בבקשה תעזרו לי!

אני חייבת עזרה דחוף פליז!!!

08/08/2014 906 צפיות 10 תגובות
בבקשה תעזרו לי!

היי,
אני רוני (שם בדוי מן הסתם..) וההורים שלי גרושים מלפני חודשיים בערך…
ואני רוצה למות!
טוב אני יתחיל מההתחלה-
חזרנו מסדר פסח מהדודים שלי ואז ההורים שלי סיפרו לי.. הרגשתי שמשהו לא בסדר, אני מרגישה כשהם רבים או לא בידיוק מדברים והרגשתי את זה ותמיד היה את החשש שהם יתגרשו אבל לא חשבתי שזה באמת יקרה..
סיפרו לי בחופש אז את כל החופש הייתי במיטה בוכה ומרחמת על עצמי.
חזרנו לבית הספר ולא יכולתי להיתרכז בכלום.. רק עם חברות הייתי בסדר, כרגיל.
שבועיים או שלושה אחר טסתי לחול עם סבתא, סבא, דודה ובת דודה לשבועיים בערך, היה סבבה ולא רציתי לחזור כי היה לי כל כך פשוט שם (רק אז אמא שלי עברה) פחדתי לחזור לבית חדש ולהורים גרושים (למרות הגעגוע).
חזרתי!
היה פשוט נורא אבא שלי אסף אותי עם אח שלי הקטן ואז הגענו כ'ודם לבית של אבא שלי, ניכנסתי וראיתי שחור, רציתי לחזור לחול. נכנסתי לבית ענק שבו גרתי שתיים עשרה שנה ולא הכרתי כלום… טליוזיה חדשה, ספה חדשה, שולחן חדש וכל זיכרון מאמא שלי לא היה…. כאילו היא מ ת ה!!! תרתי משמע
התחלתי לבכות, לא רציתי את זה .
הבית הגדול והיפה שהיה לי נ ע ל ם!! רוב הבית היה ריק ומוסדר כאילו מישהו לא גר שם בכלל..
אבא שלי הסיע אותי ואת אח שלי לבית של אמא שלי, רציתי שאבא שלי יעלה , הוא לא רצה…
עליתי ופשוט התחלתי לבכות!!!! (כן אני בכינית אני יודעת…. אני לא ככה בדרך כלל אבל המצב הזה פשוט היה חדש לי )
הספה מהבית של אבא שלי הייתה שם, הטליוזיה, עוד ספה, המיטה שלי, שולחן אוכל, ועוד מלא!!!
התחלתי להיתרגל אחרי כמה ימים (אבא של היה בחול)
ואז התחילו המשמרות, כאילו אנחנו חפצים, זזים ממקום למקום. נורא פשוט נורא.
לא יכולתי יותר !
התחלתי לכעוס על אבא שלי והיו לי את כל הסיבות… הוא התנהג מגעיל, דיבר מגעיל, בכלי כבוד והעליב את אמא שלי משש קשה.
טסיתי לפני בערך שלוש שבועות לסבתא שלי בהונגריה לשבוע (כי אבא שלי לא הסכים לא בהתחלה, ורק כי זאת אמא של אמא שלי!!! כי אם אמא שלו יכולתי להיות שבועיים אבל לטוס לסבתא שלי לא יכולתי)
היה לי ממש כיף והצלחתי להבין המון דברים כמו ש- יש סיכוי שלאבא שלי יש חברה ושהוא חתיחת בן זונה דוחה!
אשכרה בכיתי במטוס כי לא רציתי לחזור!!!!
חזרתי.
עשיתי הכול כדי שיהיה לי נוח אצלו, אצל אבא שלי!
הוא היתיחס להכול כמו אל זבל וככה גם אלי.
הייתי המון זמן בדיכאון!
אבל אני בדיכאון רק אצל אבא שלי…
לא צוחקת, לא מדברת ולא נחמדה.
לא רציתי ללכת אליו וגם עכשיו אני לא רוצה ורק היום הבנתי שהוא לא הבעיה , כאילו גם אבל לא רק הוא , הבעיה היא שאני לא יכולה לדמיין את עמי בשתי בתים הולכת עם שקיות מבית לבית.

אני רוצה להיות רק בבית שלי אמא שלי !
אבא שלי לא מבין ולא רוצה להבין.

ל א ר ו צ ה ל ל כ ת ל א ב א ש ל י ! ! !
מה לעשות?
פליז תעזרו לי אני נואשת
בעיקרון אני בימי ראשון, רביעי וכל סוף שבוע שני…
בא לי פשוט למות!


תגובות (10)

אוקיי לא יודעת ממה להתחיל.
ההורים שלי גרושים עוד מגיל 3.
אמא שלי בעיקרון די שנאה אותו, ואף פעם לא נתנה לא להיכנס כשהוא הביא אותי חזרה.
אהבתי את אבא שלי ממש תמיד היה לי כיף איתו והכל.
התמונה הגדולה כי לא אמרו לי הרבה זה שהוא איזה פעם אחת נתן לה מכה כזאת ליד האוזן אבל קשה לי להאמין אני אהבתי אותו יותר מדי.
אני זוכרת שהוא יצא עם כמה בנות ובסהכ הם היו נחמדות.
לפני חמש וחצי שנים הוא עזב אותי לגמרי. הפסיק לבוא בימים שלו. לא דיבר איתי. בשלוש שנים הראשונות רק הזכירו את המילה אבא ובכיתי את הנשמה.
עכשיו כבר פחות רגיש לי.
טוב, חפרתי עליי מספיק עכשיו בקשר אלייך- תספרי לו, תספרי לו שאת בדיכאון כשאת אצלו, שלא נעים לך אצלו. לא הבנתי מהקטע אם אמרת לו או לא והוא התעלם אם כן תגידי לאמא שלך. אני בטוחה שהיא תדע מה לעשות ותדבר איתו ולה הוא כנראה יקשיב.
בקשר לבכי- נורמלי לגמרי. זכותך.
בקשר לזה שאת לא רוצה להיות אצלו בכלל- תביני שהוא אוהב אותך, את בכל זאת הילדה שלו. תחשבי על כל מי שאין להם את זה. את צריכה לאהוב את מה שנתנו לך.
באמת, תחשבי שלך הייתה ילדה והיא לא רוצה לראות אותך. תנסי בכל זאת, אני לא יודעת בת כמה את, אבל תנסי לתפוס אותו לשיחה אחד על אחד, ותסבירי לו מה את מרגישה. תדברי מהלב ותגידי לו הכל.
מרגישה שלא כל כך עזרתי אבל בהצלחהה (:

08/08/2014 23:30

    ממש תודה (:
    אבל הקטע שכבר דיברתי איתו המון פעמים ואפילו כתבתי לו מכתב והוא פשוט מתעלם ומוציא אך להעשים בזה אותי נגיד בזה שלא נעים לי אצלו הוא אומר שאני אחראית לזה !
    לא ניראלי שממש אכפת לו אם אני יבוא או ל ובעיקרון אני לא רוצה לבוא בעיקר בגלל שאני לא מסוגלת לראות את עצמי עוברת מבית לבית בלי הפסקה ואני הרבה רבה על זה עם אמא שלי.
    עוד חודש אני מתחילה חטיבה , כיתה ז' זתומרת – בית ספר חדש, חברות חדשות,מורים חדשים ולעבור מבית לבית.
    אני לא מסוגלת לעשות את זה!
    ואני פשוט לא יודעת איך אני אמורת לצאת מהדבר הזה (כאילו מללכת אליו)
    וממש תודה אל הפתיחות אני מקווה שאת בסדר וכאילו שאת מרגישה יותר טוב מאז.
    אני ממש מצטערת.
    תודה

    08/08/2014 23:57

אני מתטערת שאין לי המון מה להגיד, ההורים שלי נשואים ואני לא מבינה בנושא, הם רבים המון אבל הגירושים לא נראים באופק.
אם הייתי במקומך קודם כל הייתי לוקחת את עצמי בידיים, יושבת לשיחת ארבע עיניים אני מול אבא שלי ושופכת את הלב (בלי בכיות אהובתי) אם זה לא עוזר את הולכת לאימא ומבקשת לא להתראות איתו יותר, תנסי להיות גמישה הכל בעזרת ה׳ יסתדר.

כולנו עוברים את גיל ההתפגרות ביחד❤️
אוהבת❤️

09/08/2014 00:02

    תודה חיימשלי אני ינסה
    לב יו <3

    09/08/2014 00:05

אני גם לא מומחית בנושא, כי אני גרה רק עם אמא שלי מאז שאני בת שלוש, בלי קשר בכלל לאבא שלי, מבחינתי הוא לא קיים.
אני חושבת שהדבר הכי טוב שיש לך לעשות הוא מה שעוד אחת הציעה, ואם קורה וכל זה לא עובד, תנסי להתקשר למועצה לזכויות הילד [ככה קוראים לזה?] ואולי הם יצליחו לעזור.

09/08/2014 00:46

    תודה אבל לא ניראלי שצריך להגיע לשם… זה טיפה מוגזם… אבל ממש תודה

    09/08/2014 01:03

אני גרה רק עם אבא ואבא שלי גר בחול ואני רואה אותו פעם בשנתיים. אני מאוד מצטערת שהם יתגרשו. תנסי לדבר איתו. אולי הוא יבין. בהצלחה ותהייה חזקה.

09/08/2014 01:31

ההורים שלי לא גרושים ואין לי מושג להגיד על זה. אני ממש מצטערת שקשה לך :( הייתה לי חברה שההורים שלה התגרשו והיו לה מלא בעיות עם אמא שלה, ואז.. אחרי הבת מצווה שלה, כאילו גיל 12 היא החליטה שהיא עוברת לגור אצל אבא שלה. ממה שהבנתי מגיל 12 את יכולה להחליט אצל מי את רוצה לגור קבוע. ממה שראיתי בתגובות את כנראה כבר מעל גיל 12 אז את כבר יכולה להחליט איפה את רוצה לגור. אבל זה תלוי גם בעוד גורמים, תדברי על זה עם אמא שלך ותחליטי איתה. אם לא נעים לך לגור אצל אבא שלך, אל תגורי אצלו. אם את מתחילה השנה התחלה חדשה והכל, תעשי לעצמך הכי קל וכיף שאת יכולה. תנסי לעבור לאמא שלך עד סוף החופש ומשם כבר את תסדרי (;
אני לא חושבת שהכי עזרתי בעולם אבל אני מקווה שבמשהו מזה כן עזרתי 3>
תהיי חזקה ובהצלחה בכיתה ז' :*

10/08/2014 04:40

ההורים שלי גרושים, אבל למרות זאת אני לא מומחית גדולה בנושא. כי לא הכרתי את אבא שלי אף פעם ולפי הסיפורים ששמעתי עליו הוא לא נשמע ממש מקסים. אז מצידי הוא יכול להירקב.
טוב, זה מה שהייתי עושה במקומך. מנסה לדבר איתו בצורה בוגרת ולהסביר לך שלא נעים לך אצלו וכו…. ואם זה לא עוזר כי גם נדמה לי שניסת מספיק תבקשי מאמך שלך לא להתראות איתו ויהי מה.

10/08/2014 04:51

אוף! קראתי את התגובה שוב ולא נראה לי שממש עזרתי.
אם בכל זאת אחרי שניסת בערך לדבר איתו ועם אמך ואולי אם זה לא יעזור.
תאמרי לאמך שאת לא מתרכזת בלימודים עם המעברים לפעמים. ואת רוצה מקום קבוע אצלה בלי ביקורים אצל אביך, כי זה מקשה עליך נפשית. תסבירי לה שאת רוצה בית קבוע להרגיש רצויה במקום שאת נמצאת. כל בנאדם צריך בית חם ואוהב בשנותיו הראשונות. את לא מרגישה כך אצל אביך וזה מקשה עליך מאד.

10/08/2014 04:58
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך