mikenk
אני כתבתי כמה סיפורים על הנושא אבל מעולם לא כתבתי טקסט ישיר ואמיתי, ואני חושב שהגיע הזמן.

19.10.15- "אני הומו"

mikenk 19/10/2015 1487 צפיות 4 תגובות
אני כתבתי כמה סיפורים על הנושא אבל מעולם לא כתבתי טקסט ישיר ואמיתי, ואני חושב שהגיע הזמן.

"אני הומו", קולי רעד ופתאום מבטה הפך לקר.
שני מילים שגרמו לה להסתכל עליי לגמרי אחרת, משיכה מינית אחרת משלה שהפכה את החיים שלי לגיהינום.

אנשים אומרים ש"לצאת מהארון" בפני ההורים שלך זה דבר משחרר, אבל אני מרגיש שאני עדיין חנוק.
למרות שרוב חברי כבר יודעים ואני לא מנסה להסתיר זאת כמו בעבר עדיין יש חבל שכובל אותי מלאהוב את מי שאני רוצה,
ומי היה מאמין שזה יהיה המשפחה שלי?
דווקא אלו שגידלו אותי במשך 16 שנה לא יכולים לקבל שאני לא הולך להתחתן עם אף אחת, ולפי המצב בארץ שלנו גם לא עם אף אחד.
דווקא האנשים שגידלו אותי ואמורים לתמוך בי הם אלו שמנסים להחזיר אותי לתקופה של שקרים ומסכות שאני כל כך מנסה לצאת ממנה.
"אני הומו",
שני המילים שגרמו וימשיכו לגרום לאנשים להתרחק ממני.
אבל אתם יודעים מה? אלו גם שני המילים שגרמו לי לגדול להבנה שאני לא צריך מסכות כדי שאנשים יאהבו אותי,
אלו גם שני המילים שגרמו לי להבין מי אלו האנשים החשובים באמת בחיי,
אלו גם שני המילים שגמרו לי להתחיל לקבל את עצמי ולאהוב את עצמי.
אז שני המילים האלו גדלו למשפט שלם שגורם לי לחייך בכל פעם מחדש:
"אני הומו, ואין לי במה להתבייש"


תגובות (4)

אני פשוט מתה עליך. אני רוצה לתת לך חיבוק ענקי!!!!
לעזאזל, עשית אותי כל כך שמחה עכשיו שיוצאות לי דמעות אושר. אתה עשית את זה. אתה הצלחת!
כל כך הרבה זמן קשה לך ורע לך, ורק לשמוע שאתה מחייך… *חיבוק מוחץ וירטואלי* אין לך במה להתבייש במי שאתה, אתה מדהים ואתה אמיץ ואתה מוכשר ואתה… אני כל כך גאה בך!
למרות שעכשיו אולי תתחיל בעייתיות עם ההורים (לפי מה שכתבת) – אתה מי שאתה. הם יאהבו אותך בכל מצב, גם אם אולי עכשיו קשה.
אני אולי לא באמת מכירה אותך, אבל עשית לי את היום עכשיו. אני פשוט כל כך גאה בך ומאושרת בשבילך! עברת את השלב הקשה, ובתקווה החיוכים שלך יחזרו בכמויות.
אני ת מ י ד פה בשבילך! תמיד! אם אתה רוצה לדבר או סתם לחפור או משהו אני יותר מאשמח, כי נכנסת לי ללב ממזמן♥ אני מתה עליך, מייק, ויותר מגאה ועכשיו תורך להיות גאה באני המדהים שלך!

19/10/2015 23:00

זוכר שאמרתי לך שאני מתגעגעת למייק הישן שהיה תמיד שמח? אז אני כל כך שמחה שהוא חזר! באמת. אתה לא צריך לפחד משום דבר שאומרים לך. זה הולך להיות קשה, כי החברה שלך ימינו לא כל כך מכבדת (כידוע)
גם אם ההורים שלך לא יבינו והמצב יסתבך במקרה הגרוע, אתה צריך להיות כנה עם עצמך ולדבוק במה שאתה רוצה, אחרת כל החיים יהיו מסכה אחת גדולה ואתה תפספס את מה שבאמת רצית..
אני חושבת שזה לא משנה עם זה ישיר או עקיף..
אני ממש שמחה שאתה שמח מייק. רק זה עשה אותי מאושרת.
אתה כבר יודע שאני תמיד פה לכל דבר.. ♥

20/10/2015 07:13

אני לא יודעת אם אתה באמת קורא תגובות או אבל אני בכול זאת אכתוב אחת.
אני מסכימה עם מה שהבנות מעליי כתבו לך בגדול אבל אני חושבת שאתה צריך גם להבין את הצד של ההורים שלך בסיפור. זה לא פשוט לגלות שהילד שלך הומו,עזוב את הקטע האישי שהילד לא יתחתן וכולי אני חושבת שהורים בעיקר מתקשים לקבל את זה כי פתאום הילד או הילדה נמצאים במקום פגיע יותר כלפי הסביבה ונראה לי שזה מה שמרתיע הורים. בסופו של דבר,הם ההורים שלך ואולי זה יקח קצת זמן אבל אתה תראה שבסוף הם יקבלו אותך כמו שאתה. פשוט תלך בדרך שלך והכול יהיה בסדר.

20/10/2015 08:35

אני לא יודעת למה אבל…טוב. אני לא מופתעת
אני לא יכולה להגיד שהפתעת אותי יותר בכיוון של אישרת את החשדות שלי חחחח
אני סוג של מבינה אותך, זה קשה כשאתה יוצא אל העולם ומחליט עם עצמך החלטה, שזה מי שאתה ואתה לא מתכוון להשתנות, שעד שאתה מספר לאותו בן אדם, אתה מצפה שהוא יבין עד כמה הוא חשוב לך כדי לבטוח בובדבר כל כך אישי והוא רק מפנה את הגב, או כועס עליך על מי שאתה .
מצד שני…תחשוב קצת, אפשר להבין גם אותם, הם בטח כבר בנו על נכדים וחתונה ודברים כאלה חחחח
אבל עזוב את זה עכשיו, אני גאה בך שאתה מספיק בטוח בעצמך כדי לספר, גם לנו
קיצר, זין על ההורים לא צריך אותם תמשיך ישר בדרך שלך ♥♥
חחח סתם צוחקת אוהבת אותך ♥

06/11/2015 21:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך