אמא , זה קצת יותר מדי

rimanticGirl 16/05/2013 669 צפיות 2 תגובות

היא אומרת שאני מתנהגת כמו ילדה קטנה אבל היא בכלל לא שמה לב שהיא מתנהגת כמו ילדה והיא בכלל צריכה להיות סבתא עוד מעט .. היא מתנהגת כמו אח שלי , אח שלי בן 7 , כל פעם שאומרים לו "לא" על משהו הוא ישר מתחיל לבכות , לצעוק , להרביץ עד שאומרים לו "כן" וככה גם היא ..ברגע שאומרים לה לא היא ישר מתחילה לצעוק , לבכות אולי לא אבל היא גורמת הרבה רגשות אשם וכןכן גם מפעילה כוח כשכבר לא שולטת בעצמה…
אנשים אומרים שאני בוגרת , אנשים אומרים שאני יפה , אנשים אומרים שאני רזה … אבל ברגע שהיא אומרת את ההפך הדברים שהאנשים אומרים הופכים אצלי לשקר …
אני הייתי אנורקסית כי היא קראה לי שמנה בצחוק כמה פעמים , אני כל הזמן שואלת אנשים קרובים אליי אם אני נראית בסדר או הבגדים שבחרתי יפים כי היא הייתה אומרת שאני מתלבשת מכוער , אני קוראת לעצמי בלונדינית בצחוק ליד חברים שלי כי היא קוראת לי מטומטמת בבית , אני שונאת את עצמי קצת יותר כל פעם שהיא מאשימה אותי במשהו … אני למדתי להיות בולמית רק בזכותה , פעם הייתה לי בחילה בקטנה כזה אז אמרתי לה ..והיא אמרה לי אז תתדחפי אצבעות לגרון ותקיאי , באותו רגע לא עשיתי את זה אבל כרגע אני עושה את זה הרבה .. אולי יותר מדי , ואני יודעת שזה לא בריא , היא אפילו אמרה לי שאני רזה יותר מדי , אבל זה כבר לא בשליטתי , היא גם אמרה לי שהיא אהבה יותר איך שנראיתי פעם , שמנמנה ועגלגלה אבל זה כבר מאוחר מדי , אני רוצה לומר לעובדת הסוציאלית שלי למה יש לי ביטחון עצמי כל כך נמוך , אני מתה לספר שהכל בגללה אבל אם אני יעשה את זה מה יהיה עם אח שלי …ישאר בלי אמא ? ישלחו אותו לבית יתומים ? פנימיה ? לאבא הסוטה שלו ? זה שנגע בי בלילה ?
ואני גם בלי אזרחות אז בטוח ישלחו אותי בחזרה לארץ שבה נולדתי ,
הלוואי והיא פשוט הייתה יודעת מה היא עושה לי … אם היא לא תגלה בקרוב , אני כבר לא יהיה נראה לי , כי אני סבלנית אבל רבאק 17 שנה זה כבר קצת יותר מדי …


תגובות (2)

את צריכה לפנות לעובדת סוציאלית…
היא יכולה להתחיל להיטפל גם לאח שלך אם זה באמת המצב…
יהיה גם לו וגם לך יוטא טוב בלעדיה אם היא אמא שלא יודעת איך אמא אמורה להתנהג.
ועוד שאלה קטנה שהייתי חייבת לשאול;מהי ארץ המוצא שלך?
Rock & Roll

17/05/2013 01:41
rimanticGirl me

הלוואי והיה לי את האומץ לפנות למישהו להפסיק את הכל , אבל אני מרגישה הרבה רגשות אשם , יותר מדי …. לא שעשיתי משהו רע , פשוט מן הרגל כזה לקחת הכל עליי אז ..לא אבל תודה רבה לך !
ואני מרומניה לשאלה הקטנה שלך חחח (:

17/05/2013 15:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך