א.א
כי האהבה היא לא סיפור אגדה, אין ' והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה' .
אהבה, לרגע יש אותה ואז... כבר אין.

אם האהבה הייתה סיפור אגדה…

א.א 14/12/2013 652 צפיות 2 תגובות
כי האהבה היא לא סיפור אגדה, אין ' והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה' .
אהבה, לרגע יש אותה ואז... כבר אין.

אם האהבה הייתה סיפור אגדה, הייתי מדלגת מיד לסוף של ' חיו באושר ועושר'.
אם אהבה הייתה סיפור אגדה, הייתי מחכה במגדל גבוה לאהובי שיחזור.
אם אהבה הייתה סיפור אגדה, הייתי הנערה חסרת המזל עם האחיות הרעות שנהפכת לנסיכה. עם האהבה הייתה אגדה, הייתי רצה בכפכפים על החול הרטוב ונופלת לזרועותיו של הנסיך.

מה היא אהבה?
יש האומרים שזה"סוג של רגש ממכר", הכוכב הבהיר שמאיר את הכל.
כשהבן אדם מסתכל על בת זוגתו עם אור בעיינים, כמו ילד קטן שקיבל את המתנה שכל כך רצה ביום הולדתו. כך יודעים שזאת אהבה.

כי אהבה היא כמו סם, כשמתחילים איתה לא יכולים להפסיק. חושבים על האהוב יום וליל, כל דבר קטן שהוא אומר מעלה לך חיוך ענק על הפנים! כשבן הזוג מחייך, אתה מתמלא באושר, מחייך איתו ומאחל שלא ימחק את החיוך מפרצופו לעולמים."את הכי יפה כשאת מחייכת."

הרגע הזה שבו היא שואלת"אתה אוהב אותי?"
אתה מסתכל עלייה בחיוך רחב עם עיינים נוצצות ועונה לה. אתה אומר לה את כל מה שאתה מרגיש כלפייה. "אם אני אוהב אותך? האם אחרי הרע מגיע הטוב? האם הזריחה מסמלת את תחילו של יום חדש? אני אוהב אותך ותמיד אוהב אותך. אהבתינו יוקדת כאורן של אלפיי שמשות."
רק אז יודעים שזהוא, האחד, שהיא האחת.

אם רק האהבה הייתה סיפור אגדה, כל זה היה נכון…


תגובות (2)

אני לא הכי מסכימה, כי יש לפעמים אנשים שזוכים באהבות אמת שנמשכות עד המוות.
אבל הרבה פעמים, כן, מה שכתבת פה נכון..
סיפור נפלא, כתבת אותו מצוין! D:

14/12/2013 07:26

כמה אירוני שכתבת את זה יומיים אחרי מה שקרה לי.כואב לדעת שאהבה היא לא אגדה, ולא נגמרת ככה. כן, יש אנשים שזוכים באהבות אמיתיות, שלא נגמרות, אבל הם לא רבים. אהבתי את הכתיבה ואת המסר.

הערה לשיפור: אל תעשי רווח בין המרכאות למילה. לא בהתחלה ולא בסוף.

14/12/2013 08:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך