אמת או חובה

fuckedupgirl 13/10/2015 1307 צפיות 8 תגובות

הכל התחיל במשחק "אמת או חובה" תמים.
כשהבקבוק הסתובב וידי רעדה בידך .-רק שלא- חשבתי, התפללתי בשקט -רק שלא-.
הפקק כוון אליי כאצבע מגחכת וחלקו האחורי הופנה אליה.
"אמת או חובה?" היא שאלה בחיוך מעושה.
נשכתי את שפתי התחתונה. "חובה"
לחישות התפעלות נשמעו מהקהל המצומצם שהיה סביבנו.
"חובה עלייך…" היא השתהתה, כאילו בוחנת אם אני יודעת מה היא תטיל עליי. "לנשק את מי שהכי מוצא חן בעינייך פה בחדר חוץ מהחבר שלך."
"בן או בת?"
היא צחקה. "זה ממש לא משנה."
נשענתי על ברכיי קדימה. "בסדר…"
עיניי חלפו על שלל האנשים סביבי, ביניהם גם עלייך. פנייך התחננו אליי שאפרוש. נכנסתי למבוי סתום- מה שלא אעשה יישפט בחומרה על ידי כל. אך אני לא פורשת.
נעמדתי במרכז המעגל. הלחישות בראשי התחזקו.
ואז, בהחלטה של רגע שנראתה שקולה מראש, רכנתי אל אחת הבנות שלא הכרתי רשמית ואחזתי בפניה בין שתי ידיי.
"סליחה…" מלמלתי כששפתיי נגעו בשפתיה והחתימו את שמותינו לעד.


תגובות (8)

אני שונאאתתתת בנות רעות ומגעילות כמוה! כתיבה ממש ממש יפה לדעתי… אני יכולה לשאול מה קרה אחר כך, ברשותך?

13/10/2015 18:23

    הקנאה, הנקמה, לרצות בשל אחר, למה לה יש ולי אין.. בנות[לא כולן אך רובן]…. מסכים אתך @סתםמישהי, באמת מגעילה. גם אני רוצה לשמוע את ההמשך.

    13/10/2015 22:58

    לצערי הרב המשך לסיפור הזה אין. אני יכולה לחשוב על משהו קצר אם אתם באמת מעוניינים :)

    14/10/2015 14:14

אני ממש מקווה שאת לא הילדה המגעילה בסיפור הזה…

13/10/2015 18:25

תמשיכיייי

13/10/2015 22:16

כתיבה טובה ומתאימה, והסיפור מועבר בצורה עניינית ולא משעממת. אהבתי.
אין לי שום הערה חוץ מזה-
כשדמות חושבת משהו, מחשבותיה מפורטות בתוך הצ'ופצ'יק הזה ששכחתי עם קוראים לו(מביך) הזה- '
כך שאם למשל היא חושבת- "רק שלא, רק שלא…"
זה ייכתב- 'רק שלא, רק שלא…'
בחירה מעניינת ומפתיעה לסוף. את האמת שבדרך כלל כשאני מתחילה לקרוא סיפור כולשהו כבר יש לי השערה מסוימת לגבי הסוף(שבדרך כלל נכונה) אבל בסיפור הזה באמת שלא היה לי שמץ של מושג… וזה אומר שעשית משהו טוב, כי הצלחת להשאיר אותי מסוקרנת. כל הכבוד לך, קטע יפה מאוד.

13/10/2015 23:24

את כותבת מדהים, רציני.
רק תתקני את זה ל*עליך ול*פניך.
אני מסכימה עם aurora. יש משהו מעניין בסיפור שלך. לרוב אני מצליחה לצפות ולדעת מה יקרה, לפעמים יש סיפורים צפויים מדי. הסיפור שלך שונה. לא היה לי שמץ של מושג מה הולך להיות וזה מה שעוד יותר ריתק אותי וסקרן אותי לסיפור שלך.
מעבר לזה שהכתיבה שלך מדהימה, היכולת שלך לעניין את הקורא ולהימשך לסיפור שלך, מופלאה גם היא.
5

13/10/2015 23:47

ממש נחמד. יש מצב שקראת תיכון לילה 2?

15/10/2015 23:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך