לין :)
אני יודעת שזה סתם קטע אבל מאוד רציתי להעלות אותו למרות שהוא לא משהו.. וכתבתי את זה היום בבית ספר 'בהשראת' משהו לא הכי טוב שקרה לי. ♥♥♥לין

אני אראה מי אני!

לין :) 27/05/2014 653 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שזה סתם קטע אבל מאוד רציתי להעלות אותו למרות שהוא לא משהו.. וכתבתי את זה היום בבית ספר 'בהשראת' משהו לא הכי טוב שקרה לי. ♥♥♥לין

יתן הם לראות אותי בוכה,אני הכי מושפלת שאפשר וזה כואב וזה הכי מביך שיש אבל בכול זאת אני לא יבכה,אני לא ישבר,אני לא ייתן להם את התענוג הזה.הם כולם כבר הגיעו לשפל המדרגה איך אומרים…..הם חזקים על חלשים! אבל אני עוד לא הראתי את מה שאני יכולה לעשות,עוד לא הראתי מי אני!יבוא היום שבו אני יחזיר לכולם,אני יגשים את החלום שלי,את מה שאני רוצה להיות.שחקנית.

*אחרי 13 שנים*
עברו 13 שנים ואני כבר בת 25,אני לא רוצה להשוויץ ולהשתחצן,אבל אני שחקנית די מפורסמת,אני משחקת בכול מיני תוכניות,תוכניות לכול הגילים,אני יחסית צעירה אבל אני לא ויתרתי על החלום שלי,אני לא שחכתי את מה שעשו לי,ההפך זה רק דרבן אותי להצליח,להיות שחקנית מצליחה,להראות להם,להחזיר להם!.
אני רוצה להעביר לכול הילדים שעוברים את כול מה שאני עברתי שהם ישארו חזקים,ושיגשימו את החלום שלהם,שלא יוותרו על החלום שלהם לא משנה מה זה..רקדנית,עורכת דין,זמרת,שחקנית,רופאה,מעצבת פנים,דוגמנית,מאפרת מקצועית,סטייליסטית,ספרית,מנהלת בנק,נהגת מרוצים,אסטרונאוטית,מורה,פסיכולוגית או משהו אחר,פשוט לא משנה מה!
הכול יבוא בזמן שלו.
אני הגשמתי את החלום שלי בעבודה קשה,אף אחד לא אמר שהחיים קלים ומי שאמר את זה שיקר! ואני רק מודה לאלוהים שאני עדיין עומדת על הרגליים ושהוא נתן לי את הכוח להישאר חזקה,ולא נתן לי להישבר,על זה שהוא נתן לי הזדמנות להחזיר לכולם על מה שעשו לי! אני רק רוצה להגיד לאותם ילדים שלא משנה מה עשו אני הגשמתי את החלום שלי.
אני ישאר מי שאני לנצח,אני לא ישתנה לטובת אף אחד.כולם יפים איך שהם! וכולם מוכשרים איך שהם! ואף אחד לא מושלם!


תגובות (3)

קטע מאוד יפה!

03/06/2014 17:20

קטע יפה.
הכתיבה גם יפה, תשתדלי לעשות רווח אחרי כל פסיק או סימן קריאה זה יותר נוח.
:)

10/06/2014 13:42

תודה לשניכם♥ ממש שמחתי לקרוא את התגובות שלכם:) אז שוב תודה! לקחתי בחשבון את מה שאמרת על הרווחים ואתייחס לזה יותר!

11/06/2014 17:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך