אמא אהובה

10/04/2014 593 צפיות אין תגובות

היא החזיקה אותי בידייה בפעם הראשונה נשקה לי על הראש ואמרה"ברוכה הבאה תינוקת קטנה".היא הניקה,קילחה והלבישה.
היא ליטפה ושרה לי עד שארדם. היא לימדה אותי ללכת ולהגיד "אמא,אבא,תודה,בבקשה "
היא לימדה אותי ערכים והתנהגות טובה.נימוסים והליכות.
היא לימדה אותי לאהוב ולסלוח.לדעת למחול ולשמוח.
היא דאגה להכין לי לאכול כל דבר בריא.היא הללבישה אותי חם כשהיה קר בשביל שלא אחלה.היא לימדה אותי להתלבש ולהתנהל לבד.היא הכינה אותי לגן ולכיתה א' היא עזרה לי ללמוד לכתוב ולקרוא. היא חינכה אותי להעריך ולהודות.להסתכל על חצי הכוס המלאה.היא שמרה עליי כשפחדתי מהרופאים מהאחיות והחושך.כשהייתי חולה ישבה ליידי עד שאבריא.היא עשתה כל דבר שאגדל ללא חסרים.היא שמרה כמו מלאך .תמיד נתנה.אהבה.תמיד מחתה כל דמעה ובמקום זה שמה נשיקה. היא לימדה אותי לתת אהבה ולהיות עם לב חם.עשתה בשבילי הכל ונתנה את הנשמה . היא אמרה לי שזה הסוף והיא הולכת.דבר אחד היא לא אמרה.. להתראות.
היא הלכה ובאיזה מקום מחכה.כנפייה ושמלתה בצבע לבן מעליה הילה זהובה.היא שומרת מרחוק.ואותי השאירה לבד . בלב אני מרגישה בלי אף אחד . הו אמא אהובה ..חזרי אליי בבקשה. אני עוד ילדה קטנה שצריכה עזרה ..לא משום אדם אחר רק מאחד. ממך.חזרי אמא חזרי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך