אודליה חסן
אני יודעת שזה לא סיפור אבל חשוב לי מאוד שזה ישאר הרבה זמן על הפרק, אז בבקשה דרגו ותגיבו כדי שעוד אנשים יכנסו!

אנושיות-humanity

אודליה חסן 31/10/2012 816 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שזה לא סיפור אבל חשוב לי מאוד שזה ישאר הרבה זמן על הפרק, אז בבקשה דרגו ותגיבו כדי שעוד אנשים יכנסו!

יותר מדי פעמים פתחתי את המחשב כששמעתי שוב על ילדה שהתאבדה או על ילד שחבריו מרביצים לו ואני חייבת להגיד שנמאס לי!
נמאס לי להיות חסרת-אונים למול אנשים כאלה!
אני רוצה לעשות משהו!
אני רוצה לשנות!!
אני לא יכולה להמשיך לחיות עם העובדה הזאת שיש אנשים בארץ אחרת שכל יום עוברים את זה מבלי שאף אחד יעיף לאנשים שמציקים להם סטירה!!
למה רק אני רואה את זה?!
למה אין *שם* אף אחד שיעמוד על האנושיות הבסיסית!?
יותר מדי שאלות וכ"כ הרבה תשובות אבל אף אחת לא מספקת אותי!
ולכן, החלטתי לעשות מעשה גדול ומשמעותי בחיי ובחיי הנערים בחו"ל ובארץ כאחד!
פרויקט להגנת הנוער מפני הנוער!
הפרויקט נקרא "Humanity"
במסגרת הפרוייקט התאפשר לאנשים מחו"ל ומהארץ לתקשר אחד עם השני, לעזור ולתמוך אחד בשני בשעות צרה ובמקרים יותר קיצוניים נוכל לפחות לעזור מבלי לשמוע על זה אח"כ בחדשות כשזה יהיה מאוחר מדי.
הנה סרטון:http://www.youtube.com/watch?v=wX0J7QbILmY
ואני צריכה את העזרה שלכם בפרט ושל הרשת בכלל…
יש צורך בפרוייקט לחברי-אינטרנט שיתכתבו במייל ויקשיבו אחד לשני, זה לא מחייב לתקשר במייל זה יכול להיות באותה מידה בפלאפון ובפייסבוק!
אנחנו יכולים לעזור לאנשים!! אנחנו רק צריכים לרצות לשנות!
אז מי שמעוניין שישלח לי את המייל\פלאפון\שם משתמש בפייסבוק:
[email protected]


תגובות (1)

כל הכבוד!!! בהצלחה!!

03/11/2012 03:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך