אני מפחדת להפגע שוב.

♡Angel♡ 21/11/2015 544 צפיות אין תגובות

אני מפחדת להפגע שוב.
אני באמת לא מבינה אותך, הרבה זמן לא לדבר איתי , להזניח אותי? ואל תתרץ לי "חשבתי שאת כועסת" או שזה לא באופי שלך לשלוח הודעה, זה נגמר, אתה תאבד אותי בסוף, זה לא נקרא לאהוב, זה גם לא נקרא להיות אכפתי כלפיי, או מתחשב, או כל דבר אחר! חשבת לרגע למה הייתי עצבנית? אתה בקושי מדבר איתי גם כשאני מנסה וכשאני אומרת לך שזה לא טוב שזה ככה אתה אומר לי "אני יודע" וממשיך בשלך, הקשר הזה לא חשוב לך ברמה שהוא חשוב לי, ורואים את זה, אני לא רוצה שתחזור כי אתה יודע שזה לא בסדר מה שעשית או כי אתה לא רוצה לפגוע, אני לא מכריחה אותך להישאר, אבל אני חושבת שיש סיבה לזה שככה זה נהרס וזה החוסר רצון הזה מהצד שלך לדבר איתי. וברגע שאתה אומר לי "אני אוהב אותך", "הקשר הזה כן חשוב לי" וכל מיני דברים כאלה זה רק הורס אותי יותר כי זה מתחיל להשמע לי כמו שקר אחד גדול, אז נפתח דף חדש ועוד דף חדש ועוד דף חדש ואז מה…? לא כבר נמאס? לא כבר כואב יותר מידי? אני עדיין שבורה מהכל ועדיין ממשיכה לאהוב אותך מכל חלק שהוא שבור ואתה לא שם על זה בכלל. כלום. אני אהיה כנה איתך, נפגעתי, מלא..ואני עכשיו מנסה להקשיב ללב שלי והוא אומר לי להשאר איתך כי אני באמת אוהבת אותך , אבל עוד פעם זה יקרה אני חושבת שהלב שלי ירגיש אחרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך