לואי תאמץ איתי גזר!
אני חייה בסרט XD

I'm perfect?

אני חייה בסרט XD

אני מושלמת? אני יפה? אני חשה? אני מתנשאת? שונאים אותי? או שחיי יפים?
מושלמת? לא כי אין אדם אחד שהוא מושלם ואני למה אני לא מושלמת טוב בגלל הרבה אבל הרבה דברים
1. אני צעקנית ומרעישה מרגישים אותי בכל מקום
2. כמו שכולם אומרים שאני (טום בוי) אז כנראה שזה נכון
3. אני שטותית
4. אני מהעדה הבוכרית ובגלל זה אני מקבלת הרבה העלבות מהכיתה שמעלי (כיתה ח')

אני יפה? לא נראה לי כי…
1. לא עשיתי גבות בגלל הורי שהם מסכימים לי עד גיל 16\17
2. אני מלאה אבל לא כ"כ

אני חשה? לא נראה לי כי אני לא הכי בקטע הזה!

אני מתנשאת? לאאאאאאאאאאאאאאאאא!
שונאים אותי? כנראה שכן ולמה אני אספר לכם:
יש לי ילדה בכיתה ששמה הוא אסתר אני והיא חברות טובות כבר 4 חודשים כל בוקר זה מתחיל בחיבוק ומה קורה והכל…. לאחר חופשת הפסח שלא דיברנו הרבה זמן היא נכנסה לכיתה רצה אלי וגם אני אליה וחיבקנו אחת את השנייה אולי 5 דק' הרגשתי הכי טוב שבעולם ומה קרה? בהפסקת 14:00 ישבנו דיברנו ואסתר אמרה לחברתי אליה שנמאס לה ממני ואליה? נדהמה! יום למחרת סיפרתי לחברתי ספיר-יעל ומסתבר שזה קרה גם לה ואיך לאסתר היה חבר ששמו הוא אוריין היא ואוריין היו כמו זוג יונים כל היום אסתר וספיר יעל דיברו ודיברו עד שהמורה שמעה קצת ומה קרה אסתר הלכה ואמרה למורה שספיר יעל היא בעצמה מדברת על בנים והיא מדברת על "הדברים האסורים" (מקווה שהבנתם) אז… היא הפלילה את ספיר יעל והשעו אותה והיא הפכה להיות הילדה הרעה ביותר! הלכתי לחברתי אורטל וסיפרתי הל הכל היא הלכה לאסתר ושאלה אותה "את אוהבת את אביגיל או שנמאס לך ממנה" "נמאס לי ממנה אני רק משחקת אותה" היא ענתה לה אז קלטתי. ~חזרה למציאות~ אז אני קלטתי שאני לא רוצה שזה יקרה לי כי לאסתר הזאת יש חבר ששמו הוא שון וכל היום היא חופרת לי עליו,כבר נמאס לי ממנה אני מגיעה לכיתה והיא באה ומנשקת ולי? נמאס וממש לא בא לי בכלל להתקרב אליה! אז שונאים אותי!
אז חיי יפים לא נראה לי אני רוצה לשנות את חיי ואיך?
להיוולד בשנת 1993 באנגליה ללמוד בבית ספר טונג/ הצלב הול, שאהיה ילדה אהובה על כולם לגדול ולהיות זמרת דרך אקס פקטור וזהו ואולי להיות חברה של זאין חחחח
מקווה שהבנתם מה שאני מתארת פה כי זאת אני הפנימית
אוהבת מאוד אביגיל


תגובות (9)

חח לדעתי יש לך אישיות ממש יפה;)

18/08/2013 12:46

שתדעי שאת שוט מישהי מדהימה…
ולגבי ה…:
לא עשיתי גבות..
אני יותר גדולה ממך ואני לא עושה,והרבה חברות שלי לא עושת והן עדיין יפות וזה (אני פחות אבל עדין…)
וה:
אני מלאה….
יש לי שלוש חברות שהן מלאות והן מדהימות!!!
והמראה החיצוני לא קשור לפנימי אם הוא היה קשור אני היתי שונה וגם את וגם כול אחד ואחד בעולם הזה,את מושלמת ושאף אחד לא יאמר לך אחרת!!!

18/08/2013 12:50

אביגיל חברה שלי (לא את אלא זאת שאתן מתכתבות איתה) הקריאה לי את אחד הסיפורים שלך על הארי…… הוא היה ממש יפה אבל אני לא יודעת מאיזה משתמש כתבת אותו ובא לי לקרוא אותו….. זה משהו על זה שמעריצות של הארי אמרו שהיא אוהבת אותו רק בגלל הכסף ואז הוא אמר שהיא בכלל פגשה אותו ליד הפח כשהוא מחפש משהו……… אם הבנת!

18/08/2013 12:51

ואני רוצה להווילד בשנת 1992 באנגליה ולהיות החברה של לואי מגיל קטן ^-^

18/08/2013 12:52

היה לי פעם עוד משתמש חיימ' ואני פרסמתי אותו שם…

18/08/2013 12:54

אביגיל אני עושה גבות כבר יותר מחצי שנה
אבל תשמעי בחורה יפה זה לא אומר כלום היא יכולה להיות מפגרת וכלבה מבפנים זה כמו מכונית 100ממת!! שאין לה מנוע אז מה זה שווה?!

18/08/2013 12:54

סבבוש אני יקרא!!!!

18/08/2013 12:56

היו לי פה מיליון משתמשים יותר נכון ואני פרסמתי שם זה ב… אביגיל מאליק ס'ההה

18/08/2013 12:56

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סבבה אני כבר נכנסת(:

18/08/2013 13:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך