בבקשה....
אין לכם מושג איך זה מרגיש.

אני אתגבר… או שלא…? (עזרה דחוף, להיכנס בבקשה…)

24/04/2013 669 צפיות 9 תגובות
בבקשה....
אין לכם מושג איך זה מרגיש.

אני אתגבר.
בחורף, אני אמשיך ללכת בתוך סופת הקרח שבלבי ואהדק את הצעיף מסביב לצווארי.
בסתיו, אני אזיז את ערמת עלי השלכת מדרכי ואמשיך להתקדם.
באביב, אני אקטוף פרח מוגן ואריח את ריחו המתוק, אחייך חיוך חסר טעם ואמשיך בדרכי הקשה.
בקיץ, אני אמרח את קרם ההגנה ואצא לשמש השורפת את עורי, המוכיחה את חוסר תועלתו של קרם ההגנה שמרחתי, אצא אליה ואתגבר.

אני אתגבר, על כל המכשולים, על כל האנשים שמרכלים, על כל השמועות השקריות.
אני אתגבר על הכול, אבל רק על דבר אחד לא אתגבר לעולם.
על הלב שלי.
על הרגשות שבו.
על הרגשות… כלפיו.
הבוקר חסר טעם בלעדיו.
ארוחת הצהריים מגעילה בלי שתמונתו עוברת בראשי פעמים ספורות.
הערב עם המשפחה, הוא כלום בלעדיו.
גם לא עם וואנדי מעורבים.
אני בוכה עכשיו…. באמת.
הוא שבר אותי.
עוד דמעה. ועוד אחת.
זה כבר בלתי אפשרי….
אני באמת מבקשת – -מישהו יכול לעזור לי?


תגובות (9)

אני פה בשבילך כל הזמן !! גם אני עצובה היום מאודד
וגם אני מתחילה עכשיו לבכות :((

24/04/2013 07:36

תודה ב'ת אבל אני באמת מדברת ברצינות עכשיו…
יש משהו שאת יכולה להציע לי לעשות?
עזרה?
מישהו?
קשה לי, באמת…

24/04/2013 07:47

אני דווקא חושבת שאני כן יודעת איך זה מרגיש…
גם לי היה פעם קטע כזה שחשבתי על זה שאני לא יראה יותר מישהו ש'אהבתי' וזה ממש תיסכל אותי… באמת..):
אבל מאז סוף כיתה ו' אני לא רואה אותו יותר (ולפעמים זה קשה ולפעמים זה לא) אבל ההרגשה הזאת עברה לי אז….
אני מקווה שתצליחי להישאר חזקה, כי את נשמעת כמו בנאדם חזק מאוד. ואני יודעת שאת בטח ממש אוהבת אותו אז אני מקווה שיצא לך מתישהו להגיד לו איך את מרגישה..
(אבל תבדקי קודם מה הוא מרגיש, כדי שלא תפגעי..) ואולי הוא גם אוהב אותך.. ;)
(אז אני מקווה שהצלחתי לעודד אותך *איכשהו*, אלא אם את מדברת על מישהו מ1D אז פה אני לא יכולה לעזור… ;))

24/04/2013 07:48

לא זה לא מישהו מוואנדי זה מישהו מהיכתה שלי, הוא כל עולמי, באמת….
ואולי זה יישמע לך טיפה קטלני מידי, אבל כמעט התעלפתי היום בכיתה – בגלל המחשבה שלעולם לא נהיה ביחד, לעולם…
אבל נשארתי חזקה… כמה שאני יכולה, וככה אני אמשיך. כל החיים שלי.
תודה, אבל זה לא ממש עוזר לי….
חיחיחיחיח זה טיפה עודד אבל אני חושבת שהפרצוף תחת הזה יישאר דבוק לפנים שלי כל היום…
תודה בכל זאת שניסית :)

24/04/2013 07:54

אה, ותנסי להיות בחברתו (אם הוא לא שונא בנות לידו), לדבר איתו, את יודעת…
אולי זה יעלה לך חיוך (חיוך עולה על הפנים גם כשלא שמים לב או מבינים למה..)
וכמו שאמרתי למעלה, תנסי לראות אם הוא מדבר על מישהי שהוא אוהב או אם הוא מדבר עם חברים שלו (שיחת בנים. נכנסתי פעם בטעות לאחת כזאת וכולם הסתכלו עליי מופתעים… o.o לא ממש נעים..;)
ותשמעי שירים שמחים (: זה מעודד לפעמים…

24/04/2013 07:56

אה, לא ראיתי שהגבת…
טוב, מקווה שגם התגובה השנייה שלי תעזור לך (איכשהו)

24/04/2013 07:56

אני די בחברתו כל הזמן (בהפסקות בבצפר אנחנו כל הזמן מדברים), אנחנו די חבורה כזאת של בנים+בנות שנשארים בהפסקה בכיתה כי משעמם להם, אז אנחנו בכיתה רוב ההפסקה….
וכן, שירים שמחים באמת עוזרים לי, ואני מיד פותחת יוטיוב ומחפשת כאלה…
תודה, ספיר, את ממש עוזרת לי! :)

24/04/2013 08:04

בבקשה (:

24/04/2013 08:05

הדר? תעני פליז! זר?

07/05/2013 11:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך