזרה או לפרוק רגשות או כל דבר אחר, אתם מוזמנים לפנות אליי. ( אני יביא לכם את המייל D: )


תגובות (8)

לפעמים זה לא העניין אם שווה לי להרוג את עצמי… לפעמים פשוט אני רק רוצה לדעת מה ההרגשה של זה כדי לדעת אם כאב שווה כל רגע שאני חותך את עצמי… ולשים את כל מי ששונא אותי בייסורים שיהיה על המצפון שלהם… רק שתדעי שלא ניסיתי ואני לא מתכוון לעשות את זה אבל תמיד יש לי את הרצון לדעת מה ההרגשה…

17/05/2013 01:11

גם עובר הרצון לחתוך… אני מצמידה את הסכין ועושה פסים (לבנים). אבל אני תמיד עוצרת את עצמי… תוציא את כל הכאב שלך במשהו אחר… למשל: לשחק במחשב, לראות טלוויזיה, לשחר כדורגל, כדורסל… (בנות: לצייר, לרקוד, לשיר…)
זה יעזור לך… אם אתה רוצה לדבר בפרטיות אתה מוזמן לשלוח לי הודעות למייל ואני יעזור לך D:
[email protected]

17/05/2013 01:35

תראי יש אנשים שהכאב אצלם נצבר שנים, לא גלל משהו קטן, יש כאלה שהוריהם מקללים, מקניטים, מכים אותם..יש כאלה שמתעללים בהם, יש כאלה שעושים עליהם חרם, פוגעים בהם, יש כאלה שהאחים שלהם מקללים אותם קללות כמו : ז***, אני אתפלל ל-ה' שתשרפי בגהנום, שתתחשמלי, תחנקי, תחלי בסרטן.. וההורים לא מאמינים..ואם תחזיר לאחות ב: סתמי, טיפששה..אתה בעונש..
וכן במה שאמרתי יש שבריר אמת מחיי

17/05/2013 05:20

אני גם כתבתי על זה… ממש הזכרת לי עכשיו את הסיפור שעשיתי…

17/05/2013 05:44

אני מכירה את זה…
אחים שלי תמיד מציקים לי.. ושאני אומרת להם מילה, ההורים שלי מאשימים אותי אני מתחילה.. -,-׳ (כי את גדולה, והם לומדים ממך -ציטוט של אמא שלי-)
אבל עדיין, אין שום סיבה בעולם לגמור חיים. ובטח לא בגלל ריב עם הורים או אחים. יש אנשים שעוברים בחיים יותר קשה מזה, והם מתגברים…

17/05/2013 05:56

אני מדברת על זה שיותר מטיפשה/סתומה לא נגעתי והעלבי מעולם.. -.- ( קיצר אותי פרחה )

17/05/2013 09:52

וואי לורינע אין לי מילים! 0_0
אני מכירה המון ילדים שמזיקים לעצמם ועושים את זה
והם מכורים לזה…אז כמו שהסברתי לך אז יש את ״פרוייקט הפרפר״
שזה כמו גמילה מלחתוך…כמו שיש לסמים יש גם לזה…
את ממש צודקת רק מלחשוב על מה יקרה כאשר אני ימות
אני מפחדת מזה…איך המשפחה תגיב וכל הדברים האלה
אני לא ישקר אבל זה קרה לי פעם המחשבה של למות בגלל שכל הכיתה שלי
לשעבר היו מכנים אותי בשמות בגלל המשקל שלי…כן בכיתה ג׳ הייתי כבר יותר מארבעים קילו ואני לא מגזימה אז תחשבי שילדה בכיתה ו׳ מגיעה לשישים ושמונה קילו
איך לא יצחקו עלייך וירדו עליך?! ואז שחשבתי על זה קצת הגעתי למסקנה שאני צריכה
לעשות דיאטה ועכשיו אני ממוצעת לא שמנה ולא רזה D:
סורי על החפירה אבל ממש שפכתי פה ת׳לב ;)
אם את לא תקראי אני יעשה לך סקילה באבנים…
סתם לאב יוו!!!
Love You All <3
lian…;)
~סליחה שנזכרתי לכתוב אחרי שלושה ימים~

18/05/2013 17:10

סקילה באנים?! -,-׳
רק עכשיו נתתי לך כמה סיבות למה לא למות ואת רוצה להרוג אותי עם אבנים… נייס ;-)
ואת צודקת, פרוייקט הפרפר עוזר להרבה אנשים D:

18/05/2013 21:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך