אני צריכה עזרה.

אאוריקה 20/05/2014 580 צפיות 11 תגובות

אני לא כמו כל האנשים שמפחדים ממשהו או שנפרדו מהם או דברים כאלה…
בזמן האחרון אני לא מרגישה כלום. ריקנות. ריקנות שהולכת וגוברת מיום ליום.
אני לא סתם משועממת או משהו, אני חסרת חיים. אני לא יכולה לעשות שום דבר שדורש אנרגיה למרות שאני משתוקקת לפרץ אנרגיה שיעיר אותי מהסיוט. אבל יום, יומיים, חודש…
אני רוצה להסביר לאנשים שאני אוהבת, שלא מבינים אותי, שזה מין מעגל של מוות שאי אפשר לצאת ממנו ברגע שנכנסים, אבל אני לא מצליה לבטא את זה. פעם היה לי האומץ הנדרש לצעוק את זה על ראש הגג אבל עכשיו….

אני רוצה ללכת לפסיכולוג ואין לי כסף,
לאמא שלי יש אבל אני לא יודעת איך להגיד לה
עצות? בבקשה????


תגובות (11)

אני מבינה לליבך, ריקנות היא משהו שקשה לתאר. בקשר לאמא שלך, פשוט תהיי כנה. תמצאי את הזמן, ותהיי כנה.

20/05/2014 15:40

תודה

20/05/2014 16:00

אני מבינה אותך לגמרי. הריקנות המוזרה הזאת הרסה לי כמה שנים, גיכאון עמוק והכל, ומה שאת מתארת-נשמע מוכר מידי. אבל לי אישית, פסיכולוג לא עזר בכלל. רק גרע את המצב.. אני יצאתי מזה לבד (אם אפשר לקרוא לשפור במצב "יצאתי"), איכשהו.. אבל לדעתי את צריכה לפנות אל אמא שלך בקשר למה שעובר עלייך, היא אמורה להבין..

20/05/2014 16:02

תקראי דברים חכמים שלא דורשים מאמץ ואולי זה יעזור, תשמעי מוזיקה תיפגשי עם אנשים.. זה יעבור בטוח

20/05/2014 16:11

תנסי למצוא את הדברים שימלאו לך את הריקנות.
יש בנות שאולי הן מרגישות ככה כי חסר להן דמות גברית בחיים.
אני לא יודעת בת כמה את, אבל את צריכה למצוא את הדבר שימלא את החור שאת מרגישה.

20/05/2014 16:15

תעשי לך רשימה של כל הדברים והמטרות שאת רוצה להשיג בחיים. טור עם כל המטרות וטור עם כל הדברים שאת אוהבת למשל בטור המטרות: להשיג 100 בתעודה.
או בטור הדברים האהובים: גלידה.
לכי ותעשי את כל הדברים שכתובים ברשימה של הדברים שאת אוהבת כמו לאכול גלידה.
תשתדלי לממש את כל מטרותייך.
ככה לא יהיה לך ריקנות בחיים כי תעשי דברים שאת אוהבת והכי חשוב: יהיו לך מטרות בחיים.

20/05/2014 16:20

אני יכולה לעזור לך. אני הולכת לפסיכולוג. אני רק צריכה להיזכר מה בדיוק עשיתי בשביל להגיע למצב הזה…זה ייקח קצת זמן.

09/06/2014 17:12

אאוריקה, אני הבנתי איך שאת מרגישה ואת המצוקה שלך, באמת שאני הייתי רוצה רוצה לעזור לך אבל, אני לא יודעת איך, אין לי מה להגיד לך. את צריכה לשאול את השאלה הזאת מישהו אחר, חברה טובה שלך, את אחד ההורים שלך, אח שלך או מישהו קרוב אחר, אני לא מקירה אותך אישית (לא הרבה) אז אני לא יודעת איך לעזור לך אבל בטח יש מישהו שיכול.
*ודרך אגב נסכת והסברת את הבעיה שלך ממש יפה, כל הכבוד…

08/01/2015 21:00

    תודה רבה – אבל דיברתי עם החברה שלי (אנחנו נפגשות כמעט כל יום) ופתרנו את זה ביחד… בעזרת מלחמת קצפת ותותים… היה כיף!:)

    09/01/2015 09:13

שמח שעזרתי

09/01/2015 11:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך