אני בת, אני פמיניסטית, ואני אובייקט מיני.

27/11/2015 1020 צפיות 3 תגובות

יש לי כל כך הרבה דברים שאני מכילה בתוכי בזמן האחרון, דברים שמצד אחד נראים לי תהומיים, חסרי שפיות וכל היגיון, ומצד שני, זאת המציאות העגומה שלנו.
אני הולכת להיות בוטה וכנה, כי נמאס לי כבר לשתוק.
אני פמיניסטית, ואני גאה בזה. מה יש להיות גאה? פמיניזם זה הרצון לשוויון.
אני בת, ואני לא אתן למישהו לשלם עליי, לא משנה באיזה דייט, כי אני בן אדם עצמאי.
אני בת, ואני לא חושבת שזאת חולשה שבנים יבקשו עזרה בנהיגה או בסחיבה.
אני בת, ואני מודעת לזה שיש המון בנים שחזקים ממני פיזית, ובאותו הזמן אני חכמה מהם שכלית, אני מודעת שיש הבדלים ( פיזיים ומוחיים, אבל אני מבינה שיש יוצא מן הכלל.)
אני בסך הכל שואפת לשוויון בין שני המינים, וזה לא הופך אותי לבן אדם רע, אני רוצה סדר.
אני בת, ואני מודעת לכך שיש לבנות מלא יתרונות, בנות יכולות להשיג סקס בקלות יותר מבנים, לקבל פטור והקלות פיזיות ואחרות, ואפילו לשחק באנשים בקלות (כל אחת בוחרת מה לעשות עם זה.)
אני בת, ואני מודעת לזה שבנים 'צריכים' להיות חזקים, בעלי אגו, ופשוט דוחים כדי להיחשב גברים.
אני בת, ואני יודעת שלהיות בן זה להעמיד את עצמך במקום לא פשוט בכלל, אם אתה רוצה להיחשב כ'גבר אמיתי'.
אני בת, ואני רוצה ללכת ברחוב מבלי להרגיש אובייקט מיני.
אני ילדה שרק השבוע חגגה יום הולדת 16, יודעים כמה הטרדות עברתי בחיים שלי? כי אני בת, ובנים צריכים להיות פרא אדם, ונשים צריכות לשתוק.
אם אישה תשכח בגילי, 16, עם מישהו, היא תחשב כשרמוטה, אבל בן? יחשב כגבר שבגברים.
לאישה לעשן ולשתות זה דוחה, אבל לגבר זה לגיטימי.
ואיכשהו תמיד יש תירוצים לאונס, הכי גרוע מביניהם זה 'מה לבשת כשזה קרה?'
אני יודעת שאני קופצת מנושא לנושא, מחוסר שוויון ביחס, ובהסתכלות על האדם עצמו, לאונס ולמותרות, אבל יש לי כל כך הרבה דברים להוציא ממני, שלא באמת אכפת לי איך זה יראה.
בנים, לרוב חושבים שנשים אשמות שהם 'קשות להשגה', שלאישה תמיד קל בחיים, שאנחנו בועטות באוויר לשוויון זכויות סתם כי משעמם לנו, אין לאותם בנים מושג מה אנחנו עוברות.
נשים צריכות להיות נקיות, מטופחות, אסור חשוף, אסור לשתות ולעשן, צריך להיות מושכת, צריך למנוע אונס, צריך.
לגבי נשים במטבח, אני מאמינה שזה כבר השתנה במאה ה-21, אין צורך לפרט כאן, הנושא שלי כרגע הוא נשים כאובייקט מיני.
והכל מתחיל בתעשיות הפורנו, כן כן, גם זה קשור, היחס לנשים.
בת בחיים לא תדרוש אונס, גם אם היא הולכת ערומה ברחוב, אז תפסיקו לתרץ את זה לעצמכם.
אני בת, ואני עצמאית, ואני מאמינה בשוויון זכויות, אבל זה לא קורה, לא לכאן, ולא לכאן, רק שמי שזה באמת פוגע בו, זה הנשים, כי אנחנו אובייקט מיני, פשוט אובייקט מיני, ויש לזה כל מיני סימפטומים נוספים, לגבי לבוש והתנהגות עצמה.
אני בת, אני ילדה בת 16 שכל החיים שלה לפנייה.
ואני מודעת להבדלים שיש בעולם, בין כל אחד.
אבל אני רוצה להפסיק להיות אובייקט מיני, ואני לא יכולה להפסיק. למה?
תשאלו את עצמכם.


תגובות (3)

מממ את יכולה ומוזמנת להתרחק ממי שרואה אותך ככה. וכמה שיוויוני מצידך לרצות שיוויון בין בנים לבנות אבל לדבר בעיקר על הצד הנשי שנפגע. בנים לא אמורים להיות מניאקים, את מציגה כאילו הם מוכרחים להיות רעים. לאו גווקא. אבל אם למישהו יש קול של גיי, הלך עליו… יש כל כך הרבה חרא שגם בנים וגם בנות ובכללי אנחנו כאנשים ללא מין עוברים, דברים שקשורים לתרבות שלנו. ומי אשם? או אף אחד, או כולם! כי אי אפשר לעשות הפרדות. יש מספיק בנות שוביניסטיות ובנים פמיניסטים כדי שמה שאני אומרת יהיה נכון. הטרדות מיניות, זה נוראה, ובנות בעיקר סובלות מזה. אבל גם בנים, רק שלא בפומבי, אלא אחר כך עם המורה לחשבון. אני יודעת שיש מקומות בארץ, ובעיקר בתקופה של החטיבה, בהם זה סוג של הרס בלתי נשלט. הייתי מציעה באנונימיות, ומהר, לדווח. לאו דווקא עם שמות, אבל להעלות למודעות, זה לעדות טובה לכל כך הרבה אנשים וגם לעצמיך.

27/11/2015 21:36

וואו את פשוט נתת את כל האמת במקום אחד, מה שכתבת מרתיע אבל נכון

27/11/2015 22:56

היי,
קודם כל אני לגמרי מזדהה עם התחושה שלך כפמיניסטית בעצמי:)
אני מאוד מתחברת למה שאוליב אמרה, ולכן הרשי לי להוסיף בשמך כי פמיניזם בסך הכול גם חותר לטובת הגבר- לניתוק מהתדמית הקשוחה שנוצרה עבורו ובאופן כללי יותר להעלמת התכונות שכביכול מתקשר למגדר.
אני חושבת שמי שיקרא את הטקסט שלך לא ירד לסוף דעתך, כי קפצת הלאה כבר להשלכות בלי לדבר על הסיבות.
חסרה לי פה ההסברה על מין ומגדר, על הבנייה חברתית ועל מה ניתן לעשות כדי לשנות את זה.
אני מאוד מאמינה במה שאת אומרת ואלו באמת הדברים שבוערים היום, אבל אין טעם בשיח שלא ישאף לשום מקום.
וכמובן כמובן כמובן לדווח על הטרדות מיניות! לאף גבר אין זכות לזרוק לך הערה רק בגלל מה שאת לובשת!!!
ואני גם מאמינה שיש אנשים שלא רואים בך אובייקט פנימי אלא מתייחסים אלייך כשווה בין שווים.
בקיצור המשיכי בדרך המדהימה שלך, כי שתינו בסך הכול באותה סירה. בטוחה שאת גם מקבל הערות לא נחמדות על זה שאת פמיניסטית(מדברת רב מניסיון ), אבל לעולם אל תטילי ספק בצדקתך גם אם את זורמת נגד הזרם!

27/11/2015 23:39
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך