אני מי שאני!

טולי 23/04/2014 1306 צפיות 13 תגובות

היא ילדה אמיצה היא נערה, היא בת 16 היום אבל בגיל 14 שלה היא הרגישה שונה.
מבחוץ היא נראת כמו כולם, מדברת כמו כולם, מתלבשת כמו כולם, אבל היא ממש לא כמו כולם.
היא נולדה כמו כולם אבל היא ידעה שהיא שונה. היא תמיד הסתתרה בצללים. היא הילדה השקטה שיושבת בסוף של הכיתה. היא לא תמיד מדברת אבל לא כי היא פוחדת לטעות אלא כי היא לא בטוחה במה שהיא שומעת.
הילדה הזו תמיד בשקט היא מתביישת אבל לא במי שהיא אלא בתגובות של אחרים..
הילדה הזו חוותה בילדות שלה בריונות אבל לא על בסיס גזענות.
לילדה הזאת יש לקות שמיעה.. היא בקושי שומעת.. לילדה הזאת יש מכשירי שמיעה.
לילדה הזאת יש בעיה באוזן שעם היא תחמיר היא יכולה להיות משותקת או למות כי המחלה הזו יכולה להגיע למוח ולהרוג.
אבל למרות כל זה היא ממשיכה להתנהג כאילו היא לא שונה ממכם, כאילו היא כמו כולם.
היא מנסה להתחבר אבל התרחקו ממנה בגלל ה"מגבלה" שלה.
אבל למרות הכל היא מנסה להיות התלמידה הכי טובה שהיא יכולה.
הילדה הזאת שאני כותבת עליה היא אני.
אני ילדה לקויית שמיעה.. יש לי מכשיר שמיעה.
מה שיש לי יכול או להרוג או לשתק עם אני לא אתחיל לטפל בזה.
אני בכלל לא כתבתי את זה בשביל צומי או כל דבר אחר.
כתבתי את זה כי הייתי צריכה לספר למישהו על מה שילד שהוא טיפה שונה מרגיש. אני לא רואה בעצמי שונה. אני בדיוק כמו כולם! אני מתלבשת כמו כולם מדברת הכל.. אבל אני לא שומעת טוב.. זה לא סיבה לעשות חרם על ילד או להתחיל לרדת עליו! גם לילד הזה שיורדים עליו יש לב!!
חיים פעם אחת ואת מה שקרה לי בגלל הלקות שמיעה אני לא יכולה להחזיר ולתקן אבל אני יכולה לספר לאחרים על זה שלא יתביישו במי שהם.. כי בסופו של דבר כל מה שקרה לי בחיים הוביל אותי להיות מי שאני.
אני מי שאני. ואני לא מתביישת בזה!


תגובות (13)

וואו מושלם. הכתיבה שלך כל כך יפה אהובה שלי.
לא יודעת אם זה אמיתי או לא אבל בהחלט ריגשת אותי.

23/04/2014 16:47

    כן חייםשלי זה אמיתי

    23/04/2014 16:58

    אז עכשיו אני בכלל מאוהבת בכנות ובשלמות שלךך.את מדהימה. ברצינות. אל תתיחסי לכל מה שאומרים לך את מושלמתת והרבה יותר שווה מהם

    23/04/2014 18:53

    תודה רבה אהובה שלי!! :) <3

    23/04/2014 19:08

כל הכבוד על השיתוף! אני יודע שזה לא קל. אני מאחל לך ולילדה החלמה מהירה ושתזו רק לאושר בחיים. כל מי ש"יורד" עליכן הוא אדיוט שאתן לא צריכות לשים לב אליו אפילו. את מי שאת וזה טוב!

23/04/2014 16:48

    תודה רבה!
    אבל חשוב לי גם לומר שעברתי עיר והתחלתי התחלה חדשה במקום חדש והסברתי על מה שיש לי ומקבלים אותי כמו שאני.. גם עם הלקות שמיעה.. אני לא אוהבת שמרחמים עליי אבל כתבתי את זה כדי שעוד ילדים ידעו מה עובר על ילדים שיש להם בעיה כזאת או אחרת.
    אבל תודה רבה :)

    23/04/2014 19:07

    ברור! אני לא מרחם אני פשוט מעריך את הכנות שלך.

    23/04/2014 19:33

    כן הבנתי.. תודה :)

    23/04/2014 19:39

אני לא חושבת שצריך לצחוק עלייך (או על אחרים) רק כי את לא שומעת טוב… זה טיפשות…
וכל הכבוד על השיתוף ועל העובדה שאת גאה בעצמך :)

23/04/2014 19:31

    תודה רבה :)
    אני שמחה לדעת שיש עוד ילדים שחושבים כמוני.. :)

    23/04/2014 19:37

וואו.כל הכבוד לך!

23/04/2014 19:34

כל הכבוד על הכנות והפתיחות! חשוב באמת לכורר מודעות.

23/04/2014 22:48

תקשיבי את ממש לא מבינה איך את כמוניי ..
כל מה שכתבת זה כאילו עלייי !
גם אני לקויית שמיעה ועברתי את מה שאת עברת ..
הייתי בהלם שקראתי את מה שכתבת כי את ממש כתבת את מה שאני עוברת הייתי בהלם לדעת שיש מישהי שעוברת את אותו הדבר כמוני :-)
אוהבתתתתתתתתתתתת המון :-*

20/05/2014 16:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך